- Fény. Milyen erős és gyönyörű! -nyitottam ki a szemem. Egy tisztáson voltam, valahol az erdő közepén, felettem pedig a csillagos ég.
- Hogy kerültem ide? - kérdeztem magamtól, majd óvatosan felültem. Néhány perc hezitálás után úgy döntöttem körül nézek a környéken, így hát bevetettem magam a fák közé.Körülbelül tíz perce gyalogolhattam már, mikor egy ösvényre leltem.
Az ösvény egy házhoz vezetett. A sötétben ugyan nem látszódott rendesen, de a két korlátnál lévő lámpa fényénél tisztán kivehető volt a teraszra felvezető három lépcsőfok és a tömör fából készült bejárati ajtó.
Lassan közelebb mentem, egyenesen fel a lépcsőn. Meglepetésemre az ajtó nyitva volt, ezért aztán bementem. Az ajtó mellett talált kapcsoló segítségével felkapcsoltam a villanyt.
- Hahó!~ Van itt valaki?~ -kérdeztem, de nem érkezett válasz.
Becsuktam magam mögött az ajtót, majd megálltam és körbenéztem az előszobában. A berendezés nagyon helyes és érdekes volt.
Ám sajnos nem tudtam sokáig csodálni, a helyiséget. Hirtelen megszédültem, majd minden elsötétült.
*
Mikor felkeltem, már reggel volt. Kintről madárcsiripelés hallatszódott be. Körbenéztem, majd megakatt a tekintetem egy felém közeledő kis szürke szörgombócon és annak a két smaragdként csillogó zöld szemén.
A gombóc mikor odaért elém, leült, majd a kezemre rakott egy még apróbb pamacsot, ami az egyik lába lehetett. Ezután rám nézett és egy vékonyka hangot hallatott.- Miauw~
Sziasztok! Remélem tetszett az első rész. Köszönöm, hogy ha végig olvastad. Ez az első önálló "művem" szóval..ja..... érdekel a véleményetek. ❤️
•Emiko•
YOU ARE READING
The Cat House
RandomEz a történet egy lányról szól, aki az erdő közepén ébred egy tisztáson és nem emlékszik semmire. Vajon mi lesz vele? Lesz hol aludnia? Visszakapja az emlékeit? Megtudod ha elolvasod a történetet. 😋 (Előre is köszönöm, ha így teszel.)