🏥SEVENTEEN🏥!!

40 1 0
                                    

.
.
.
"Kita bukak pintu ni"

Semua mengangguk

Dalam wad

Nahee pula yg bgun nak bukak pintu.

"Wehh aku balik wad dululah rambut aku kusut abis ni....I nk mandi okbye" Cakap Nahee pada yg lain.

"Aku pun,so kalau dah siap semua aku nak tido kejapp" Eh Hana ni tau tido jee.

Haeyun mengangguk dan dia pulas tombol pintu.

Luar wad

Mingyu memulas juga tombol pintu dan...............

Pintu terbuka.

Mingyu menolak pintu wad dan yg lain serbu dalam wad tu.

Haeyun terkejut nak mampuih weyhh tersepit blakang pintu.

Nahee,Juju dan Hana dan terkejut nak mati.

"HAHH"

Hana terus menekup mulutnya.

Mingyu,Seungcheol,Hansol dan Wonwoo memandang mereka tajam.

"Well ramai2 kat sini buat apa ya?patutlah malam semalam takde,dah lama perhati cuma tulah belom sampai waktunya nak kantoi" Tnya Mingyu sinis.

Nahee dah terkebil-kebil siap berketar kaki.

Mereka senyap dan tiada sorang pun buka mulut.

"ORANG TANYA TU JAWAPLAH!BISU KE?" Jerkah Wonwoo dan mengejutkan patient tu semua.

Wonwoo memandang Hana tajam.

"Ee-er kk-itaorang ss-ebbenarnya em-em-

"GAGAP PULAKK!!TADI BISU" Seungcheol menggosok perlahan belakang Wonwoo.Angin betullah mamat ni.

Semua diam.

Haeyun dengan selamba badak dia melangkah keluar wad tapi ditahan Hansol.

Hansol menolak Haeyun sehinggakan dia terlanggar dinding.

"Kenapa nak keluar takut ke?" Tnya Hansol pada Haeyun tapi Haeyun memandang tempat lain.

"Woww aku memang tk percaya yg Dc Gyu dgn Seungcheol cakap korang tak gila tapi kenyataannya betul eh huh" Cakap Wonwoo.

Juju memberanikan diri untuk bercakap tapi dia terpandang muka mengeluh Seungcheol terus tunduk balik.

"Kitaorang m-minta maa-f sebab-

"EHH AKU BENCI KALAU ORANG TIPU AKU CAMNI EYHH APA MASALAH KORANG HA NAK TIPU2 NI" Marah Wonwoo sambil menunjal sedikit kepala Hana yg berada di depanya.

Hansol marah pada Wonwoo sebb emosi teruk sangat.

Dann perkara yg tak disangka berlaku lepas Juju nampak yg Wonwoo menunjal kepala Hana.

"EH MANUSIA!KAU KALAU BENCI KITAORANG SEKALIPUN KAU TAKDE HAK NAK TUNJAL KEPALA DIA!TAKDE ADAB KE KAU BODOH KE?!AKU KAWAN DGN DIA YG LAMA NI PUN TAK PERNAH TGOK PARENTS DIA TUNJAL KEPALA DIA CAMTU KAU PAHALLL!" Marah Juju pada Wonwoo sambil menolak Wonwoo.

Seungcheol menarik Juju meredakan kemarahannya.

"Aku geram dengan korang!kalau korang tak buat macam ni aku takkan marah lah" Jawap Wonwoo.

Hana muka dah merah enahan sebak.

Nahee pergi Mingyu yg diam je dari tadi.

"Doctor......." Pggil Nahee lembut.

"Aku bukan doctor kau!" Jwp Mingyu kasar tapi dalam hati nak nangis dah sbb kesian tgok Nahee kemain memujuk.

"Mingyu!saya minta maaf sebab tipu awak,saya takde niat pun tapi sebenarnya kitaorang cuma nak min-

S.S.H [SVT(RL)]Where stories live. Discover now