A poharam alján lévő maradék vodkával szemezek miközben azon gondolkozom, hogy nem kéne már többet inni mert már így is forog minden.
Egy vállrándítás kíséretében iszom meg az áttlátszó italt. Marja a torkom ahogy lenyelem, de utánna az a jól ismert bizsergés jár átt.Leszállok a bárszékről, meg igazítom a vörös testhez simuló ruhámat és a 10 centis fekete magassarkúmban lépkedem az izzadt táncoló tömeg felé, hogy én is elengedjem magam.
A tömeg közepén megállok és elkezdek táncolni. A testem a zene ütemére mozog. Lecsukom a szemem és úgy táncolok tovább amikor is megérzek valakit a hátam mögött majd csípőmnél fogva hátra húz magához és fejét nyakam hajlatába teszi.
Megfordulok és felnézek a tőlem másfél fejjel magasabb zöld szemű, fekete hajú, jó képű, izmos Adoniszra.
Vörös rúzzsal kikent számat beharapom és a karjaimat a nyakába fonom. Végig a szemébe nézek miközben teljes testemmel hozzá simulok és tekergetem magam.- Alex vagyok, téged, hogy hívnak szépségem?
- Isabell, de hívj csak Bellnek szépfiú!- kacsintok rá a zöld szemű Istenre
- Nos, Bell, nincs kedved feljönni hozzám ma este? - rekedtes mély hangjától liba bőrős lettem.
- Persze, hogy van kedvem! - vigyorom a fülemig ért. Hiába. Azt mondják a vér nem válik vizzé. Legyen az bármilyen vér is a ribancoké is bele tartozik.
Anyám is örömlány volt én egy kis kaland eredménye vagyok. 16 évesen vesztettem el a szűzességem a 18 éves barátommal. Jó ha 3 hétig jártunk. Azótta nincs olyan hét, hogy ne bújnék valakivel ágyba. Imádom a szexet. És ha ezért néhány ember fizet is akkor az még jobb. Nem szoktam pénzt kérni csak attól aki nem tetszik, mert aki bejön azzal szíves örömest fekszem le.Gondolataimból a csuklómat megragadó kéz zökkentett ki ahogy húz maga után, ki a levegőre.
A zöld szemű előttem célirányosan halad egy fekete BMW felé. Amint oda értünk neki lökött a kocsinak és a sikolyomat belém folytva tapadt ajkaival az ajkaimra.
Ellazulva karoltam átt a nyakát és tapadtam hozzá még közelebb.Teljesen felizgultam ettől a pasitól ráadásul még rohadt jól csókol is. Ágyékát az enyémnej lökte belőlem ezzel egy nyögést kiváltva.
- Legszívesebben itt a parkolóban dugnálak meg! -lihegte a számra. Ettől még jobban felizgultam és legérzékenyebb pontom már fájdalmasan lüktetett.
- A kocsi is megteszi!- nevettem rá miközben egyik lábam a dereka köré fontam, hogy csillapítsam egy kicsit a vágyamat ami kudarcba fulladt mert még jobban tüzeltem.
- Oh, cica! Látom felizgultál!- ellépve tőlem nyitotta ki a kocsit és szállt be.Példáját követve pattantam be én is mellé és amint becsuktam az ajtót a kocsi azonnal elindult. Hátra dőlve az ülésben pillantottam a zöld szeműre.
Éles állkapocs, vastag húsos ajkak, manó szerű pisze orr, hatalmas zöld szemek, fekete haj, a feszülős fekete ing alatt kirajzolódó izmok és a szintén fekete nadrágban megbúvó büszkesége ami jól kivehetően dudorodott.Csillogó szemekkel pillantottam a zöld szemekbe mert feltűnt, hogy a kocsi megállt. Kipillantva egy luxus ház tárult a szemem elé.
Kiszálltunk a kocsiból és három lépésenkét csókolózva elbotorkáltunk az ajtóig. Az ajtó előtt a zsebeiben kulcsait kereste kapkodva. Szórakozottan figyeltem a jelenetet ahogy kapkodva keresgeti a tárgyat.
Kulcsát meglelve nyitotta ki az ajtót és húzott be a házba.Körülnézni sem volt időm mert a falhoz préselve markolt bele combjaimba és csókólt meg szenvedélyesen. Nyelve bejutást kért a számba amit én készségesen megadtam. Mind a két lábam csípője köré fontam ő pedig fenekemnél tartva vitt fel az emeletre egy szobába.
Ott ledobott az ágyra és vadász módjára nézett végig rajtam.
Megelégelve a stírölést húztam magamra és tekertem lábaimat köré. Megéreztem éledező férfiasságát és magunk közé nyúlva markoltam rá.
