Az NCT sminkese felmondott, így hát kerestek helyette mást. Ez a munka neked kapóra jött, a fiúkat is szereted és még a szaknában is jeleskedsz. Jelentkeztél a munkára, és lám, felvettem.
Első napod volt, mikor a srácok egy Comeback-re készültem. Nagyon izgultál és előző este sokat görcsöltél miatta, az alvás is nehezen ment. Mikor megláttad a fiúkat, majd kicsattantál az örömtől, hogy te sminkelheted őket.
Legelsőnek Kun ült a székbe, akkor mar a fodrász végzett velük, így rajtad volt a sor. Kun volt mindig is a nagy kedvenced, emiatt pedig mégjobban levert a víz, hiszen most a te kezeid alatt van. Sürögtél-forogtál, kerested a számára megfelelő alapozót, majd mikor ez megvolt az ecsetet kerested. A földön találtad meg, lehajoltál érte, hogy felvedd, ám mikir fel akartál állni beverted a fejed az asztalba. Azonnal felszisszenve fejedhez kaptáp, s hallottad hogy kun halkan kuncog. Ettől zavarba jöttél, és vörös arccal folytattad munkád.
Már csak az utolsó simításokat végezted el, a sminkfixálóval tértél vissza, amikor lábad beakadt a hajszárító kábeljébe (amit persze a fodrász otthagyott), és egyenesen Kun ölébe estél. Annyira megijedtél, hogy mozdulni sem tudtál, ám Kun sem mozdult; csak nézte arcod.
Ekkor rontott be a helységbe a menedzser, s te azzal a lendülettel pattantál ki Kun öléből. Pechedre, látott mindent, s neked állt. Szidott, hogy mennyire ügyetlen vagy, hogy neked ilyet nem szabad, végzetes hibát követtél el és ezért kirúghatna. Sokszor meghajolva kértél bocsánatot tőle éa Kuntól is.
Ekkor Kun felállt, megállitott téges és a menedzserhez fordult. ""Kérlek ne rúgd ki, csak megbotlott, ezzel nincs semmi baj." - intézte el a dolgot, majd hozzád fordult- "Amúgy is, aranyos~" -kacsintott rád mosolyogva, s azzak el is ment, te pedig ott álltál, teljes sokkban és meg sem tudtál mozdulni
Hát itt is lenne az első sztori, remélem tetszik nektek. Valójában imádok ilyeneket olvasni, így gondoltam miért ne írhatnék én is? Aztán ez lett belőle. Ha elnyertem tetszéseteket, és ha szeretnétek kérni, írjatok privibe és újra alkotni fogok. Bye~🌸
YOU ARE READING
Kpop Imagines, Reactions, WWYD
FanfictionKÉRNI LEHET ~egy történet, oneshot (valójában bármi) ~bárhol kérhetdz ~imagine, as your..., what would you do | Remélem elnyeri tetszéseteket az alkotásom~ |