10

1.5K 53 4
                                    

Гледна точка на Зейн

Днес имах среща с Кол. Каза че имал някакво предложение за мен, някаква реклама. След срещата с Кол трябва да отида при Грейсън. Започнах да се оправям и си облякох черна тениска и черни дънки. Напръсках се с парфюм и обух обувките си. Прибрах телефона си в джоба и взех ключовете за колата. Излязох от къщата и отключих колата си. Влязох вътре и потеглих към офиса на кол.

След половин час пътуване, вече паркирах колата на паркинга и слязох. Заключих я и влязох в сградата. Поздравих секретарката на Кол и влязох в офиса му. Той стоеше зад бюрото си и оправяше някакви документи. Повдигна поглед от документите и се усмихна леко.

-Здравей, Зейн, седни.-каза той и аз седнах на един стол.
-За какво искаше да говорим?-попитах го.
-Предложиха ми да се снимаш в реклама за парфюм. Заплащането е добро, а и ще се отрази добре на имиджа ти. Какво ще кажеш?-попита Кол.
-Добре, съгласен съм.-отговорих.
-Супер, другата седмица в четвъртък започват снимките. Няма да снимаш сам, ще има и някакъв модел, но ѝ забравих името. Не ме бива със запомнянето на имена.-засмя се Кол.
-Ясно, а кога ще поработим върху новата песен?-попитах го.
-Ако искаш още утре може да започнем да я записваме?-предложи Кол.
-Супер.
-Ами това е, свободен си. Няма да те задържам.-каза Кол и аз кимнах. Казах му довиждане и излязох от кабинета му. Качих се в асансьора и слязох долу. Излязох от сградата и се насочих към колата си. Влязох вътре и извадих телефона си. Видях, че Грейсън ми беше писал.

"В казиното съм, ще те чакам тук."-прочетох съобщението и прибрах телефона си. Запалих колата и потеглих към казиното.

Пристигнах и паркирах колата си. Слязох от нея и я заключих. Влязох в казиното и видях Грейсън да разговаря с един от охранителите. Той ме видя и дойде при мен.

-Хей, братле! Как си?-попита Грейсън и ме потупа леко по рамото.
-Бивам, ти?
-И аз така. Ела да отидем в офиса ми, Нат след малко ще дойде и тя.-каза Грейсън и аз кимнах. С него се запътихме към офиса му и влязохме вътре. Седнах на бялото диванче, а Грейсън седна до мен.
-Как вървят нещата с казиното?-попитах.
-Доста добре. Даже обмислям да отворя още едно.-отговори той.
-Еха, развиваш се, браво.-засмях се.
-Мда... ще поговорим след малко и за това.-каза той и аз не разбрах какво искаше да каже с това. В този момент Нат влезе.

Without you I am nothing [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now