Egy férfias morgás kíséretében húzta le rólam az alig takaró vörös ruhát és a cipőt. Csilló szemekkel nézett végig a meztelen felsőtestemen és az apró piros tangámon ami már tocsogott nedvemtőlGyorsan fölé kerekedve ültem rá ágyékára amit még túl sok ruha nemű takart. Kigomboltam az inget és eldobtam valamerre.
Végig néztem izmos felsőtestén, kockás hasán és a V vonalát követve húztam rajta végig az ujjam. Ujjai fájdalmasan méllyedtek bele combomba, de nem zavart. Leszállva róla gomboltam ki a nadrágját ő pedig lerugdosta magáról. Egyik pillanatról a másikra süppedtem bele a puha ágyba. Fölöttem a zöld szemű államat megfogva fordította a fejem óvatosab oldalra majd megéreztem forró lehelletét a bőrömön. Apró csókokat hintve nyakamra haladt egyre lejjeb néhány szívás nyomot hagyva maga után. Egyik kezébe vette a jobb mellem és kezdte el maszírozni míg szájával a balt kényeztette. Hátra vetett fejjel élveztem a kínzást és bele markoltam a dús fekete hajba.Abba hagyva melleim kínzását ült fel és feszítette szétt a lábaimat amiket aztán a vállára támasztott. Közelebb furakodva hozzám egy perverz vigyor kíséretében egy hirtelen mozdulattal szakította el a finom anyagú tangát amit aztán eldobott. Szomorúan néztem a drága darab után. Nem sokáig tehettem ezt ugyanis egy rajtam végig simító két el is feledtette velem.
Könyökein támaszkodva fogta a combjaimat és nézett a szemembe. Már a látványtól is képes lettem volna elmenni ahogy egy sexy pasi kukucskál ki a lábaim közül. Egyszer csak végig nyalt vágatomon nekem meg egy apró sikoly szaladt ki a számon. Megéreztem magamban két ujját amikkel lassan, ütemesen pumpált. Szájával közben csiklómat izgatta nekem meg egyre nagyobb görcs lett az alhasamban.
Már majdnem áttléptem a gyönyör kapuit amikor hirtelen abba hagyta és leszállva az ágyról is egy fiókos szekrényhez sétált.
Panaszosan felnyögve rimánkodtam, hogy jöjjön vissza és fejezze be.- Nyugi cica! Nem így fogsz elmenni! Meg ugye, baba sem hiányzik ha jól sejtem! - vette ki végszóra az egyik fiókból a kis fémtasakot és mutatta felém.
Vissza sétált hozzám és levette magáról a boxert. Meglátva büszkeségét még a lehetetlennél is jobban felizgultam.Nagy, vastag, eres büszkeségére felgörgette a gumit és lábaimat megint széttárva mászott hozzám.
Bepozícionálta magát és egy hirtelen lökéssel már bennem is volt. Le kellett csuknom a szemem a kissé feszítő érzéstől és az élvezettől. Átt kulcsolva körülötte a lábaimat ösztönöztem mozgásra.
Minden lökése lassú, de annál erőteljesebb volt. Nyögdécselve, csípőmet neki tolva élveztem a kínzást. Bennem lassacskán épült az orgazmus és szinte önkívületi állapotban karmolásztam felkarját, hátát és oldalát.- Khé-é-érlekh!
- Mhire kérsz cica? - vigyorgott pimaszul.
- Gyho-ho-o-rsabban!- lihegtem.
- Kéhrésed számomra pharancsh! - szedte már ő is nehezebben a levegőt.Gyorsabb ütemre kapcsolva döngetett tovább.
Hangos nyögéseimet és sikolyaimat tuti, hogy még a szomszédok is meghallották. A gyönyör előtt tapasztotta száját az enyémre és nyögések és morgások közepette mentünk el mindketten.Legördülve rólam szállt le az ágyról és dobta ki a sarokban lévő kukába a gumit. Pihegve próbáltam szívem ütemét csillapítani.
Befeküdt mellém a zöld szemű és ránk húzva a takarót feküdt a hátára. Gyorsan hozzá bújtam forró bőréhez és mellkasára hajtva a fejem öleltem att derekát ő pedig magához szorított és egy puszit nyomott a homlokomra.Erre az apró gesztusra elmosolyodtam és egy "jó éjszakát"-ot elmormogva csuktam le a szemeimet és ragadt el az álom világ.
Halihó!
Remélem tetszett nektek az első rész vagy legalábbis megfogott titeket!
Ha szeretnétek, hogy folytassam akkor kommentbe írjátok le vagy csillagozzatok!❤
50 🌟 és jön a következő ❤️😏
YOU ARE READING
Luxus Örömlány (18+)
RomanceSzinte a rabjuk vagyok, de én választottam ezt és élvezem. A szex az életem. Luxusban élem az életemet egy kis szexért cserébe. Akárhogyan nézzük nekem mindenhogy megéri, ráadásul még ők sem csúnyák. Az egyetlen probléma velük, hogy veszélyesek...ta...