Köyümüzün yakınındaki kasaba mezarlığına gitmek istiyordum her zaman ancak beynim ve ayaklarım bunu engelliyordu neden oluyordu bilmiyorum ancak bir gün ansızın ailemle kavga ettim ve sırt çantama eşyalarımı koyup ve birazda para alıp evden çıktım , bu fırsatı değerlendirmeliyim düşüncesiyle mezarlığa yöneldim , garip ışıklar ve sesler yükseliyordu mezarlığın iç bölgelerinden , önce bir korktum ve tırsarak hızlıca yürümeye başladım , daha ilk denemem başarısız olmuştu , ertesi günler kendime kalacak yer olarak kuzenlerime gitmiştim öncelikle 1 hafta durup eve giderim diye düşünmüştüm ancak burası bana zevkli geliyordu , her gece mezarlığa gidip o sesleri duyuyor ve geri dönüyorduk , bir gece tekrar gittiğimde mezarlığın içlerine doğru yürüdüm , seslere gittikçe yaklaşıyordum , bir anda kendimi yerde buldum , ensemden darbe almıştım ama bu boş alanda bunu bana kim yapabilirdi daha sonra ayağa kalkıp kendimi toparladığımda diğer mezar taşlarının arasında en farklısı oydu üzerinde şöyle birşey yazıyordu "أحمد خليفة" , Anladığım kadarıyla adamın adı Ahmed Halife idi ardından mezar taşının üzerinde bir adam belirdi , beyaz kefen giymiş ve üstü topraklıydı gözleri bembeyaz dudakları ve burnu ise mosmordu , bana sadece tekrar arapça bir kaç cümle söyledi ve aniden ortadan kaybolduğunu fark ettim o sırada seslerde kesilmişti , neler olduğunu aklım almadı ve bu adamı her gün , her gece , her saniye bu rüyayı görüyordum , bir gün psikolojim bozuldu düşüncesiyle Psikolog birisine gittim ve Psikolog ise bir teşhis koyamadı aileme bu haberi verdim ve son çarenin ölüm yada bir papaz'a gidip günah çıkartmam gerektiğiydi , ertesi gün hazırlanarak kilisenin yolunu tuttum , papaz günah çıkartmanın fayda olmayacağını söyledi ve bir kaç dua ettikten sonra bana bir kağıt verdi ve bunu yanımda bulundurmamı söyledi , bende bunu yaparken maalesef bir gün kağıdı kaybettim ve o kişi tekrar önümde belirdi , bu sefer gerçekti hatırlıyorum , arkasından bir bıçak çıkarttıktan sonra karnıma bir kaç kez bıçağı sokup çıkarttıktan sonra gözlerimi yatağımda açtım , kan ter içinde kalmıştım ve annem ile babam bana telaşlı bakıyorlar , yanlarında ise bir papaz vardı..