Hoofdstuk 9.

2.1K 97 3
                                    

Pov Daphne.

Ik zit tegen rein aan in de auto naar huis. Ik kijk af en toe naar Daan die naar de regen van buiten kijkt. Nils zit op zijn telefoon en owen is naar zijn vriendin gegaan. Daan en rein blijven vandaag alleen nog slapen.
-----
Ik haal mijn make up eraf en ga mijn bed in. Dan word er op de deur geklopt. "Binnen..?" Zeg ik als ik iets overeind ga zitten. Daan staat in de deur opening en sluit de deur achter zich. Stiekem had ik gehoopt op rein die me warm kwam houden en mijn gedachtes weg hield van Daan. 'Kan ik bij je komen liggen en even praten?' Zegt Daan. "Godverdomme Daan het is bijna twee uur snachts!" Hij kijkt wat om zich heen. 'Alsjeblieft even' zuchtend til ik de deken iets omhoog en Daan komt ernaast liggen. We kijken beide naar het plafond. 'Maakt rein je gelukkig? Ben je over mij heen? Heb je het al gedaan met rein..?' Die laatste vraag wil ik niet eens beantwoorden hij weet dat IK er nog niet eens klaar voor ben hoezo zegt ie dat dan. "Rein maakt mij inderdaad gelukkig, en ja ik ben al over je heen, en nee heb het niet met rein gedaan" hij draait zijn hoofd naar me toe maar ik wil hem niet aankijken. 'Kijk me aan als je zegt dat je geen gevoelens meer voor mij hebt' ik kijk Daan aan en open me mond. Daan duwt een plukje haar uit mijn gezicht en kijkt naar mijn lippen. Voor k het weet zitten onze lippen op elkaar en draaien onze tongen rondjes om elkaar. Dan gaat de deur open. 'Daphne ik kan nie sla- oh laat maar' ik duw Daan weg en kijk naar de deur waar rein in verdwijnt. 'Ik hou van je daphne' zegt Daan. Ik negeer het en ren achter rein aan naar beneden. Hij zit in de tuin en ligt op de grond te kijken naar de lucht. Ongemakkelijk ga ik naast hem zitten.

IK HEB EEN NIEUW VERHAAL MET DAAN WILLEN JULLIE DIE LEZEN HIJ HEET SOCCER LOVE JE KAN HEM VINDEN OP MIJN ACCOUNT

You forget me { mainstreet }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu