Sokağın köşesinden döndüm ve mekana yönelmiştim.
"Rüya'm"
Bu sesi duymamla arkama döndüm. Aylardır görmediğim Selimi görmüştüm.
"Selim"
Gülerek yanıma geliyordu.
"Korkma, seni Mertten kurtardım. Artık bebeğimizle birlikte mutluu mesuut yaşayacağız."
Aklıma Pelinin dedikleri gelmişti. Gerçekten delirmiş miydi Selim?
"Bebeğimiz kaç aylık oldu? Ne zaman doğacak?"
Şaşkınca yüzüne baktım. "Ne saçmalıyorsun sen Selim?" Sırıttı.
"Hani o cadı kız beni kaçırdığında yanıma geldin de dedin ya, bebeğimizi müjdeledin bana. Mertten kurtardım seni. Korkma artık."
Gerçekten delirmişti Selim. "Karnın büyümemiş daha, cinsiyeti belli oldu mu?"
Birşey diyemeden arkama bakmadan hızla koşmaya başladım.
"Koşma dur, bebeğimize birşey olacak."
Peşimden çocuk gibi koşuyordu.
"Rüzzgaaaar."
Mekana doğru koşuyordum. "Merveee!"
Hızla mekanın kapısı açılmıştı. Hemen yanlarına koştum ve arkama baktım. Selim geliyordu.
"Selim burada."
Rüzgar, Merveye ikimizin önüne geçmişti. Selim durdu.
"Rüya unuttun mu beni? Bebeğinin babasını."
Rüzgar bana baktı. "Delirmiş." Dedim.
"Hayır ben deli değilim asıl deliler kendini sağlıklı sananlar."
Rüzgar bana baktı. "Belliydi böyle olacağı." Dedi ve Selime baktı.
"Bas git Selim."
Dedi ve bize baktı. "Kapatalım mekanıda gidelim artık. Uğraşaman şununla." Dedi yorgun bir şekilde.
"Laaaaan!"
Selimin sesi sokakta yankılanmıştı.
"Rüya korkma ben seni de bebeğimizi de korurum. Korkma bunlardan."
Korkmaya başlamıştım Selim hiç iyi gözükmüyordu.
"Hamile sanıyor beni." Merve güldü. "Uğraştığımız şeye bak." Acayip korkuyordum.
"Hastaneyi arayalım, polisi arayalım." Selim yerden aldığı taşı Rüzgara doğru attı.
"Rüzgaaar."
Üçümüz de kenara çekilmiştik. "Rüzgar iyi misin?" Diyerek yüzüne baktı Merve.
"Çabuk içeri." Diye bağırdı Rüzgar.
Hızla içeri girmiştik. "Ağzını patlatsam suçlu ben oluyorum." Dedi Rüzgar kapıyı kilitlerken. "Yardım edin karımı rehin aldılaar."Ağzından çıktığı gibi bağırırken Rüzgar kepenkleri indiriyordu.
"Sen iyi misin?" Başını salladı. "Bana isabet etmedi." Dedi ve bana baktı. "Sanırım Arda abiyi aramamız gerekli."
Dedi Rüzgar soğukkanlılıkla.
"Merak etme Rüya, kurtaracağım seni."
Diye bağırdı dışardan. "Gidiyor galiba." Dedi Merve ve gözler bana çevrildi.
"Arda Abiyi arayalım."
**********************
Ertesi günYavaş adımlarla merdivenlerden iniyordum. "Rüyaa" arkamı dönmemle merdivenlerden inen Merveyi gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda ki Çete 2
AdventureYaşayan ölüler geri döndüüü!!! Yaşadıklarına rağmen birbirlerinden kopmadan mücadele eden çetenin karşısına çıkan kötülüklerle beraber mücadele edişlerini okuyacağız. İyi okumalar:)