😻4😻

10 2 0
                                    

1 Hafta sonra...

Mert Söylemez:Gençler bir haftadır ne Afra'dan bir ses var ne de Berke'den.Acaba bir şey mi oldu?

Kerem Özdemir:Harbiden ya.Ferhunde sen bir şeyler biliyor musun?

Beren Kaya:Ferhunde aktif değil.

Cansu Taylan:Ben demiştim size.Bilmediğiniz kişileri eklemeyin diye.

Beren Kaya:Grubun yöneticisi Ferhunde.Ayrıca biz seni de tanımıyorduk.Kimse kimseyi tanımıyordu.Ferhunde bilmediği kişileri de eklemedi zaten.Biri en yakın arkadaşı diğeri de onun kuzeni.Bunda herhangi bir yanlışlık görmüyorum ben.

Mert Söylemez:İstemeyen çıksın o zaman.

Cansu Taylan:Sırf size inat kalıcam.Aptallar! (Gönderilemedi)

Ferhunde:Arkadaşlar çok büyük bir sorunumuz var.

Mert Söylemez:Afrayla Berke'ye mi bir şey oldu?

Ferhunde:Evet.Ama sorun şu ki hem Berke hem de Afra  ortada yok.Polis ikisininde kaçırıldığından şüpheleniyor.

Kerem Özdemir:Yalnız Berke tamam da Afra neden kaçırılsın ki?

Beren Kaya:Berke tamam da derken?

Kerem Özdemir:Berke'nin bu adamlarla husumeti yok muydu? Onların kaçırdığını varsaydım.O zaman neden Afra da yok onu anlamadım?

Ferhunde:Berkeyle Afra her hafta beraber gelirler okula.Ama çarşamba günü nedense ikisi de okula gelmedi.İkisi de evden okula gidiyoruz diye çıkmışlar.O günden beri haber yok.

Araf Keskin:O adamların kaçırdığından emin miyiz?

Ferhunde:Başka kim kaçırabilir? Hem Afra'dan ne istediler? Onun olayla bağlantısı yok ki.

Araf Keskin:Benim anladığım kadarıyla bunlar beraber okula geliyorsa eğer Berke'nin yanında olduğu için kaçırdılar Afrayı da.Geriye şahit bırakmak istememiş olabilirler.

Kerem Özdemir:Araf haklı.Ferhunde Berke'nin babası ne diyor bu işe.Sen konuştun mu?

Ferhunde:Evet.Berke'nin bize anlattıklarını aynen anlattım.Babası bu sefer hiç kızmadı.Sadece ona anlatmadığı için morali bozuldu adamın.Oğlunun ve yeğeninin bulunması için her şeyi yapmaya hazır.

Mert Söylemez:Bir dakika! Berke'nin arkadaşları da görmüştü bu olayı.Onlar ne dedi?

Kerem Özdemir:Kedi olalı bir fare yakaladın dostum.Tebrikler.

Ferhunde:Onların da ifadesini aldı polis ama adamların yüzünü pek görmediklerini zaten hemen kaçtıklarını söylediler.

Beren Kaya:Benim anlamadığım bir şey var.Bu olayda Berke ve arkadaşları vardı.Neden sadece Berke'yi kaçırdılar da arkadaşlarını kaçırmadılar.Onlar da gördü olayı.

Araf Keskin:Bu benim aklıma da geldi.Bence bu işin altında başka bir şey var.Ama ne?

Kerem Özdemir:Ferhunde bizi olaylardan haberdar et.

Ferhunde:Tamam o iş bende.

Ertesi gün...

Ferhunde:Arkadaşlar bir haberim var.

Mert Söylemez:Bulundular mı?

Ferhunde:Tam olarak değil.Okula yakın bir yerde zorla siyah bir arabaya bindirildikleri öğrenildi.Polis güvenlik kameralarından görmüş.

Kerem Özdemir:Arabanın plakasını öğrendiler mi?

Ferhunde:Evet.Ama araba çalıntıymış.Pek bir bilgi yok açıkçası.

Araf Keskin:O zaman arabayı buldular.Çalıntı olduğunu öğrendiklerine göre.Polisin söylemediği bir şey olabilir.

Ferhunde:Berke'nin babası herkes tarafından bilinen bir iş adamı.Basına yansıtmak istememiş olabilir.

