Kapitola 1- ,,Loučení s IT."

548 21 12
                                    

finnwolfhard:

finnwolfhard: Budete mi moc chybět

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


finnwolfhard: Budete mi moc chybět. 😭😭😭😭😭🤒🤒🤒🤒😷❤❤❤❤ #horrorit #it #bestfriends

Líbí se to: sophialillis, jackdylangrazer a další 67893

Komentáře:
sophialillis: 😭😭😭😭 Vy mě taky.
jackdylangrazer: Ty nám taky. 😭😭😭❤
fack_is_real: ohmghgh!!!!❤❤❤❤
itfans: 😭😭❤❤❤😍😭 Finn je tak hottt!

Finn:

Tolik mi budou chybět. Horror TO je dotočený a já jdu zase dál. Odhodil jsem telefon na postel a sedl si na židli ke stolu, kde často píšu úkoly. Proč mi na instagramu píše tolik lidí? Ale nejvíc asi Jack, Jaeden a Sophia. Neuvidím je asi tak rok. Mám totiž natáčet nějaký seriál jménem Stranger Things.
Zatím jsem nikoho nepotkal. Jen vím, že Jack tam nebude. Choval jsem se k němu jinak, než k ostatním. On také. Jednou jsme se skoro políbili a od té doby, je všechno jinak. Divný. Bude mi chybět....
,,Finne, autobus ti jede za pět minut, sakra!" ozval se hlas mé matky a já už i s kufrem po schodech a párkrát jsem měl co dělat, abych nezakopl.
Dal jsem matce pusu na tvář a běžel jsem i s kufrem na zastávku. Měl jsem jet jen na letiště a z letiště jsem měl letět pryč.
,,Ahoj." ozvalo se vedle mě a já svůj pohled upřel ke směru zvuku. Ovšem jsem nikoho neviděl. Sklonil jsem hlavu a viděl jsem o dost menšího kluka. Vzpomněl jsem si na Jacka.
,,Ahoj." odpověděl jsem tomu klukovi. Měl hnědo-černé vlasy a byl pěkný. 'Shit, už zase ukazuji to, že jsem na kluky.'
,,Kam jedeš?" zeptal se mě.
,,Do Washingtonu." odpověděl jsem.
,,Já taky." usmál se. Nemohlo mi uniknout, že měl taky kufr. Ale o dost větší, než byl ten můj.
,,Co tam jdeš dělat?" otázal jsem se ho a stále jsem ho skenoval pohledem.
,,Natáčet."
,,A co?"
,,Stranger Things." řekl nakonec a to mi stačilo.
,,Já taky!" vyjekl jsem.
,,Znám tě z instagramu." pousmál se. ,,Finne." dodal s úsměvem.
,,A ty jsi....?" zvedl jsem obočí.
,,Noah. Noah Schnapp." stále se usmíval.
,,Tak Noahu, já jsem Finn." podal jsem mu ruku.
,,Tak Finne, já jsem Noah." rukou mi potřásl.

První kapitola za námi! :3

-El❤

FRIENDS||Stranger Things CHATKde žijí příběhy. Začni objevovat