30

2.9K 275 7
                                    

For Zawgyi

ေသာ္ခန္႔ ဒီေန့ သင္တန္းမွာ အဆင္မေျပ.. သင္တန္းေပးတဲ့ ဆရာတစ္ေယာက္နဲ႔ဆရာမတစ္ေယာက္က ခိုးေျပးသြားၾကသတဲ့ ...

သူတို႔ႏွစ္ဖက္မိဘေတြက ဘာမွမဆိုင္ပဲ ဘုန္းႀကီးအမႈရြာပတ္ ဆိုသလို ေသာ္ခန္႔ဆီသာ ၪီးတည္လာသည္..

ေသာ္ခန္႔ကပဲ အုပ္ထိန္းမႈမေကာင္းသလိုလို ... ေသာ္ခန္႔ေဒါသေတြထြက္ခ်င္ေနပါၿပီ .. သို႔ေပသိ မိဘဆိုတဲ့အမ်ိဳးကိုက ကိုယ္ထိန္းခ်ဳပ္ရာ သားသမီးက မပါရင္ ဂရုဏာေဒါသထြက္တတ္တာ သူသိေနတာမို႔ အတတ္ႏိုင္ဆံုး စိတ္ကိုေလ်ွာ့ခ်လိုက္ေတာ့သည္....

ေသာ္ခန္႔အပိုင္မဟုတ္သည့္တိုင္ ေသာ္ခန္႔က တာဝန္ခံဆရာတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနေလေတာ့ အရာရာ ေသာ္ခန္႔ေခါင္းေပၚေရာက္လာသည္....

ခိုးေျပးသြားတဲ့ႏွစ္ေယာက္က အခုမွ ၂၃မို႔ မိဘေတြက အင္မတန္ႏွေမ်ာေနပံုရသည္..

တတ္သေလာက္မွတ္သေလာက္ ေသြးေအးေအာင္ သူ႔မွာ ၫွိႏိႈင္းေပးေနရသည္.. ဘာမဆိုင္ညာမဆိုင္သူက ရပ္ကြက္လူႀကီးလိုလို..

ေသာ္ခန္႔ရယ္လည္းရယ္ခ်င္ စိတ္လည္းပ်က္ခ်င္..

ၿပံဳးျမျမမ်က္ႏွာတို႔ကို အတတ္ႏိုင္ဆံုး အၫွိုးငယ္ဆံုးျဖစ္ေအာင္ ထိန္းကာေျပာေနရသည္....

ႏွစ္ဖက္မိဘေတြကို အိမ္ျပန္လႊတ္လိုက္ႏိုင္ေတာ့မွ ေသာ္ခန္႔တစ္ေယာက္ ဟင္းခ်ရေတာ့သည္... ထမင္းခ်ိဳင့္ဖြင့္စားၿပီး ေရကိုေတာင္မေသာက္ခ်င္ေတာ့ ... ဗိုက္ႀကီးအင့္ကာ အစာမေၾကသလိုခံစားေနရသည္.. ထမင္းစားခ်ိန္ေနာက္က်ေနတာကိုး..

ဆိုင္ကယ္ေသာ့ေကာက္ဆြဲကာ အနီးက ေဆးခန္းဆီသာ ထြက္ခဲ့ေတာ့သည္..

ေပးလိုက္ေသာ ေဆးထုပ္ကိုဆြဲကာ သင္တန္းထဲဝင္လာခ်ိန္ တည့္တည့္တိုးလိုက္ရပါေသာ ေခြးေပါက္ေလး...

ေခြးေပါက္ေလးက သူ႔ကိုမျမင္ေသး.. ဖုန္းတစ္လံုးနဲ႔ အလုပ္ရႈပ္ေနသည္..

ေခြးေပါက္ေလးမျမင္ခင္ ပုန္းေနလိုက္ၿပီးမွ သူေၾကာင္သြားျပန္သည္..

" ေနစမ္းပါၪီး ... ငါက ဘာအမွားလုပ္ထားတာမို႔ ပုန္းေနရတာတုန္း ရူးေနၿပီ ေသာ္ခန္႔ "

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin