Beren Kaya:Düşüncelerinizi alayım arkadaşlar.Eğer bana sorarsanız böyle bir şey yok.Birileri Bülent Güngör'e bilerek iftira atıyor.
Ferhunde:Zaten Bülent amca böyle bir şey asla yapmaz.Hem neden yapsın ki? Yeğenini o büyüttü.Saçmalık ya.
Araf Keskin:Benim aklıma biri geliyor ama adamın da günahını almak istemiyorum.
Kerem Özdemir:Kim,sen söyle bir?
Araf Keskin:Bence Afra'nın üvey babası bu işin içinde.İşin içinde derken başında demek daha doğru olur.Hem Ferhunde sen dememiş miydin Afra'nın öz babasıyla aralarında bir husumet olduğunu?
Ferhunde:Evet demiştim.Haklı olabilir misin acaba?
Kerem Özdemir:Haklı ne kelime! Adam olayı çözdü resmen.
Mert Söylemez:Hemen çözdü falan demeyelim.Ya adamın hiçbir suçu yoksa?Bir de bu yönden düşünün bence.
Beren Kaya:Bu olayda baya kafa karıştırıcı belirsizlikler var.Kendimi Amerikan dedektifler gibi hissettim.
Kerem Özdemir:Belirsizliklerden kastın ne?
Araf Keskin:Ben açıklayayım isterseniz.
Mert Söylemez:Zeki çocuğumuz konuşuyor pür dikkat dinleyin efendim.
Araf Keskin:Afra'nın üvey babası en başta onu istemiyor.Ama her ne olduysa bu kaçırma olayından sonra başlıyor.Adam neden gelip de bu olay olduktan sonra Afrayı sahipleniyor?Madem istemiyor o zaman karışmazdı.Hem Afra'nın öz babasıyla aralarında bir şey geçmiş.Belki de üvey babası intikam peşinde?
Kerem Özdemir:Ama bu neyin intikamı?Kim böyle bir intikam için uğraşır?
Afra Güngör:O adam uğraşır.
Mert Söylemez:Afra!
Ferhunde:Afra,güzelim nasılsın?
Beren Kaya:Afra iyi misiniz? Size bir şey yapmadılar değil mi?
Araf Keskin:O adam uğraşır derken ne demek istedin?
Afra Güngör:Beni merak etmeyin ben iyiyim.
Kerem Özdemir:Berke de iyi mi?Nerede o?
Afra Güngör:Berke de iyi.Babasının yanında.İftira atan her kimse onla uğraşıyorlar.
Mert Söylemez:Bir şey diyeceğim ama kızma.Üvey babandan şüphelendik.Adamın da günahını almak istemeyiz.
Afra Güngör:Bende ondan süpheleniyorum.Bunca zaman beni arayıp sormayan bir adam bir anda ortaya çıkıyor ve nedense benim koruyucu meleğim oluyor.
Araf Keskin:Afra,bir şey diyeceğim.Az önce 'o adam uğraşır' derken ne demek istedin?
Afra Güngör:Her şeyi en başından anlatmam gerekiyor sanırım.
Ferhunde:Anlat güzelim seni dinliyoruz.
Afra Güngör:Üvey babam,annem ve öz babam bir zamanlar çok iyi dostlarmış.Aralarından su sızmıyormuş.Bir gün babam anneme aşık olmuş.Hem de ne aşk! Ama arkadaşlıkları bozulur diye söyleyememiş.Üvey babam yani Yavuz denen şahsiyet bunu öğrenmiş.Sırf annemle babamın arası bozulsun diye babamın onu sevdiğini söylemiş.Annem önce şaşırmış ama o da babamı seviyormuş.
Mert Söylemez:Üvey baban...Yavuz işte.Sırf anneni babandan kıskandığı için yapmış.Vay şerefsiz!
Afra Güngör:Aynen öyle.Sonra babam anneme evlenme teklifi etmiş.Annem de kabul etmiş.Üniversite bittikten sonra evlenmişler.Sonra annem bana hamile kalmış.Babam da işlerini daha da büyütmek için şirket kurmaya karar vermiş.Şirket kurmak için de bir ortağa ihtiyacı varmış.
Beren Kaya:Sakın o adamla ortak oldu deme! Vallahi bayılırım.
Kerem Özdemir:Bırakın da kız anlatsın.
Afra Güngör:Babam da çok yakın arkadaş olduğu için Yavuz'a teklif etmiş.Ama amcam kabul etmemiş.''Madem bir şirket kuracaksın gel beraber kuralım''demiş.Amcam bu adamdan hiç hoşlanmıyormuş.Babam da abisiyle kurmuş şirketini.
Afra Güngör:8 yıl önceydi sanırım.Yavuz bizim eve geldi.O zamanlar ben daha 10 yaşındaydım.Babamla baya tartıştılar.Annem de beni başka bir odaya götürdü.Sonra Yavuz çekti gitti.Ve babamın ilk kez anneme tokat attığını gördüm.
Ferhunde:Adam gerçekten şerefsizmiş.Annenle babanın arasını bozmak için neler yapmış.Acaba ne dedi babana?
Afra Güngör:Artık orasını bilemeyeceğim.Sonra annem evden gitti.Aradan zaman geçti.Her şey düzelecek derken 4 yıl önce babam trafik kazası geçirdi.O kadar yıkıldı ki annem.Cenazeden sonra Yavuzla annem evlendi.
Mert Söylemez:Oha bir de cenazeden sonra? Ne olmuş da evlenmişler?
Afra Güngör:Orasını bende bilmiyorum.Ama evlendikleri ilk gün beni evde istemedi.''O adamın çocuğunu evimde istemem'' dedi.O zaman da bana amcam sahip çıktı.
Araf Keskin:Benim anlamadığım bir anne nasıl bir anda çocuğundan vazgeçebilir?Sonuçta o doğurdu seni.
Kerem Özdemir:Bu adam,ya kadını tehdit ettiyse?
Araf Keskin:Tehdit etme ihtimali baya yüksek.Şimdi neden Afraya sahip çıktı o zaman? Benim de aklım burada karışıyor.
Beren Kaya:Bence Afra'nın amcası gerçekleri biliyor.Ta şirket kurma olayına karşı çıkmış ortak olmama konusunda.
Ferhunde:Bir amcanla konuşmayı denesen?Gerçi adamın başında o kadar dert var ama?
Afra Güngör:Haklısınız.Ben bu akşam amcamla konuşucam.
Mert Söylemez:Bize de anlatmayı unutma.
Cansu Taylan:Herkes bu kızla ilgileniyor.Prenses hazretleri daha geleli 1 ay olmadı herkesi büyüledi.(Gönderilemedi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLENECEKSEN GEL
Fiksi RemajaBu birbirini hiç tanımayan,hiç görmeyen ve sesini dahi duymamış iki gencin hikayesi... Tanışmaları bir Whatsapp grubuyla başlayan zaman geçtikçe birbirine bağlanan iki genç... Afra Güngör'ün en yakın arkadaşı Ferhunde Korkmaz onu bir Whatsapp grubun...