~Talán az egész ennyi volt. És talán a bunkó szépszemû mégsem olyan bunkó.~
Alig tudtam elaludni. Folyamatosan Leon járt az eszem, és hogy vajon miért akarhat annyi lány és rajongó közül pont velem találkozni. Nincs bennem semmi különleges, átlagos barna haj, barna szemek, átlagos alak... Szóval semmi feltûnõ nincs bennem, vagy olyan ami megfogná az embereket.
Másnap a suliban sem tudtam odafigyelni, folyamatosan Leo instagram fiókján lógtam, visszalapoztam a legelsõ posztjáig. Ezzel tulajdonképpen végignéztem élete történetét, persze nagy vonalakban.
Ahogy hazaértem, elsõ dolgom volt beírni youtubera a duójuk nevét, videókat néztem róluk, meghallgattam pár számot. Nagyon jók, és pont az én stílusom a zenéjük, hogy lehet hogy eddig nem találtam rájuk?
Nem bírtam ki, a szívemre hallgattam az eszem helyett és írtam neki.
,,Szia. Meggondoltam magam a tegnapival kapcsolatban. Talizhatunk ha még úgy gondolod."
Elküldtem, és vártam. És vártam. És vártam, és vártam, és vártam. Nem jött válasz. Hogyan is gondolhattam volna, hogy egy olyan srác, mint Leo akar majd bármi többet egy ilyen lánytól, mint én, egy fellökésnél.
Már éppen készültem álomba sírni magam, hogy egy utolsó szerencsétlen vagyok és hogy 10 macskával fogok meghalni egy kertvárosi lepukkant lakásban, amikor is pittyent a telefonom.
,,haliii, bocsi csak koncertem volt"
Ennyi. A találkozós dologra semmit nem írt.
,,Öhm, okés semmi"
Látta. És írt. (Köszönöm Istenem)
,,amúgy talizhatunk, holnap reggel 9?"
Hát, azért ennél kicsit nagyobb lelkesedést reméltem, de mindegy is. Legalább visszaír, ne legyek már telhetetlen, nem? Amúgy holnap szombat van és számomra rohadt korai az idõpont, ilyenkor délig ágyban vagyok általában és kipihenem a hetem fáradalmait, de ez a rutin most megborulni látszik.
,,Oks, a fõtéri szobornál."
Gondoltam mivel nem idevalósi, valami pontos helyet kéne megadnom, ami könnyen megtalálható egy idegen számára is.
Látta és nem írt vissza.
Másnap reggel csak remélni tudtam, hogy ott lesz, mivel semmi választ nem kaptam tegnap.
Felvettem a kedvenc hoodiemat és szombathoz képest fájdalmasan korán elindultam.
KAMU SEDANG MEMBACA
bunkó szépszemű
Fiksi PenggemarLeondre Devries és Charlie Lenehan sokak számára ismerős lehet. A Bars and Melody szépfiúi. Viszont egy lány mindent megváltoztathat, tönkretehet, vagy megjavíthat!?