10.KAPITOLA

142 7 3
                                    

Harry mě nepřestával lechtat a já nevěděla, jak se ho zbavit. Od smíchu mě už bolelo břicho a moje řasenka byla určitě rozmazaná po mých tvářích. Napadla mě jedna věc...Políbit ho. Chytla jsem tedy jeho ruce a věnovala mu krátkou pusu. Harry se do široka usmál a polibek mi oplatil, ale ten jeho byl delší a stokrát lepší, než ten, co dostal ode mne. Po chvilce se odtáhl, ale pořád měl na tváři svůj dokonalý úsměv. ,,Jsi úžasná El.'' řekl mi a pohladil mě po tváři. Já se na něho jen usmála a ze země jsem sebrala svůj HappyMeal. Hazz se začal smát, když jsem si z krabičky vytáhla hračku a začala jí rozbalovat. Musela jsem se smát sama nad sebou. Sáček mi totiž nešel otevřít, i když jsem si skoro zlomila nehet. Podala jsem to tedy Harrymu a ten sáček lehce otevřel. ,,Tady máš dítě.'' řekl s vážným hlasem, ale moc dlouho mu to nevydrželo. ,,Nech toho, jsem o rok starší, než ty!'' řekla jsem a vyškubla mu mou hračku z ruky. Harry se pouze uchechtl a nastartoval motor a my se vydali směrem do tanečního studia, kde máme být za 10 minut, ale cesta tam trvá zhruba 20. 

Pohled Harry

Do studia jsme přijeli o 10minut déle, než jsme měli. No a co, mě to nevadilo a je to pitomejch 10minut, za tu dobu se určitě nic nestihlo. 

,,To je dost, že deš. Promiň, dete.'' začal na nás řvát Zayn. ,,Hele, zase klid jo? Bylo to sotva deset minut. Taky jsme nemuseli přijít vůbec.'' řekl jsem klidným hlasem a sundával si bundu, kterou jsem pověsil na věšák. ,,Elisabeth Colensová!'' zakřičel najednou její jméno náš choreograf a El se k němu rozběhla. Choreograf na ní začal něco křičet a to jsem nevydržel. Rázným krokem jsem se k němu rozešel a zhluboka se nadechl. ,,Hele, neřvi na ní! To já jsem ji zdržel, ona za to nemůže jasný?'' zařval jsem na něho. ,,Ooo, takže ty jsi ji zdržel jo? Aha, tak to chápu. Doufám, že sis to s ní pořádně užil. Zítra o ní nebudeš vůbec vědět Stylesi. Přece všichni dobře víme, jakej seš děvkař!'' poslední slovo zdůraznil a El se na mě nevěřícně koukala. Zakroutil jsem na ní hlavou, že to není pravda. ,,Tak poslouchej. Jak ty můžeš říct o tom, kdo ti platí, že je děvkař?! Vždyť to ani není pravda, tak co to tady vykládáš?'' řekl jsem a ruce si dal do kapes. ,,Stylesi, ty mi neplatíš.'' zasmál se. ,,Platí mi totiž tvůj táta, ředitel Modestu.'' řekl mi a můj pohled se vrátil na El. Ta koukala na choreografa a ruku si zatnula v pěst. Přišel jsem k ní a pohladil ji po rameni. ,,Ale o plat můžeš přijít i tak, takže bejt tebou si moc nedovoluju. A navíc, je sice pravda, že jsem měl hodně holek, ale El je jiná. Je odlišná od jiných a hlavně...'' chytl jsem El za ruku. ,,Je MOJE.'' dodal jsem klidným hlasem. El mě objala a já jí to moc rád opětoval. ,,Dobře, dobře. To by stačilo ne?'' přišel k nám Niall a já ho bouchl do ramene.(já vím, je to trochu moc sladký, ale nebojte se, nebude to napořád:D)


Zkouška probíhala celou dobu v pořádku. Choreograf měl sice kecy, ale ty jsem přehlížel, protože jsem vnímal jenom jí. Když zkouška skončila. El se ke mně rozešla. Já jsem se na ni usmál a zase ji objal. ,,Harry?'' pro mě známý hlas se rozezněl přes celou zkušebnu. ,,Co chceš tati?‘‘ řekl jsem a otočil se jeho směrem. ,,Pojď se mnou.‘‘ řekl a mávl na mě rukou. Ještě jsem se rozloučil s El a vydal se za mým otcem, který mi zase bude něco vykládat.

,,Co chceš?‘‘ řekl jsem, když zavřel dveře jeho kanceláře. ,,Co je to za holku sakra?‘‘ začal na mě řvát. ,,Co ti do toho je?‘‘ zařval jsem na něj zpátky. Musím mu snad ve svých 20 říkat, s jakými lidmi se bavím? ,,Harry, neštvi mě! Dělej, řekni to, nebo vám to video zruším!‘‘ stejně by to neudělal, je mi to jasné. ,,Elisabeth Colensová, proč to chceš vědět?‘‘ sedl jsem si naproti němu. ,,Harry, říkám ti to už po několikáté, aby sis nezačínal s holkami, které znáš jen pár dní. Jak dlouho ji vůbec znáš? 3 dny?‘‘ řekl a snobovsky se otočil k oknu. Prokroutil jsem očima. ,,Sice ji znám tři dny, ale zamiloval jsem se do ní už když jsem viděl její fotku, chápeš to? A nemysli si, že nám to pokazíš, to fakt ne!‘‘ zvedl jsem se ze židle a opustil jeho kancelář. Pane bože, jak já tyhle rozhovory, kvůli mým holkám nesnáším.

El pořád čekala ve studiu a povídala si s kluky. ,,Můžeme jít?‘‘ řekl jsem a chytl jí kolem ramen. Jen přikývla a usmála se na mě. ,,Čau kluci!‘‘ křikl jsem na ně ze dveří. ,,Ahoj!‘‘ odpověděli mi stejnohlasně.

Pohled El

Harry zastavil před mým domem a já se odpoutala. ,,Děkuju ti moc, nechceš jít nahoru?‘‘ zeptala jsem se ho a vlasy si odhrnula z očí. ,,Jo, jasně, proč ne?‘‘ odpověděl mi a usmál se. K nám jsem ho pozvala, protože bych chtěla zjistit, co mu říkal jeho táta.

Tenhle díl je o něco delší, protože jsem měla nápady, tak doufám, že se vám to líbilo! A do příště se vás chci zeptat, jestli by jste někdo nechtěl věnovat další díl..:)) Napiště di kdyžtak do komentářů..:)) @Chocomilkparty

Winner(Harry Styles, Kylie Jenner)Kde žijí příběhy. Začni objevovat