Un mic intro ..
Ma numesc Alec , am trăit 18 ani in minciună fără să știu că sunt un tribrid , vrăjitor , vampir si varcolac toate în același timp ... Gen OMGGG..
Dar da uita la majoratul meu cum am lupt cu o nebună, care ma vrea mort , bunica este inca incostienta, mama e rănită, da eu am ranit-o fără să vreau dar gen se mai întâmplă... Acum o sa mi se schimbe viața complet , stati pe aproape ca sa aflati si voi.End intro
- Contopire!
Cei trei descendenți ai mei se contopesc , unicorunl devenid suportul cavalerului iar scorpionul armura lui.
- Atacați descendenți mei ! ..
- Stai am spus atacati, de ce nu atacati !
- Pentru ca trebuie sa-i spui pe nume , el este Argon Luna , zeul si zeita luni într-un singur cavaler . Cel mai puternic descendent văzut în sabatul nostru . Doar spune " Argon Luna atacul colțului ""
Spune Alina epuizată ..
- Bine ! ARGON LUNA ATACUL COLȚULUI!
Iar cavalerul meu isi unește sabia cu cornul unicornului lăsând în urmă sa un praf de stele .
Mă uit cum Sellena cade la pământ epuizată. Asta înseamnă că prima mea problema sa terminat, o vad pe bunica ca se ridică de jos si se duce către Sellena.- 3 ani de pedeapsa nu ti-au ajuns, hai sa vedem acum .
- Luna te rog nu , eram doar furioasă!
Striga Sellena cu frica in voce
- Poti sa fii de acum in colo , Descendentum iluminatium !
Iar din cercul bunici iese o femeie cu 4 brate si o coroană, care tine in mana o clepsidra , ..
- Alluana Lunaticum , hranestete cu puterile ei !
Iar din Sellena se observa cum iese o umbră si intra in clepsidra .. Rămân socat la tot ceea ce am văzut , dar in acelasi timp frica mea pentru bunica devenise mai mare .
- Acum până eu nu te voi vedea pe moarte , moarte care nu va fii cauzată de tine , nu-ti vei primi puterile Sellena.
Bunica se intoarce către noi și zice :
- Expectrum , vace , manueq !
Iar eu vad negru in fata ochilor ...
Ma trezesc din asa zisul meu somn si obsv ca sunt afara cu Alina la țigară cand o vad pe bunica ca vorbeste cu o femeie care era îmbrăcată într-o rochie roșie, cu parul negru ca carbunele , iar aura ei inspiră acel sentiment de femeie puternică care obține ce vrea . Ma uit mai bine si fara să-mi dau seama ma îndrept către ei .
- Tu cine esti ?
Intreb eu cu aroganță si țigară în mana
- Sucky ne-am mai vazut in visele tale Alec nu trebuie să fii speriat noi doi suntem legați, iar tu esti alesul , tribridul celor 3 rase pure ale nopții.
- Despre ce vorbesti ?
- Păi Alec bunica ta să-ți spună adevărul acum .
- Alec tu esti vrăjitor, varcolac si vampir in acelasi timp . Esti un tribrid dragule , ți-am ascuns totul doar din frica ca am sa te pierd si pe tine cum l-am pierdut si pe unchiul tau. Dar după petrecerea asta am să-ți spun tot adevărul.
Aprob din cap si nedumerit plec de lângă ei .. Ma întorc la Alina care ma privea zâmbind si cand ajung lângă ea ii mai fur un sărut lăsând-o cu zâmbetul pe buze .
- Vreau sa fii a mea , m-am îndrăgostit de tine Alina !
- Și eu te iubesc Alec , dar nu pot accepta relația asta , imi este frica ca am sa te pierd !
- O sa fac tot posibilul sa nu fie asa , doar acceptăm in viata ta .
Ea da usor din cap , iar eu prind de șolduri și o sărut pasional , buzele noastre uninduse , iar limbile noastre contopinduse într-un dans al iubirii eterne .
Petrcera a fost un succes , totul a fost incredibil , tortul a fost plin de poze cu mine de cand eram mic si pana la varsta de 18 ani , cadouri cât mai scumpe si cat mai de fita și-au făcut apariția la ziua mea , dar mie nu-mi pasa de ele vroiam doar să mă simt bine . Asa am si facut până la ora 6 dimineața..
...... dupa 6 ore de somn .
E ora 12 , si simt capul cum imi bubuie , mă dau jos din pat ma duc la baie să-mi fac igena corporală, ies din dus ma imbrac cu o peecehe de pantaloni de trenig negri , o bluza alba , hanorcul negru , iar tenesi albi si cobor jos la bucătărie.
- Bună dimineața lume !
Spun eu pe jumătate mort
- Sa trezit bețivul nostru .
Spune mama care avea o cana de cafea in mana , venind spre mine și mă pupă pe frunte .
- Nu mai beau in viata mea !
- Așa ar fi bine sa faci !
O aud pe bunica cum striga din biroul ei .
- Hai bunico lasă-mă să mănânc .
Mă uit în farfuria pe care îngrijorare casei , da eu o numesc îngrijorare si nu sclava, mia pus-o in fata . Ma uit in farfurie si vad , 2 ouă prăjite , care aveau companie 2 felii de bacon prăjit si o roșie tăiată lângă ele.
Mâncăm linișt cand imi aud bunica .- Alec termina mai repede si vino in biroul meu .
- Bine!
Imi iau cana de cafea, si plec in biroul ei , intru si vad ca biroul bunici mele mai are o usa secretă, sau a făcut ea ceva renovati , mă așez pe scaunul din fața biroului, imi scot o țigare din pachet o aprind si ma uit la bunica .
- Deci? Ce e asa importat încât nu pot sa-mi beau cafeaua liniștit ?
- Alec trebuie să-ți spun adevarul.
- Ce adevăr ?
- Iti aduci aminte de ce ți-am spus ieri lângă Suky?
Stau pe gânduri și dintr-o dată imi amintesc totul
..- Da... De ce ?
- Cand mama ta a împlinit 18 ani eu am dat naștere unui fiu care nu a fost făcut cu bunicul tau si cu un varcolac , asa a rezultat unchiul tau hibrid , din cauza faptului că vrăjitori si varcolaci sunt niste creaturi are nopții, care mai au o fărâmă de umanitate in ei , corpul lui nu a rezist si la 3 ani a murit . Cand tu te-ai nascut erai la fel , de frică am cautat ajutor , doar că sa nu te pierd si pe tine , asa ca am facut un pact cu Suky , care ți-a schimbat sângele de om cu unul de vampir , asa ai devenit tribrid . Asa ai putut să trăiești, ți-am ascuns totul până la 18 ani doar din frica .
- Vrei sa spui ca sunt Vrăjitor, Vampir si Varcolac , adică toate în același timp ?
- Da Alec , esti toate trei la un loc . Puterile de vampir le ai , dar nu sunt activate complet , trebuie să mori ca sa devii tribridul perfect , dar până atunci o sa înveți să-ți folosesti partea magică
.... Esti un descendent al luni , iar lună cand ii devi slujitor iti ofera trei descendenți doar că sa te aperi. Am sa te învăț să-ți folosesti puterile .- Bine bunico !.
- Sa începem
....
Va urma ...
A/N
Sper ca va placut si ca o sa ma urmăriți în continuare
Va multumesc ....
CITEȘTI
Cine sunt eu cu adevărat ?
ParanormalEste povestea unui băiat Alec care până la vârsta de 18 ani a crezut ca e o persoană normală , dar odată ce se apromie de vârstă de 18 ani o sa afle cine e el cu adevărat