Розділ 16. Правила.

25 5 0
                                    

На півночі розташовується Канев — місто двох берегів. У війні Канев не визнав жодного гетьмана, виснувавши, що може бути лише один. Інший повинен або поступитись, або...
Нейтралітет Канева вигідний обом, адже місто неприступне, тому його стіни слугують місцем для зустрічей ворогуючих сторін. Там може сховатись той, хто тікає від війни. За умови, що  йому є що запропонувати місту.

Августина Пономаренко.
***
Вітролом.

Зупинилсь ми на одному з хмарочосів. Піднялись рівно настільки, щоб не дихати випарами. Олена, як єдиний снайпер, порадила спати на сходовій клітці, щоб нас взагалі не було видно. Башибузук мінував поверх нижче. Аскольд звив собі кулеметне гніздо, якраз, щоб прикрити наш відступ. Олена зникла десь нагорі. Ярополк залишився зі мною. Він сів на сходинку і з якимось дивним задоволенням став начищати свою зброю.
- Вам дійсно не пожна брати зброю до рук? — Поцікавився, не відволікаючись від розбирання автомата.
- Тоді мої сили зникнуть і від мене буде мало толку. Доведений факт.
- А що саме у вас вважається зброєю?
- Ми можемо рубати дрова сокирою і чистити картоплю ножем, якщо ти про це. А ось розкроїти череп — це вже зась.
- Тобто спалити блискавкою, то нічого страшного, а як штрикнути когось в пузо, то біда?
Я лише знизав плечами.
- Не я встановлюю правила.

Небо над ХотиномWhere stories live. Discover now