Yorum yapmamamız beni gerçekten üzüyo...
Fatihin hapisten çıktıgı haberini alalı bir kaç gün olmuştu ama daha ortalarda yoktu. Çok tuhaf.
Merveyle beraber alış verişe gitmiştik daha çok kıza benzemem için çabalıyodu resmen. Bana bissürü elbise denettirdi ama ben sadece bir tane elbise almıştım. Siyah dalgalı etekli diz kapagının çok az üstünde fakir kol bi elbiseydi benim bile hoşuma gitmişti onun haricinde de yine bissürü sweat almıştım.
"Deniz şunuda denesene."
"Sipaydi yeter ya ama."
Yine bir elbise daha.
"Deniz sendeki bu boy bende olcak varya uuu..."
"Merak etme bendeki bu boy sadece bi zayıflık."
"Neyse ya madem elbise aldın bi tanede altına normal bi ayakkabı al hani şu spor olmayanlardan"
"Lan harbi spor olmayan ayakkabılarda mı varmış inanamıyorum resmen imposiable yaniii" resmen tiki kızlar gibi ses çıkarmıştım.
"Bak bir elbise seni ne hallere getirdi bide ayakkabı alırsak oldun sen ya harbi harbi oldun tatlım."
"Allah çarpar kanka sus ya"
"He Deniz gene Allah çarpar moduna girdin."
İkimizde birbirimize bakıp sırıttık.
Nereye gidiceksek illa o aldıgımız elbiseyi bana zorla giydirtti ve altınada hafif topuklu bi ayakkabı aldırdı. Saçlarımda su dalgasıydı. Kendime baktım bi bu kız harbi işini biliyo ya.
İyide bana bunu zorla durup dururken niye giydirdiki şimdi. Neymiş etrafta böyle gezilirmiş bla bla bla...
Ana caddeden yürümeye başladık. Mervenin çantasını motorsikletli bi adam çalmaya çalıştı. İlk başta ne yapacagımı bilemedim. Bi pizzacı motorsikletinin arkasına atladım ve adama resmen emirler yağdırarak o adamı yakalamasını istedim. Elbiseyle motora binmekten nefret ettim.
18 yaşıma geliyim ilk iş motor alıcam zaten yani o zamana kadar yaşarsam.
Adama tam yetişmek üzereydik adamın motoruna aceleyle bindigim için kask takmamıştım. Adamla yan yana pozüsyona geldik ve ben adama elimi tuzattım maksat çantayı alıp adamıda olabildigince yavaşlatmak ama olmadı ben elimi uzattıgım sırada mal motorcu yanlış bi hamle yapıp motordan düşmeme neden oldu. Hiç giden bi motordan düştünüzmü inşallah düşmezsiniz.
Yerde bi kaç tur attım kendi etrafımda sol kolumun üstüne düşmüştüm ama kırılmadıgına eminim.
Etraftaki masum vatandaşlar bana yardım etmeye kalktılar.
Kaşım yarılmıştı ve suratımın belli yerleri kanıyodu elim zaten havuş olmuştu resmen yara bereydi. Hemen acile götürdüler solumda bişey yokmuş sadece ezilmiş ucuz yırttıgımı söylediler daha agır bi darba alabilirmişim bla bla bla...
Annem bi kaç gün Mervelerde kalıcağımı biliyodu eve abim gelmiştide ondan ama benim uyumamam gerekiyodu bi süre ilk Mervelere gidip biraz film izledik. Ama ben ne yalan söyliyim biraz içmek istiyodum ama bunu Merveye açıklayamazdım. Mervenin içeceginin içine Nuri Alço taktigi uyguladım ve Egeye mesaj attım beni alması için.
Ege geldiginde üstımdekinin çok güzel oldugunu beni böyle görmeyi hayal bile edemedigini söyleyip durdu.
Beraber Diyojene gittik hala üstümde o elbise vardı. Hasar bile almadı kaliteli çıktı namıssız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek mi?
ChickLitSevdigi kişiye karar veremiyen psikopat kızımız Deniz Demirkan. Asi tavırları, igrenç düşünceleri, ailevi problemleri, degişik arkadaşları ve aklına koydugunu yapan tavrıyla kaç kişinin gönlünü kazanıp kaç kişinin başını belaya sokucak. Bence bu kız...