Chara kimdir?

59 12 3
                                    

Çoğuna göre kötü karakter olarak görülen Chara Dreemurr, belki de UT evrenin en iyi karakteridir. Onu şöyle bir ele alacak olursak:

Chara, Ebott Dağı'na tırmanıp oradan atlayarak yeraltında canavarların gizli dünyasına düşer.

Uyandığında onu tanıdığı ilk andan beri çok seven Asriel Dreemurr ile karşılaşır. Asriel' in annesi Toriel ve Babası Asgore Chara'yı çok severler ve onu evlatlık alırlar. Beraber mutlu mutlu yaşarlarken bir gün Chara canavarların burada hapsolmayı hak etmedikleri hissine kapılarak bir plan yapar. Bunu Asriel'i anlatmaya karar verdiğinde Asriel karşı çıkar, çünkü bu plana göre o kendini öldürecek ve sonra da Asriel onun ruhuyla bariyeri geçerek en yakın insan köyünden altı ruh alıp bariyeri kıracaktır.

-Gerisini düzlemeye üşendim. (Mhtşm Ppyrs.)

Ölmeden önce istediği bir şey vardır charanın köyündeki altın renkli çiçekleri görmek. Asriel onun ruhunu alır ve charayı yeryüzüne çıkarır ama insanlar  asriel i hoş karşılamaz ve ona saldırır. Asriel istese insanları öldürebilecek bir güçtedir ama bunu yapmaz. Ve harabelere döndüğünde toriel ile asgore asrieli bu halde görünce şaşırır asriel oracıkta ölür ve bir çiçeğe dönüşür charayıda dağın tam altına altın çiçeklerin altına gömerler.




Kısacası chara kötü bir karakter değildir


-chara

Undertale hakkında bilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin