(Mira)
Gözüme perdenin kenarından sızan parlak ışıkla yeni bir güne uyandım. İçimde oluşan huzur ve neşeyle odama kadar gelen nefis kokuyla hızlıca annemin yanına mutfağa indim. Arkasından sarılıp yanağına küçük bir öpücük bırakıp geri çekildim.
"Hayırdır sen benim yanıma gelir miydin?"
"Aşk olsun anne sizi özledim, sizinle birlikte bu evde vakit geçirmeyi özledim."
"Kızım artık gelsen diyorum bak böyle çok uzak kalıyorsun bizden her zaman yayına gelemeyiz ya."
"Anne orada kendine bir düzen, hayat kurdum. Orada mutluyum, ablam da var hem."
"Eğer mutluysan diyecek sözüm yok ama birinden üzüldüğünü duyarsam direk buraya getiririm seni, anlaştık mı?"
"Anlaştık"
Arkamdan gözlerimin aniden kapatılmasıyla kısa süreli bir şaşkınlık geçirsem de ellerimi gözlerime götürüp kim olduğunu anlamaya çalıştım.
"Baba sen misin?"
"Bilemedin prenses"
"Abi sen misin?"
Hızlıca arkamı dönüp gördüğüm kişiye hızlıca sarıldım. Sarılmakta çok boynuna atladım.
"Birileri abisini çok özlemiş galiba."
"Ne zaman geldin?"
"Bu sabah annemgil geleceğimi biliyordu ama sana sürpriz yapmak isteyince söylemediler."
Yukarıdan gelen ağlama sesi yaklaşmaya başladığında ablamın da küçük prensimizle geldiğini anladık. Arkasından da babamı görünce eskisi gibi yeniden bir arada olan ailemiz tam karşımdaydı.
" Eniştem yok mu abla? "
" Sabah erkenden acil bir şey çıktığı için gitti."
"Anladım. Ee hadi ben çok acıktım kahvaltı yapalım artık."
.
.
.
.
.
.
"Ee benim küçük prensesim ne yapıyor bugün."
"Abi kocaman kız oldum küçük deyip durma."
"Büyümen benden küçük olduğun gerçeğini değiştirmez."
"Üff abi"
"Her neyse umarım bugün planın yoktur ve tüm günü sevgili abinle geçirmek istersin. "
"Gerçekten mi tüm gün mü?"
"Evet tüm günüm sana ait, abi kardeş vakit geçireceğiz. Ne yapmak istersin."
"Hmmm düşünüyorum, düşünüyorum, buldum. İlk lunaparka gidelim, pamuk şeker yiyelim, sonra yemek yiyelim sonra da en geç saatte yayınlanan bir filme gidelim."
"Harika fikir hadi hazırlan o zaman."
Hızla odama aşırı eğleneceğimi düşündüğüm gün için yukarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü ๛ KTH
Fiksi Penggemar" Biri sana uçabilmek için kanatlarını nasıl kullanacağını öğretir. Uçmaya onunla devam edersin. Ama sonra etrafına bir bakarsın ki kanatlarını senden koparıp gitmiş. İşte o zaman sen hızla yere çakılırsın, ve kendini düşmekten kurtaramazsın. " Başl...