36.

209 15 0
                                    

Reggel arra ébredtem,hogy borzasztó hányingerem volt. Gyorsan elfutottam a mosdóba és elvégeztem a dolgom. Utána megtöröltem a számat és kimentem a szobába. Megnéztem a telefonomat. Jin küldött üzenetet.

Szia Nyuszi!

Nem sokára haza érek hozzád és elmehetünk az orvoshoz együtt! Aztán együtt töltjük azt a 3 hetet. 

Elmosolyodtam és lezártam a telefonom és felöltöztem. Aztán vártam Jint.

-Szia baba!-lépett be a szobába.

-Szia Oppa!-öleltem meg. 

Ez a fél nap is nehéz volt nélküle,de most legalább többet lehetünk együtt.

-Annyira hiányoztál!-fúrtam a fejem a mellkasába.

Édesen kuncogott majd egy puszit nyomott a fejemre.

-Gyere menjünk a dokihoz!-húzott maga után.

Time Skip

Oda értünk az orvoshoz és vártuk,hogy engem hívjanak. Sokan megnézték Jint. Jó 10 perc múlva én jöttem. 

-Jó Napot!-köszönt mosolyogva az orvos.

-Jó Napot!-köszöntünk egyszerre.

Felfeküdtem az ágyra Jin pedig mellém ült és fogta a kezem. Nem sokára megjelent a képernyőn a kisbabánk. Jin szemeibe pár könnycsepp volt.

-Ő bizony egy szép kislány!-mosolygott az orvos.

Egy könnycsepp gördült le az arcomon.Pont egy csodaszép kislányra vágytam. Rá néztem a páromra ő pedig lehajolt és megölelt. Letöröltem a hasam és elköszöntünk,majd haza indultunk.

-Köszönöm,hogy vagy nekem!-csókolt meg.

Ennél boldogabb nem is lehetnék. Hisz van egy csodálatos vőlegényem és tőle nem sokára születni fog egy csodaszép kislányom.

Idol a párom - Jin ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum