Showering ? +13

755 27 3
                                    

A zase tu je . Moja posledná hodina . Telesná. Pomyslela som si. Neznášam ju. Jednoducho ja nie som taká baba,ktorá má rada šport. Nehovorím,že šport mi neide,ale som na také veci príliž lenivá.

Po zazvonení na vyučovaciu hodinu som  vybrala z mojej skrine veci na telocvik. Vybrala som sa do telocvične ,aby som nezmeškala. Môj učiteľ telocviku Mr.White neznáša,keď meškám a preto som moje kroky zrýchlila. Po dorazení do telocvične som sa vybrala k dievčenským šatňám,aby som sa prezliekla . Moje obyčajné čierne šortky mi siahali asi do polovičky môjho stehna a na hornú časť môjho tela som obliekla pohodlné čierne tričko . Naposledy som obula moje jednoduché tenisky a vybrala som sa konečne dovnútra telocvične. Ako vždy aj teraz som prišla ja posledná. Mr.White sa na mňa pozrel s nahnevaným pohľadom. "Christine okamžite si dajte 20 kolečiek za vaše meškanie! A žiadne výhovorky nechcem počuť!" Rozkázal a ja som začala bežať . Neznášam ho ! Pomyslela som si. Asi po piatom kolečku som všimla jedného chalana,ktorý musel byť určite nový ,pretože som ho ešte nikdy predtím nevidela . Mal krásne modré oči a blond vlasy . Odvrátila som od neho neho zrak a venovala som sa môjmu "trestu". Zvyšok hodiny prebehol v pohode,pretože sme hrali volejbal čo mi ako jediný šport ide. Na konci hodiny mi Mr.White rozkázal aby som si dala ešte 10 kolečiek za moje meškanie,čo som nepochopila,pretože mi už dal "trest" . Počas môjho "trestu" moje myšlienky stále behali k Niallovi. Áno ten blondiak sa volá Niall. Má krásne meno..

Po skončení môjho "trestu" som išla do šatne kde už nebol nikto. Rozhodla som sa,že sa osprchujem,pretože som bola úplne spotená. Zobrala som si moje šaty a vybrala som sa k sprchám. Dúfala som,že už každý odišiel, pretože chlapci aj dievčatá majú spoločné sprchy. Otvorila som dvere od spŕch a pomaly som vstúpila dovnútra. Ulavilo sa mi,keď som zistila,že tu nikto nebol. Prešla som k sprchovému kútu a zapla som teplú vodu. Vyzliekla som si moje šortky a následne aj tričko. Po nich nasledovalo aj moje spodné prádlo. Veci,ktoré si potom oblečiem som dala na umývadlo a vstúpila som pod horúcu vodu. Moje svaly sa uvolnili pri dotyku vody s mojou pokožkou. V sprche som mohla byť asi päť minút,kde v tom som započula otvranie dverí. Rýchlo som sa otočila aby som zatiahla záves,ale na moje šťastie som ho strhla dole a ja som spadla na zem. Započula som kroky smerujúce sa ku mne a ja som uvidela Nialla ,ako stojí predomnou len v boxerkách. Zalapala som ,keď som si ho premerala od hlavy až k päte. Jeho brucho bolo vypracované a na tváry sa mu objavil perverzný úsmev. V tedy som si uvedomila,že tu ležím úplne nahá. Vyskočila som na nohy a zo zeme som zdvihla záves ,ktorý som obtočila okolo svojho tela. "J-ja .. Asi by som mala ísť!" Povedala som koktavo. "Nie. Zostaň.. Prosím." Povedal a uchopil záves medzi jeho prsty . "Č-čo t-to robíš?" "Pššt . Neboj sa Christine ." Žmurkol na mňa a v tom momente sa prisal na moje pery. Jeho pery chutnali  výborne. Od bozkov ,ktoré som od neho dostávala sa mi podlámali kolená a vytvárali sa na mojom tele zimovriamky. Moje ruky vyleteli k jeho vlasom čo spôsobilo,že záves ktorý skríval moje nahé telo spadol na zem.  V tom momente ma to nezaujímali. Niall ma nejakím spôsobom priťahoval ,čo som nevedela vysvetliť. Jeho ruky som pocítila na mojom zadku ,čo spôsobilo ,že som potichu zastonala do bozkov ,ktoré mi dával. Zdvihol ma na jeho ruky a pritlačil ma k stene. Neviem čo do mňa vošlo,ale moja ruka začala putovať až k lemu jeho boxeriek a pri tom mi Niall žiadostne bozkával krk ,kde mi začal sať kožu. Toto by som určite nerobila,ale bola som v tranze z jeho bozkov . Moja ruka vkĺzla do jeho boxeriek a chitila som jeho kamoša do ruky. "Kurva." Niall zastonal a mňa to povzbudzovalo k tomu aby som pokračovala. Jeho kamoša som dráždila pohybmi mojej ruky a on stonal hlasnejšie. Čupla som si pred Nialla a pomaly som mu stiahla boxerky. V tom momente som uvidela jeho pýchu. Chytila som ho do ruky a olízala som špičku a následne som jeho celú dĺžku dala do úst. Hlavou som pohybovala z hora na dol a on hlasno stonal. Chytil ma za vlasy a ja som zrýchlila na tempe. "Kurva Cristine , keď nechceš aby som sa urobil do tvojích úst tak prestaň!" Po týchto slovách som prestala a vybrala som si ho z úst. Postavila som sa a prilepila som sa na jeho pery.   Rukamy ma chytil za prsia a z mojích úst vyšiel hlasný ston. Začal mi bozkávať krk a pomaly išiel nižšie až k môjmu prsníku . Do úst si zobral jednu moju bradavku a jazykom ho začal dráždiť. Potom prešiel k druhej bradavke a spravil s ňou to isté. Z bradaviek sa dostal naspäť k mojím perám a obohacoval ich jemnými bozkami. V tom som pocítila ako do mňa vnikol s jedným prstom a neskôr pridal aj druhý prst . V mojom podbrušku som pocítila teplo. Zrýchlil na tempe a ja som vykríkla jeho meno. Pred tým než som sa stihla urobyť svoje prsty vytiahol a ja som zakňučala. Zohol sa k môjmu miestu a môj vchod začal opäť dráždiť jazykom. Neskôr pridal zase jeden prst a pomaly sním pumpoval. Zvdychala som jeho meno a hlasno stonala. Po mojom dráždeni sa postavil a opäť sa prisal na moje pery a následne ma zase zdvihol na ruky a tvrdo do mňa vnikol. Jeho kamoša do mňa zasunul až po koreň a začal sa vo mne pohybovať. "NIALL!!" Zakričala som a on začal prirážať rýchlejšie. Moje vzdychy boli hlasnejšie a stdce mi bilo rýchlejšiel. Posledný krát pred mojím vrcholom som zakričala jeho meno. Moje svaly sa napli a cítila som ako do sa do mňa urobil aj on. Posledný krát som ho pobozkala a on zo mňa vytiahol jeho kamoša. Vypla som tečúci prúd vody a zobrala som si jeden z uterákov ,ktorý som obmotala okolo tela. On urobil to isté a potom sa obliekol. "Bola si úžasná!" Povedal a odišiel zo spŕch.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 02, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Showering ? +13Kde žijí příběhy. Začni objevovat