Pe finalul celui de-al doilea răsbel mondial, Regatul României i-a trădat pe nazişti şi pe sovieţi, a făcut o alianţă cu ţările balcanice, unguri, turci şi o parte separatistă a ucrainenilor şi a preluat conducerea. Vicleniile, mişeliile şi trădările la care s-au dedat străbunicii noştri pentru a reuşi asta ne sunt încă neclare şi încă nu le putem cuprinde anvergura. Mai toate actele, persoanele şi dovezile care să ne dea indicii despre asta au fost aprig şterse. Cert e că de zeci de ani românii sunt priviţi cu teamă respectuoasă şi dezgust deopotrivă. Unii zic că, atunci, românii şi-au descoperit adevărata identitate naţională.
Răsbeiul a continuat în afara graniţelor alianţei până la epuizarea ambelor tabere, iar ţările alianţei au pornit un proces agresiv de împrospătare şi modernizare a guvernării, economiei, educaţiei, sănătăţii şi infrastructurii. La graniţe, sovieţii şi naziştii erau măcelăriţi cu sălbăticie şi traşi în ţeapă. Astfel s-a creat o zonă lată între 100 şi 200 metri de-a lungul graniţei de cadavre trase în ţeapă. Unii au mers aşa departe încât au pus câte o pizza cu ananas pe unele ţepe. În orice caz, naziştii şi sovieţii erau căcaţi pe ei.
Roadele alianţei au înclinat balanţa puterii în Europa şi, curând, alianţa a devenit un centru de cultură, spiritualitate, ştiinţă şi arte politice şi militare, îmbinând vestul şi estul.
Totuşi, conflictele ideologice din vest, ce au escaladat în mici armate civile confruntându-se în oraşe, au ajuns şi pe teritoriul alianţei. Primite cu mai multă ostilitate aici, acestea s-au transformat în separatism şi izolaţionism, până la un adevărat război rece civil. De atunci societatea, mai ales mari părți din orașe, s-a rupt destul de grav, iar guvernul caută să rezolve situaţia, să păstreze stabilitate atât pe teritoriile sale, cât şi pe cele separatiste şi să protejeze oamenii de feluritele atacuri lansate de către facţiuni care se duşmănesc și ne dușmănesc.
CITEȘTI
Cybercunt 2000
Short Story"Cel mai urât viitor e ăla în care proştii ne conduc" Păi nu e deja viitorul ăla acum? Guvernarea României nu e dovada? Vespasian, dornic să fie scriitor, vrea să scrie cea mai bună poveste cu viitor distopian. Păi poţi scrie o poveste cu prezent o...