"Ne állj meg addig amig nem vagy büszke magadra"- Rendben mesélj még erről a helyről Lilian! - kérte Endi
- Hát mint tudod a Monster motorosok el akarják foglalni a kontinenst. A ti városotokba bő fél éve jutottak el de Wedliában már évek óta fosztogatnak.
Embereket rabolnak el és dolgoztatnak..- És ti miben különbőztök - szakítja félbe és mutat körbe a munkásokra.
- Endi! Godolhatod hogy azért van különbség. Elsősorban a megélhetésért harcolnak meg az életben maradásért, SaJáT aKaRaTuKbOl!!
Most képzelheted hogy a Monsterek keze alatt meg közelítőleg sem ez történik. Aztán valami kell arra az esetre ha járőrök jönnének a fő városbol, meg nézni a táborokat. Mégis mit gondolnak miért van itt ennyi ember. Első gondolatuk lesz hogy menekültek. Ezért vagyunk mi tanyasi Monster tábor - mondta büszkén mi mözben a lábát lobálta a padról. Endivel a szőlő ültetvény mellett nézték ahogy a nap már le menőben de még mindig nagyon ragyog.- Aha. Milyen más fajta táborok léteznek még?
- Ott van a vasgyuró tábor. Oda tényleg erős emberek járnak de nem testet építeni hanem vasat munkálni. Aztán ..a bánya, a cselédnek valok tábora és a legkeményebb a... Monster börtön. Ide..zárták az én családom - nyel egy nagyot Lili - akik már ...sajnos nem élnek. - halkul el majd ujra bele kezd - És minden tábort Middle Townból irányitanak - hangja már nagyon szomorú volt Endi érezte itt az ideje témát váltani.
- Na és ebben a táborban hányan vagyunk - tul érdeklödő volt.
- Jó kérdés nagy számra becsülve ezret meg közelítően is lehetünk.
- Azta akkor még nagyobb a szállás mint gondoltam
- Igen - válaszol nevetve Lilu - De amíg nem megy le a nap..mit akarsz látni még? - már körbe sétálták a területet
De Endi még kiváncsi volt
- Ha ez egy áll motoros tábor ...akkor vannak motorok is ?!
- Butus ..persze hogy vannak.
- Azokat szeretném meg nézni - pattan fel a lány izgatotságát probálva kontrolálni. A garázs felé indultak és valami csodás látvány fogadta. Teljesen el ámult a járgányok fekete rengetegétől.- Szabad velük menni? - bukott ki Endiből a kérdés
- Nem! Kizárólag engedéllyel. Na és vajon ki osztogat ilyet? - válaszol kacagva az idegen vezetőt játszo lány.
- A nagyképű majom akinek nem rég bemostam - mondta csalódottan de aztán mind kettőjükből ki tört a nevetés. Harang szó csengült fel a távolban.
- Ez ugye nem valami veszélyt jelez
- Nem az máshogy hangzik. Ez azt jelzi hogy le járt a délutáni műszak és irány kajálni.
- Nahát mesélj a többi jelzésről is - karol egymásba a két lány és a fő épület felé mennek...
YOU ARE READING
A Pokol Urai
AdventureSeries: Part 1 Wedlia...ahol a modern és az ódon dolgok találkoznak. Fegyverrel lövdöznek de a patak parton mosnak ruhát. Ebben a világban él Endi Morgan ahol motorral akarnak egyesek világ uralomra törni. ,, - Mit művelsz? - suttogta a lány fü...