V klidu si sedím ve škole u okna a poslouchám jak kapky deště stékají po okně, když v tom:„ ahoj Bello" řekl mi Jack(nejhezčí kluk z cely školy, všichni holky po něm jedou).„A-ahoj???" řekla jsem trochu nejistě.
„nechceš si zajít ven??? Škola už končí." řekl a já jen kývla a šla jsem za ním venTeď jsme uprostřed parku a povídáme si.
„ mám pro tebe překvapení" řekl a luskl hned na to že křoví vylitla jeho parta a on se na mě jen zašklebil a řekl:„PŘEKVAPENÍ!!!" já se na něj naštvala a chtěla jsem odejít, když v tom mě chytili dva kluci z Jackovi party a táhli mě zpátky.„ nechte mě!!!" vykřikla jsem na ně.„ myslíš si, že tě někdo uslyší puso, je hodina" řekl a usmál se. „tak za prvý: nejsem tvoje pusa a za druhý: já ti věřila" poslední tři slova jsem řekla trochu sklesle. Všichni se jen zasmáli. Jack luskl a jeden kluk z jeho party přišel k mým zadům a strhl mi aktovku a vyndal z ní svačinu a peněženku.„ pusťte mě!!! Nechte mě být!!!" Křičela jsem, ale nikdo si toho nevšímal... vzali mi všechny peníze co jsem měla, což teď momentálně bylo 2000 korun, a pustili se do jídla. Ti dva kluci mě pořad drželi a já nevěděla co se bude dít dál.Svázal mě ke stromu a Jack řekl:„opravdu sis myslela, že tě bude mít rád někdo jako jsem já??? Na škole jsou i lepší holky, kterým se líbím, ale ty??? Ty jsi jen Nicka." vysmál se mi do očí a mě stekla jedna neposedná slza po tváři, na to se všichni rozeslali ještě víc. Jack šel za strom u kterýho jsem byla přivázaná a chytil mě za boky, něco bych udělala, ale teď jsem byla úplně bezmocná, Jack mi sjel o kousek níž a zmáčkl mi zadek, já jsem se jen snažila dostat ze spárů provazů, ale nešlo to. Jack luskl prsty a jeden kluk z jeho party odběhl a po chvíli byl bohužel zase zpátky s něčím zabaleným v kapesníku. Jack mi zavázal oči a řekl:„ další překvápko" Pak lusknul a jeden kluk z jeho party mi zacpal nos, po chvíli jsem se musela nedechnout a přesně na to čekali... Něco mi nacpali do pusi a já po chvíli zijstila, že je to mýdlo, chtěla jsem ho vyplivnout, ale někdo mi přelepil pusu velkou páskou a tak jsem to musela rozkousat a až, když jsem to měla rozkousaných, tak mi strhl izolepou z pusy až pak to mohla konečně vyplivnout.
Ještě chvíli mě tam ten uchilák Jack ošahával a pak konečně zazvonilo, kluci se rozběhli, ale Jack ještě stihl říct:„ jenom kecneš a je po tobe" řekl a odběhl.
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
Takže další knížka snad se vám bude libit.
Jinak, kdyby jste chtěli vědět jak vypadá Bella tak to máte nahoře.
🐬takže🐬čau🐬caše🐬Bella🐬
ČTEŠ
Krutá pravda
ActionJmenuju se Bella Hidisson a je mi sedmnáct let. Jsem samotářská co nemá koníčky moc nejí a je jako by neměla žádné emoce. A jdeme na pribeh