İyi okumalaar:))Elini tetiğe getirdiği sırada telefonu çaldı. Hemen açtı.
"Sudem, iyi misin?"
Telefonu dinlerken elinden düştü. Silah da elinden kaymıştı.
"Sudeeee"
Yakarışla yere çöktü.
"Sude ölmüş, Sude gitmiş, Sudeee"
Dedi ve hızla yerden kalktı. Eline telefonu ve silahı aldığı gibi koşarak gitmişti.
**********************
Erenin ağzındanİkişer ikişer çıkıyordum merdivenleri. Pelinden aldığım telefon yıkmıştı beni.
Kapı açıktı direkt içeri daldım ve arka odaya geçtim. Kimse yoktu ve pencere açıktı. Perde uçuşuyordu. Kalbime ağır birşey giriyormuş gibi sıkıştı. Yavaş adımlarla cama yaklaştım ve aşağıya baktım.
"Sudeeee"
Yerde kanlar içinde boylu boyunca yatıyordu. "Sudee ölme, gitme Sudem."
Dedim ve hızla aşağı indim. Arka tarafa geçtim ve Sudenin başını kaldırdım.
"Sude, uyan lütfen! Ölme Sude."
Ellerini tuttum. "Bak üşümüşsün Sude. Depomuza gidelim, sobamızı yakalım Sude. Isınırsın, kollarımın altına alırım seni. Korurum herkesten. Uyan lütfen, Sudeee."
Yanağını okşadım.
"Mosmor olmuş yüzün. Çok mu üşüdün kelebeğim. Lütfen uyan hadi, aç gözlerini Sude."
Başını göğsüme yasladım ve ağzımdan çıktığı kadar bağırdım.
"Sudeee"
*******************
Rüyanın ağzındanErtesi gün
Elimde ki kaşığa çorbayı aldım ve Merte yaklaştırdım.
"Çok korkuttun beni Mert."
Çorbayı yedi. "Neden korktun ki Rüya'm ben seni bırakıp gitmem."
Bir daha çorbayı yaklaştırırken geri çekildi. "Doydum ben."
Kaşlarımı çattım. "Aaa ama iki kaşık çorba yemekle olmaz." Ofladı. "Bu seferlik sadece. Hem daha yeni kendime geldim."
Başımı salladım. "Neyse bu seferlik öyle olsun bari." Dedim ve kenara koydum.
Elini tuttum. "Sude gerçekten öldü mü acaba?" Mert derin bir iç çekti.
"Artık kansızları konuşurken midem bulanıyor. Konuşmasak olur mu?" Başımı salladım. "Sen nasıl istersen?" Dedim.
Elimi dudağına getirdi ve bastırarak öptü.
"Seni seviyorum Rüya. Allah'a sonsuz şükürler olsun ki sana tekrar kavuştum." Derin bir iç çekti.
"Korkmamış gibi durduğuma bakma, seni tekrar göremeyeceğim için o kadar çok korktum ki tarif edemem."
Yanağına bir öpücük kondurduğum sıra kapı açıldı ve doktor girdi içeriye. Hızla kalktım.
"Evet hastamızın mikrop kapmaması için fazla yakınlık kurmayalım lütfen." Dedi ve Muayene etti.
"Akşam taburcu ederiz seni böyle gidersen delikanlı."
Mert bana baktı. "Rüya yanımda olursa hep iyi olurum." Doktor ellerini açtı.
"Zamane gençleri işte." Dedi ve kapıyı açtı. Berkay ve Rüzgar kapıdaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda ki Çete 2
AdventureYaşayan ölüler geri döndüüü!!! Yaşadıklarına rağmen birbirlerinden kopmadan mücadele eden çetenin karşısına çıkan kötülüklerle beraber mücadele edişlerini okuyacağız. İyi okumalar:)