1. Nie ma tak zwanego ''Daru'' który mu to umożliwia. Jest to naprawdę skomplikowane do wyjaśnienia. Na początku widział iluzję, stworzoną przez nich. Tak naprawdę duchy
nie wiedzą kto może ich zobaczyć a kto nie. Dlatego właśnie zazwyczaj starają się unikać kontaktu z ludźmi.ZSRS jest w stanie ich zobaczyć bo ma '' Dar ''. To samo tyczy się Rzeszy oraz pani Jadzi i Bożenki. Są to panie sprzątające, które sprzątały bunkier Nazisty. To właśnie Pani Bożenka wsypała prochy Prus do śmietnika.
2. Może, ale do tego potrzeba ofiary z innego kraju. To dlatego bracia Rzeszy chcieli namówić go do zabójstwa. Mogli oni jednak ożywić się tylko wtedy, gdy będą dwie ofiary.
3. Aż tak jej nie lubicie? No jest wredna, ale wzorowałam ją na sobie... Sądzę jednak, że Rzesza by jej przebaczył.
4. Raczej nie. Wydaję mi się, że byłoby to za bardzo naciągane i na siłę.
5. Cały pomysł powstał na matmie poczas kartkówki w ósmej klasie. Naprawdę. Wtedy już było zaplanowane, że Nazista zginie. Cała historia była wymyślana na bieżąco. Inspiracje czerpałam z muzyki, rp i rozmowami z Wami.
6. Dwóch chłopców. Odpowiedziałam na to pytanie w bonusie. To właśnie dzięki Tobie sprecyzowałam płeć.
7. Nie może. Nie ma ''Daru''. Mniej więcej wyjaśniłam to wyżej.
8. Tylko na zakończenie. Reszta wymyślana na kolanie podczas praktycznie wszystkich czynności jakie wykonywałam.
9
. Boję się, że będzie to naciągane. Książka skończyła się śmiercią Nazisty. Z czego, że Komunista go niewidzi to mógłby być problem.
Czekam na więcej pytań. I jeszcze dziś postaram się dać wam nową książkę. Będzie to challenge z NSFW. Oczywiście z IIIZSRR. Zainspirowana zostałam YaoshiChan, która już to piszę.
CZYTASZ
Trucizna ZSRR X III Rzesza
Fanfic" Jedno spotkanie a tak wiele zmienia. Co zrobią gdy na drodze ku ich miłości zaczną pojawiać się przeszkody. Przekonają się czy rodzina potrafi pomóc czy też sieje zamęt. Będą musieli podjąć poważne decyzje. Jeden z nich będzie musiał kogoś stracić...