"arghh..sakitnya sape pulak yg buang kaca kat sini" jerit youngjaejeritan nya membuatkan bambam terbangun dari tidur ..
"kenapa ni hyung?" soal bambam
"ni haa kaca ni sakit kaki aku" jawab youngjae..
bambam teringat akan permata yg dilemparnya semalam di dalam biliknya tetapi dia pelik kerana kaca itu berada di ruang tamu dorm nya sedangkan dia memecahkan kaca tersebut di dalam biliknya..
"takpe hyung biar ak tolong sapukan" kata bambam.
selesai dia menyapu kaca ii tersebut..
bambam ke biliknya dan menyebut.."chingu .."
asap putih tiba ii muncul di hadapannya..asap hitam itu membentuk seperti budak kecil yg berumur dalam lingkungan 4 tahun .
" siapa kau?" soal bambam
" siapa aku tak penting yg penting aku kat sini untuk lindungi kau"
"tapi kenapa aku?" tanya bambam lagi
"sebab kau yg keluarkan aku dari permata tu"
" lepastu kenapa kaca ii tu ada kat ruang tamu sedangkan ak campak permata tu dalam bilik ni" jawab bambam
" ak dah kata yg aku akan jaga kau.. kalau ak tak alihkan kaca ii tu mesti kau akan terpijak bukan?"
" tapi kenapa mesti kau sakitkan kawan ii ak?" tanya bambam lagi
tiba ii dia terdengar ketukan dari luar pintu biliknya..
"kau cakap ngan sape bro?" tanya yugyeom.
"ouh..mak aku call" jawab bambam
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
"bam ahh bangun cepat harini ada event..kau ni dahlah tak iron baju lagi .. rmbut tu nak siap ii lagi mandi lagi tak sempat laa .. bangun la cepat " mark cuba kejutkan bambam tapi langsung tidak berhasil..akhirnya dia putus asa mengejutkan bambam dan membiarkan bambam menyambung tidurnya.
" bam ahh..bangun cepat.."
tiba ii suara yg sama memanggil nya pada malam dia memecahkan permata itu berbunyi memanggilnya..
bambam terus bangun lalu mandi..dia melihat semua member lain sudah siap mandi,pakai baju dah hensem ii dengan rambut yg kemas dah memang hensem rapat tanah ..
selesai mandi,dia terus ke almari dengan niat untuk mengambil baju dan iron..tetapi dia melihat bajunya telah digosok dengan sempurna..dia berfikiran bahawa salah satu member lain telah tolong ironkan bajunya..tetapi apabila difikirkan balik,member nya yg lain seperti mustahil menolongnya menggosok baju..
untuk memastikan,dia keluar dan tanya member yg sedang makan untuk memastikan tentang perkara tersebut."korang,ada antara korang yg tolong ironkan baju aku ke?" soal bambam.
" mana ada .. kau macam tak tahu yg kita ni mana pernah tolong ironkan semua nya sibuk dengan baju diri sendiri" jawab jinyoung
"haah tho..kau mimpi apa tanya centu" kata jackson
"erm takpelah kalau macamtu..aku nak bersiap dulu"kata bambam
bambam terus memikirkan siapa yg ironkan baju nya seingat dia..dia belum lagi iron bajunya sebelum ini..
"ni mesti .. chingu.."
asap putih keluar lagi di hadapannya..
"kau ke yg iron baju aku?!" tanya bambam
"haah,kenapa? aku taknak kau lambat..ak nak tolong kau je"
"lain kali cakap lah,malu aku tanya soalan bodoh kat diorang" jawab bambam
"maaflah..biar aku tolong kau sekarang"
"kau nak tolong apa lagi..aku dah lambat la" jerit bambam
tiba tiba asap putih itu masuk di celah ii rambut bambam ..dia membentuk rambut nya sangat cantik .. kalau diikutkan nak buat macamtu boleh makan masa setengah jam..
"wahh cantikk..baguslah nanti sampai sana make up je" kata bambam
"woiiii bam cepatlaa bersiap kalah perempuan" jerit jb dari luar bilik
"yes hyung i'm coming .." jawab bambam