Jealousy

654 18 2
                                    


Taehyung'tan

Hayat bazen zordur.. Ama bazı insanlara daha da zordur..
Göz önünde olan bizlere mesela..

Ne acımı kıyaslıyorum ne de yorgunluğumu..

Fakat bilin istiyorum; ben, herşeyi göz önünde yaşamak zorunda kalan insanların sektöründen sadece -birisiyim-.

Ve bu gerçekten zor.. Çok zor..
Mutluluğu paylaşmak, binlerce insanla.. Bu olmasa.. O ışığı onların gözlerinde görmesem asla yürüyemezdim bu yolda.. İşte buna tutunuyorum..

Bununla yürüyorum bu yolda..

Ve tabiki sevdiğim -çok sevdiğim- minik tavşanım için katlanıyorum bütün zorluğa..
Şuan bana küs olsa da..

Ahh! Evet evet şuan bana küs ve bunun sebebi işte yukarı da anlattığım zorlukların, başında gelen 'homofobik bir ülkede yaşamamız sebebiyle, röportajda söylediğim küçük yalanlar..'

Homofobik bir ülkedeyseniz hele bir de erkek bir idolseniz;
ki bu kız idoller için de geçerli, hem cinsinden etkilenen normal bir vatandaş için de..

Buyüzden
'benim sevgilim var ve o bir ERKEK!!'
diyemememin altında ezilerek yaşıyorum..

Ne yazıkki bu ülke de böyle bir gerçeklikle yaşarken; şirketi, grup üyelerimi hele ki bunu açıkladığım anda hedef olacak olan Jeongguk'u tehlikeye atamazdım.. Ama gel gör ki bunu o küçük inatçı tavşana anlat..

Her zamanki gibi yoğun tempo da ilerleyen grup işlerimiz dışında bireysel işlerimizin de çok yoğun olduğu bir dönemdeyiz yine..

Bir hafta önce de yine bireysel bir çekimim vardı ve sonrasın da küçük bir röportaj yapıldı.

Uzun uzun anlatmaya hiç gerek yok,klasik bilndik sorulardan oluşuyordu röportaj
Önemli kısmı ise şurasıydı :

'İlerisi için planlarınız neler?'

Cevabımı basit tutmak istedim.Ve tabiki şirketten bir ayar yememek için klasik bir kalıp seçtim.

'Eşim ve çocuklarım olsun ve mutlu bir hayatım olsun istiyorum'

Ve işte hikayemiz, burada başlıyor dostlarım.

Bu röportajı verdiğim dergi yayınlandığı gün, programımızın boş olacağı bir gün'müş'

Ve ben bundan habersizken, gün için planım farklı ve basitti!

~Tavşanını yatakta tut!!~

Hayır hayır! Fesat anlamayın!
Derdim onunla sarılıp yatak key-

Off aman size mi yalan söyleceğim!! Yemezsiniz siz de zaten!

Cidden onu çok özlemiştim hatta önceki geceden bizimkileri bir bir uyarmıştım, evde kalmayın diye!! 😈😈

Ama güzel popolum, ben uyanmış ve tam üyeleri kış kışlarken; avazı çıktığı kadar bağırınca, düşen dalağımı umursamadan bizim odamıza koşturdum.

Odaya dalmamla, saçı başı dağılmış, gözleri hafif kızarık bir şekil de beni delmek ister gibi bakan bir kızgın tavşan duruyordu karşım da.

'Bebeğim ne oldu?'

İç çekip , ağlama istediğini bastırmaya çalışan Jeongguk sadece öylece bakıyordu bana.

Korkum arttı ve hızlıca yatağa yaklaşıp yanına oturdum.
Elindeki telefonu dikkatimi çektiğin de, gevşekçe tuttuğu için kolaylıkla elinden alıp ekrana baktığım da, geçen haftaki röportaj ve resimler çıktı karşıma.

JealousyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin