--1.BÖLÜM--

16 3 3
                                    

Saat 01:38 ve ben hala uyuyamıyorum. Saat 09:00'da yatağa girdim halbuki. Şimdiye kadar uyumam gerekiyordu. Sinirle yatakta sağa döndüm. Yok, olmuyor uyuyamıyorum. Bir hışımla yorganı üzerimden atıp yataktan kalktım ve salona gittim. Uykum gelene kadar film izleyecektim. Train To Busan izleyeceğim. 15 kere izlemiş olsam da bu film'i izlemekten sıkılmadım. Ne zaman izlesem hep aynı heyecanla işliyorum. Gecenin bu saatinde mısır patlatmayacağım için odama gittim ve dolabım dan-gardırobum değil tabiki abur-cubur, film cd'si, playstation gibi saçmalıkları doldurduğum bir dolabım vardı- hazır paket patlamış mısır aldım ve tekrar salona gittim. Cd'yi taktım ve koltuğa yayılıp mısırımı kucağıma aldım. Şşşşş sessiz olun film başlıyor. Film'in ortalarına doğru film'e iyice odaklandığım sırada koridorda bir ses duydum. Film'i kapattım ve koltuktan kalkıp sesin geldiği yöne doğru gittim. Elime bir sopa aldım. Hadi ama Jimin korkmuyorsun değil mi? Kendimi kandırıyorum doğrusunu söylemek gerekirse korkmuyor değilim. İşte orada siyah şapkalı, siyah deri ceketli, siyah eldivenli -evet adam baştan aşağı siyahtı ve eldivenin parmakları kesikti- siyah maskeli bir adam.. Fazla uzun değil benim boylarımdaydı. Koridorun ışığını açtım ve adamın önünde durdum. "Kimsin sen? Evime nasıl girdin?" Önce bana sonra elimde ki sopaya baktı ve "Yarın kim olduğumu öğrenirsin, eve nasıl girdiğim konusuna gelirsek bir daha ki sefere balkonun kapısını kilitlemeyi unutma."dedi ve arkasına bile bakmadan gitti. Ben ise öylece kalakaldım. Hiçbir şey yapamadım. Bu adam kimdi? "Yarın kim olduğumu öğrenirsin" derken ne demek istemişti? Evimi nereden biliyordu? En önemlisi de ben balkonun kapısını açık mı bırakmıştım? Tüm bu sorular aklımı kurcalarken elimde ki sopayı kapının arkasına koydum. Koridorun ışığını kapattım ve salona gidip kendimi koltuğa bıraktım. Bu adamın kim olduğunu öğrenmem gerekiyordu. En azından beni nereden tanıdığını, evimi nereden bildiğini "yarın"dan ne kastettiğini mutlaka öğrenmeliydim. Bu düşünceler kafamı kurcalarken odama çıktım ve yatağıma girdim. Bu düşünceler aklımı karıştırıyor du. Bir an önce yarın olmasını diledim ve gözlerimi kapattım..
--
Hepinize merhaba yeni bir kitapla karşınızdayım. YoonMin yazmak istiyordum ve aklıma süper bir fikir geldi❤️Sizi seviyorum umarım kitabı beğenirsiniz 🖤

Haters Gonna Hate:YoonMin✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin