Egyedül ébredtem fel egy hatalmas gyönyörű szobában. Hiába a gazdagok tudnak élni. Már csak azt kéne meg tudnom hogy hol is vagyok pontosan S utána már csak a szökésemet kell megterveznem. Ahogy felültem mindent felmértem. Három ajtó van összesen s egy nagy ablak mellette pedig üveg ajtó ami egy kisebb teraszra nyílik vagy inkább hasonlít egy erkélyhez. Jöhet a Romeo és Julia erkélyes jelenet csapó egy🤣😜. Akár mit is adtak jó anyagnak bizonyult. Vagy pedig ettől az egész helyzettől kezdek bekattanni. Valaki mentsen meg....
Persze csak magamra számíthatok mint mindig, azt hiszem ez sose fog változni. Úgy érzem túl sok minden történt velem amire nem voltam felkészülve. Akaratom ellenére elvittek egy másik városba... megszöktem nagy nehezen... leszállítottak egy gépről, hogy vissza vigyenek!!! Majd közlik hogy egy maffia vezér az apám S hogy férjhez kéne mennem??!!! Kinek nem lenne ez sok? Már pedig nekem az volt, már a fejem is hasogatott ettől az egésztől. Kopogtatás zavarta meg a gondolat menetemet . Majd az engedélyem nélkül belépet.Mrs. Cross volt, most is meseszépen nézet ki. Kifinomult eleganciát képviselt. Oda sétált a sminkes asztalhoz s leült a székre ami velem szemben volt.
- Látom felébredtél kedves lányom. Ideje felkelni és lejönnöd hozzánk. Már várnak rád. Illetve köszönettel tartozom neked. De mi ettől nem leszünk jóba. Siess apád nem szereti ha megvárakoztatják. - ezzel ki is ment a szobából magamra hagyva a gondolataimmal. Hát pedig engem nem érdekel hogy mit szeret vagy mit nem Mr.Cross, de muszáj feltérképeznem a környezetemet.
Nagy nehezen kibújtam a takarom alól s megnéztem mit rejt a maradék két ajtó az egyik egy fürdőszobába vezetett. Nagyon szép modern volt csak úgy csábított a kád, ezt majd biztosan ki is fog próbálni. Bezártam magam után S meglestem a következő ajtó mit rejt maga mögött. Amint kinyitottam a lélegzetem is elakadt. Egy hatalmas gardróbot rejtett csodálatos szebbnél szebb ruhák sorakoztak benne ami egy kisebb vagyont ért. Ahogy körbe néztem számomra semmi sem volt megfelelő. S nem azért mert ennyire válogatós lennék, csak egyszerűen egyik se volt a stílusom. Végül sikerült találnom egy számomra megfelelő öltözetet,így elmentem fürödni. Mire elkészültem már nagyban verték a fürdőszoba ajtót. Amikor kinyitottam a bátyámmal találtam magam szemben, a legidősebbel.
- Alex mit keresel itt? S miért verted ilyen nagy erővel az ajtót?- Apánk már türelmetlenül vár.- Meg akartam szorítani a medálom,de nem volt a nyakamba, s ekkor éreztem magamat igazán egyedül és magányosnak. Szinte már erőtlennek. - Alig tudtam rá venni arra hogy én jöjjek fel érted helyette. Mond figyelsz te rám?
- Őszintén?Nem, mert jobban érdekel hogy hol van a nyakláncom.
- Hát azt fölösleges keresned mivel azt apánk eltette.
- Mi francot mondtál? - S löktem rajta egyet.- Ehez nem volt jóga hogy elvegye ami az enyém. Hová tette?
- Mi lenne ha lemennék s ott mindent meg fogsz tudni Liv.
- Nem neked nem vagyok Liv, Vagy Livy. Olivia vagyok. Nem vagyunk mi ennyire jóba Alex. Akkor induljunk.
- Én a helyedbe át gondolnám hogy így menjek e le.- Mutatott a öltözékemre, de engem egy cseppet sem érdekelt mások véleménye. Nem törődve vele kiléptem a szobámból amibe valamiképpen biztonságban éreztem magam. A bátyám természetesen követet majd magam elé engedtem hogy mutassa az utat hiszen én nem tudtam hogy mi merre van. Miközben figyeltem merre megyünk a szökésemen törtem a fejem. Mielőtt bementünk volna megálltunk az ajtó előtt.- Én figyelmeztettelek! - S kitárta előttem az ajtót ahol egy hosszú asztal volt s minden testvérem ott ült az "apám" természetesen a családfő helyén ült az asztal rövidebbik oldalán. Fiai a jobbján a felesége a balján a lánya meg az anya mellett foglalt helyet. S persze mikor az ajtó kinyílt apám tekintetével találtam magam szembe. Szemei dühös villámokat szórt felém.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Maffia : Az Elrejtett Lány Gyermek /befejezett/
Romancemindig azt hittem hogy átlagos éltem lesz, de túl nagy titok kerül a felszínre. menekülni kéne, futni de hová is bújhat el az ember a maffia elől??? de menni fog, mer kell hogy sikerüljön... nem akarok kérdéseket feltenni, mert a válaszok sem érd...