Kerem Özdemir:Ama adamın oğlu ve yeğeni kaçırılıyor.Adam basına yansıtmak istemiyor olabilir diyorsunuz.Ben bu işten bir şey anlamadım.

Araf Keskin:Kerem haklı.Dünde dediğim gibi bu işin altında başka bir şey var.

Beren Kaya:Arkadaşlar şok olacağınız bir şey atıcam şimdi.

 OLAY ÜSTÜNE OLAY!

Ünlü iş adamı Bülent Güngör'ün oğlu Berke Güngör ve yeğeni Afra Güngör çarşamba günü kaçırıldı.Evden okula diye çıkan iki gençten hala haber alınamadı.Bülent Güngör basına bilgi vermek istemediğini söylese de dün akşam saatlerinde Afra Güngör'ün üvey babası basına karşı şu açıklamaları yaptı.

''Üvey kızım Afrayı amcası Bülent Güngör'e emanet etmiştim.Ama ne yazık ki emanetime ihanet etti.Kızımın derhal bulunmasını ve Bülent Güngör'ün ihmalkarlığı yüzünden ceza almasını talep ediyorum''

Bülent Güngör acaba bu açıklamalara ne cevap verecek?Gerçekten de Bülent Güngör'ün ihmalkarlığı yüzünden mi kaçırıldılar?Gözler Bülent Güngör'den gelecek cevaba çevrildi.

Mert Söylemez:Oha!

Kerem Özdemir:Hani basına yansıtmayacaklardı?

Araf Keskin:Benim anlamadığım Afra'nın üvey babası neden böyle bir şey yapıyor?Sanki amcasıyla düşman gibiler.

Ferhunde:Size bildiklerimi şöyle anlatayım.Afra'nın öz babası 4 yıl önce bir trafik kazasında hayatını kaybediyor.Bu üvey babasıyla Afra'nın öz babası arasında bir husumet varmış.Yani herkes öyle söylüyor.Sonra nasıl olduysa Afra'nın annesiyle evleniyorlar.Üvey babası Afrayı istemiyor.Amcası da Afrayı kendi kızı gibi büyütüyor.Benim de anlamadığım da şu,neden yıllar sonra gelip de birden Afra'ya sahip çıkıyor?

Araf Keskin:Size bir şey söyleyeyim mi? Bence ortada koca bir yalan var.Yada bir oyun.Bunlar tesadüf olamaz.

Kerem Özdemir:Bencede öyle.Bir kere eğer olay Ferhunde'nin anlattığı gibiyse Afra'nın üvey babasının bir anda gelip Afraya sahip çıkması çok saçma.Bence Afra'nın üvey babasının Berke'nin babasına iftira atmasının altında bir sebep olmalı.

Cansu Taylan:Adam ya iftira atmıyorsa?Ya gerçekten amcasının ihmalkarlığı yüzünden olduysa?

Beren Kaya:Görmüyor musun?Adam düpedüz yalan söylüyor.Güya emanet etmiş falan filan.O zaman neden istememiş Afrayı en başında? Şimdi ne değişti de sahipleniyor?

Cansu Taylan:Ya olaylar Ferhunde'nin anlattığı gibi değilse?

Mert Söylemez:Ya bırak Allah aşkına Cansu.Ferhunde neden yalan söylesin? Afra'nın en yakın arkadaşı sonuçta.

Cansu Taylan:Ben yalan konuşuyor demedim.İhtimaller üzerine konuşuyoruz burada.

Mert Söylemez:Böyle bir ihtimal üzerine konuşcaksak hiç konuşmayalım daha iyi.

Beren Kaya:Durun bir dakika.Son dakika gelişmesi var.Hemen atıyorum.

AFRA GÜNGÖR VE BERKE GÜNGÖR BİR SAAT ÖNCE BULUNDU.

Polisin yaptığı açıklamaya göre,Afra Güngör ve Berke Güngör'ün yarım saat önce bir ormana bırakıldıklarını ve kaçıranların teslim olduğu öğrenildi.Kaçıranlardam biri yaptığı itiraf sonucu dikkatleri daha çok çekti.

''Bülent Güngör ayarladı tüm bunları.Özellikle yeğeninin kaçırılmasını dikkat çekmesin diye oğlunun da kaçırılmasını emretti.Bizim de vicdanımız rahat olmadığı için korkup çocukları ormana bırakıp teslim olduk.''

EVLENECEKSEN GELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin