1

476 24 11
                                    

MAKE IT RIGHT

___________________________

visi tēli ir izdomāti  un vietas ir izdomāti. viss pieder man, netulko, nepārpublicē bez manas atļaujas. 

_____________________________

Viņa : apbrīnojami skaista, izpalīdzīga, draudzīga. Zilas acis, pelēkbrūni mati, gaiša āda. Jau kopš mazotnes VIŅA ir sapņotāja. Jebkurš cilts iedzīvotājs zina, ka viņa ir meitene, kura palīdzēs.

Viņš : cilts Vecākā dēls. Muskuļots, piemīt vadoņa īpašības, draudīgs. Brūnas acis, melni mati, karameļkrāsas āda. Jau kopš mazotnes VIŅŠ ir īsts kareivis. Jebkurš ciltī zina, ka viņš iegūs to, ko vēlas vienmēr.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

.

Krosbijas cilts atrodas uz Zemes pēc kara, kur ciltis un Lielpilsēta ir viss, kas palicis no Lielā kara. Zeme kļuvusi par vietu, kur ir noteikumi un nav brīvības.

NEKAS NO ŠĪ STĀSTA NEPASTĀV, TIKAI MANĀ GALVĀ. VISI TĒLI, CILTIS UN NOTIKUMI IR IZDOMĀTAS UN PIEDER MAN.

LŪDZU, NEZAGT MANU IDEJU.

________________________________

GRĀMATA VAR SATURĒT VARDARBĪBU, APSMIEŠANU, PIEDAUZĪGU UZVEDĪBU UN DAUDZ, DAUDZ LAMUVĀRDU.

~ ieteicams 16 +.

ESMU BRĪDINĀJUSI!

Ohhh, neaizmirsti izteikt savas domas, kad esi izlasījis/-usi daļu!!!!

PALDIES, LAY YA. 🍷

Pievēršamies stāstam?;)


1.

_________________________________
VIŅA

Ieelpoju vēso gaisu, kas lika man pamosties nekavējoties.

Ir ļoti grūti celties ap septiņiem, ja ieej gulēt ap 2 tajā pašā dienā.

Es dzīvoju Krosbijas ciltī, kur visi dzīvo pēc noteikumiem. Es nesūdzos, man tas patīk. Tas uztur kārtību, neviens necenšas neko mainīt.

Krosbijas ciltī dzīvo 5 ğimenes, kurās ir tikai viens bērns. Tādi ir noteikumi.

Mani vecāki ir ļoti stingri, taču uzskatu, ka tas ir tāpēc, ka esmu viena no divām meitenēm.

Ciltī ir vecākais, kura pēctecis manto titulu.

Kingu ğimenei ir 19 gadus vecs dēls, kurš ir nedaudz kaitinošs, kā jau jebkurš puisis.

make it right  | LV ✅Where stories live. Discover now