In urma cu cateva zile
De ce trebuie sa ma marit cu printul ala snob.Atunci cand il vad imi vine sa-i sparg fata.Cum a putea tata sa-l aleaga ?Ma indrept furioasa spre sala de antrenament,trebuie sa ma descarc cumva.Imi aleg arcul primit in dar de la mama mea naturala,a murit cand aveam 12 ani.O iubesc pe mama mea vitrega,dar tot nu se compara cu cea naturala.Dupa cateva ore epuizante de antrenamante ,ma indrept cu pasi mici spre dormitor.In camera mea nu se afla altul decat,snobul ala arogant.Trec pe langa el pentru a ajunge la baie,dar ma prinde de mana.Incerc sa mi o retrag,dar ma tine prea strans.
-Printeso stiu ca nu ma placi,dar hai sa ne intelegem de dragul aliantei.Bine?
-Eu cu tine?Niciodata.si il scuip in ochi
Palma sa face contact cu obrazul meu,aruncandu-ma astfel la pamant.Se lasa la nivelul meu si imi ia barbia in degetele sale
-Niciodata in viata ta sa numai faci asta sau o regreti.Ai inteles?Nu-i adresez niciun cuvant,iar apoi imi mai doua picioare in zona abdominala si pleaca.
Nu pot sa-i spun tatei astfel alianta si asa fragila s-ar duce pe apa sambatei.Ma arunc in pat fara sa ma mai spal sau schimb.
In ziua atacului
Pov Levithian
Inca putin si voi conduce peste acest regat,dar trebuie sa scap si de mosul ala batran,Azazel.Nu-mi pare rau ca am lovit-o pe Lucy,intr-un fel sau altul o merita:sotia trebuie sa-si respecte sotul.Unde naiba mai umbla si Raven,nu stie ca trebuie sa puna otrava in mancare pe care invitatii o vor manca,toti in afara de mine si de oamenii mei vor avea otrava,iar Lucy va avea un somnifer puternic in bautura care ii va fi data de catre servitoarea mea.Va fi a mea.Ea nu va banui nimic.
Pov Lucy
A venit si ziua mult neasteptata,ziua in care libertatea mea va fi furata de aceasta casatorie.In camera a intrat una dintre servitoare.
-Domnita,tatal d-voastra m-a trimis sa va aduc un pahar de nectar.Vi las pe masa?
-Nu adu-l te rog aici.Mi-a lasat paharul si a plecat.Beau ca si cum reprezinta totul pentru mine.Incep sa ma simt ametita si cad intr-un somn adanc.
Pov Levithian
Am intrat in camera ei si am vazut-o pe jos.Am luat-o si am pus-o in pat.Inca putin si voi deveni rege,iar pentru moartea lor voi da vina pe regatul vecin.Acum sa vad cum voi scapa si de Azazel.
CITEȘTI
DOAR CUVINTE
FantasiaIN SUFLETUL NOSTRU SE ASCUNDE UN DEMON.EL IESE LA IVEALA ATUNCI CAND SUNTEM CALCATI PE NERVI