Herkese merhaba! Türkiye'nin ilk ve tek(şimdilik) BTS Fan Fiction Festival'ine hoş geldiniz!
Öncelikle bu festivali şimdi düşünebildiğimiz ve yeni kurduğumuz için biraz gecikmiş biraz da ilk olmanın verdiği heyecan var üzerimizde, sizlerin de 'bu festival nereden çıktı yahu?' dediğinizi duyar gibiyiz, merak etmeyin aklınıza takılan sorular ve sizlerle birebir iletişim kurmak için elimizden geleni yapacağız.
Birincisi düzenlenecek olan BTS Fan Fiction Festival'i için ise belirli bir tema veya sizi sınırlandıracak bir konu düşünmediğimizi belirtmek isterim, hem böylelikle festivale alışılmış olunur hem de birinci için güzel bir nazar boncuğu.
Yazmayı seviyor ve yazdığınız ficlerin tanınıp okunmasını istiyorsanız, işte!! Size mükemmel bir fırsat!! Kapımızı kocaman araladık, balonlarımız ve pamuk şekerlerimiz hazır sizleri bekliyoruz, eğlenmeniz için elimizden geleni yapacağız.
Unutmayın, sizlerle var olacağımız güzel bir aile için küçük bir adım attık. Ellerimiz her zaman sizlere uzatılmış vaziyette bekliyoruz, sadece bizlere güvenip tutmamız için fırsat verin ve gözleriniz önünde kaleminizi yaşama batırıp yazdığınız kelimelerin büyümesini izleyelim. Sahil kenarında sizleri bekliyor olacağız.
Yazın gökyüzü boş bir ilişki gibi, birlikte doldurmaya var mısınız?
#btsummerfest
[26.10.19]
gmail; ficfestbts@gmail.com
instagram; btsficfest
twitter; btsficfest1
cc; btsficfest
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS FANFICTION YAZ FESTİVALİ
Non-FictionYazın gökyüzü boş bir ilişki gibi, birlikte doldurmaya var mısınız?