Araf Keskin:Öncelikle olay çok fazla büyümeden bir an önce polise gitmelisiniz.
Berke Güngör:Polis olmaz.
Afra Güngör:Evet polis kesinlikle olmaz.
Mert Söylemez:Neden diye sorsam?
Berke Güngör:Babam bu sefer beni asla affetmez.
Kerem Özdemir:Biraz açık konuş ben hiçbir şey anlamadım.
Berke Güngör:Ama aramızda kalıcak ha! Ona göre.
Mert Söylemez:Bizden sır çıkmaz dostum.Sen anlat.
Berke Güngör:Tamam o zaman anlatıyorum.
Araf Keskin:Seni dinliyoruz.
Berke Güngör:Ben...Ben çok büyük bir eşeklik ettim.İsterseniz sövün ama bilerek yapmadım.Haberim bile yoktu.Bir arkadaşın doğum günü partisi vardı.E orda da bir sürü kız var hayliyle.Ben de çapkın bir gencim.Parti çok güzel giderken yanıma bir genç kız oturdu.Ama o kadar güzeldi ki.Beni benden aldı.
Ferhunde:Sonundan sapık bir şey çıkmayacak değil mi?
Afra Güngör:Öyle bir şey değil.Siz dinleyin.
Berke Güngör:Sonra bu kızla partiden çıktık.Otele gittik.Ama aklınıza herhangi fesat bir şey gelmesin.Aramızda herhangi bir şey geçmedi.Sonra birden odanın kapısı yumruklanmaya başladı.Kız,''Olamaz basıldık''deyince abisi falan sandım.''Korkma bir şey olmaz''falan diyip sakinleştirmeye çalıştım ama nafile.Kız baya tedirgin oldu.Sonra kapıyı açtım.Kapıyı açmamla gözüme yumruk yemem bir oldu.Sonra kavga dövüş derken karakolluk olduk.
Berke Güngör:Sonrası daha vahim.
Beren Kaya:Olay üstüne olay.Magazinde böyle olaylar olmuyor abi.E sonra ne oldu?
Berke Güngör:Benim abisi sandığım adam kızın kocasıymış.
Beren Kaya:Oha amk! Daha neler.
Mert Söylemez:Devam et bro.
Berke Güngör:Adam beni karısını kaçırıp tecavüz etmekle suçladı ve şikayetçi oldu.Sonra babam geldi.Olaylar daha da karıştı.Adam şikayetini geri almam falan dese de babam bir şekilde adamı ikna etti.Şikayetini geri aldı ama...
Mert Söylemez:Bu ama...diye başlayan cümlelerden hep korkmuşumdur.
Ferhunde:Valla bende.
Berke Güngör:Babam her şeyimi elimden aldı.Arabamı,kredi kartlarımı...Telefonumu almadı Allah'tan.
Ferhunde:Sonra olay kapandı herhalde?
Berke Güngör:Yok hemen değil.2 ay böyle devam etti.İki ayın sonunda hepsine geri kavuştum.Ama babam bir daha polislik bir olaya karışırsam ''Seni evlatlıktan reddederim''dedi.
Beren Kaya:Ben şok şuan! Olaya bak anasını.
Araf Keskin:Buraya kadar dinledim.Evet sende haklısın ama babanda bir nevi haklı.Hangi baba çocuğunun polislik olmasını ister?Neyse.Senin hem bu olayda hemde bir suçun olmasa da ailenden saklayarak bu işi çözemezsin.
Kerem Özdemir:Araf haklı.Kanun var adalet var.Polis olmadan bu işi tek başına çözemezsin.Ya olaylar planladığın gibi gitmezse?Bu adamlar mafya gibi dedin.Başına daha çok bela açarlarsa?O zaman ne yapacaksın?
Berke Güngör:Ama babam öğrenirse yine beni suçlayacak.Bana inanmayacak bunu biliyorum.
Araf Keskin:Bak böyle yaparak gerçeklerden kaçamazsın.O zaman daha çok kaybedersin.Babanı en iyi sen tanıyorsun.Az çok yapabileceklerini ve düşünebileceği şeyleri sen bizden daha iyi bilirsin.
Araf Keskin:Bunun için önce babanla konuş.Konuş ki başın belaya girmesin.Benden sana abi kardeş tavsiyesi olsun.
Berke Güngör:O zaman bir kaç gün bekleyelim.Adamlardan ses soluk çıkmazsa konuşurum babamla.
Araf Keskin:Sen bilirsin ama çok geç olmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLENECEKSEN GEL
Teen FictionBu birbirini hiç tanımayan,hiç görmeyen ve sesini dahi duymamış iki gencin hikayesi... Tanışmaları bir Whatsapp grubuyla başlayan zaman geçtikçe birbirine bağlanan iki genç... Afra Güngör'ün en yakın arkadaşı Ferhunde Korkmaz onu bir Whatsapp grubun...