"Oğlum ben üşüdüm lan." dedi Tsubasa. Futbol topu desenli pikesine daha sıkı sarıldı. Dışarısı yağmurluydu.
"Ben de acıktım." diye yatağından kafasını uzattı Matsuyama.
"Yarramı ye." dedi Hyuga sinirli bir şekilde.
"Hay Allah aç kaldık."
"Lan-"
"BANA BAKIN LAN KAŞARLAR!" diye fısıltıyla bağırdı. "Üşüyorum dedim."
"Napayım kanka yatakhanenin altından doğalgaz boru hattı mı döşeyeyim?" dedi Misaki alt tarafında yattığı Tsubasa'nın yatağına tekme atarak. "Hem o kadar da soğuk değil."
"Kansızdır kanka." dedi Matsuyama kekstrasının jölesini diliyle ayırmaya çalışırken.
"Kek yeme şekline sıçayım senin." dedi Hyuga.
"Kek değil kekstra."
"Didişmeyin yine armutlar." dedi Misaki.
"Neyse." dedi Hyuga. Tsubasa'ya döndü. "Yan odadan battaniye istesene."
"Harbi." dedi Tsubasa. Yatağında doğruldu ve iki yatakhanenin arasına yerleştirilmiş olan sürgülü camı açtı. "Hişt."
"Ne oldu?"
"ANANI-" hemen camın yanındaki ranzada yatan Wakabayashi'nin aniden kalkmasıyla geriledi. "Şey- Battaniye var mı burada?"
"Var."
"Alabilir miyim?"
"Hayır."
"aMA ÜŞÜYORUM."
"Tamam." dedi Wakabayashi. Birazcık Tsubasa'ya yaklaştı ve kulağına eğildi. "Tek bir şartla."
"Eee?"
Wakabayashi biraz geriye çekildi. "Öp." dedi dudağını işaret ederek.
"Lan oğlum bak üşüyorum dalga geçme benimle."
"Ooo arkadaşlar burada sikiş dönecek çıkalım biz." dedi Matsuyama.
Tsubasa kaşları çatık bir şekilde Matsuyama'ya döndü. Hafiften yanmaya başladığını hissediyordu. "Mal mal konuşma amk" Sonra Wakabayashi'ye döndü.
"Veriyor musun vermiyor musun?"
"Şartlarım yerine gelene kadar. Götünün donmasını istiyor musun istemiyor musun?"
"İyi." dedi Tsubasa. Kafasını camdan içeri sokup Wakabayashi'nin alt dudağına bir öpücük kondurdu. Tsubasa kıpkırmızı olup yüzünü elleri arasına gömerken Wakabayashi de şok içerisinde parmaklarını alt dudağında gezdiriyordu.
"Tamam hadi milli oldunuz ver şu çocuğa artık battaniyesini." dedi Matsuyama.
|:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
one-shots: tsubasa x wakabayashi
Fanfictionnazlı altun & serranur soylu presents.. ∆ Captain Tsubasa ∆ Tsubasa x Wakabayashi ∆ BxB ∆ Tek bölümlük ve aşşşırı saçma hikâyeler