Rozdział 10: Dosyć Kate!

15.4K 614 14
                                    

       Kiedy tylko podjeżdżamy pod klub zauważam,że Sky robi wielkie oczy. W duchu myślę kochanie jeszcze nic nie widziałaś. 

I chociaż wiem, że nie mogłem jej zostawić w tej zapadającej się ruderze. Teraz nie wiem, czy to był dobry pomysł. Te skurwiele rzucą się na nią jak na świeże mięso niedźwiedzie. 

Łapię Sky za rękę uśmiecham się lekko i mówię 

-Gotowa skarbie na jaskinie niedźwiedzi- zbliżam się do niej i szepcze do ucha- tylko się nie daj żadnej kurwie tam. Bo później zjedzą ciebie żywcem.- kiedy tylko dostrzegam w jej oczach strach, przeklinam sam siebie i swoją głupotę. Ona tutaj nie należy to nie jest jej świat.  

Zatrzymuję się przed drzwiami spoglądam na nią i mówię

-Jesteś moja!nikt ci nie zrobi krzywdy. Ja tu jestem bogiem. Tylko te kurwy czasem potrafią ranić słowami. Jeśli im na to pozwolisz. - łapię jej brodę w dłoń i mówię - jeśli coś będzie nie tak powiedź. 

Sky lekko tylko kiwa głową na zgodę. 

Kiedy tylko wchodzimy zauważam, że zabawa już się rozpoczęła. Łapię Sky za rękę i kierujemy się do mojego pokoju. Wolę aby nie oglądała tego wszystkiego zbyt długo. 

Nagle wyłania się nie wiedząc z skąd Kate. Kurwa. Łapie mnie za krocze i mruczy mi do ucha.

-Mam na ciebie ochotę prez.

Łapie jej dłoń i odpycham po czym mówię ostro 

-Wypierdalaj Kate!

Nagle ona spogląda na moją dłoń która nadal trzyma Sky i z kpiącym uśmiechem mówi 

-A ty to co za jedna! Nie przyjmujemy tu takich kurw jak ty. 

Kiedy już mam zareagować naglę Sky staje bliżej Kate i mówi do niej 

-Wybacz ale jedyną kurwą jaką tutaj widzę to jesteś ty. 

-Coś ty dziwko powiedziała!

-Nie dość, że kurwa to jeszcze do tego głucha. Mam powtórzyć?

Widzę, że Kate szykuje się do ataku więc ciągnę Sky za siebie i osłaniam ją. Po czym łapię Kate za rękę i mówię 

-Dosyć Kate! Dotknij ją a zginiesz! Rozumieniem się! 

-Ale Ace co to za jedna?Przecież wiesz, że ja i moja cipka ci wystarczymy. Po co ci kolejna taka kurwa? 

-Dosyć ! Spoglądam na Kate i zaraz na pozostałych i krzyczę - Sky jest moja!!! Ktokolwiek ją tknie jest trupem. Słyszycie! 

-Jak .. to twoja ... - słyszę błagalny głos Kate- tylko nie mów,że to twoja stara! 

-Tak właśnie mówię! Słyszycie bracia! Sky to moja stara. I ktokolwiek się ośmieli ją ruszyć będzie trupem. 

Po czym łapię Sky i udaję się do swojego pokoju. 



Niebezpieczna Gra MC Tom 1 Ace- ZAKOŃCZONAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz