Z pohľadu Amy:
Neviem čo si mám obliecť. V živote som v bare nebola. Čo sa tam nosí? Som stratená. Prehrabovala som sa medzi všetkými vecami, až mi nakoniec padli do oka čierne kraťase s vysokým sedom. No čo je stred Júla, tak si hádam nedám dlhé rifle že? K tomu som si dala čisto biely croptop a nejaké čierne Supra tenisky, ktoré mi dal Justin aby som si ich obula. Nepoznám tú značku, ale tie boty vyzerajú božsky. Všetko som to hodila na malú sedačku pod oknom a išla do kúpeľne. Vošla som do sprchového kútu a celé telo aj s vlasmi si umyla. Okolo tela a vlasov som si obmotala uteráky a postavila sa pri umývadlo. Vyčistila som si zuby a na tvár si dala trochu krému, na ktorý som následne dala make-up a doladila to jemnou linkou, čiernou ceruzkov a špirálov. Musím uznať...vyzerala som rozkošne :3
Z vlasov som si dala dole uterák a poriadne ich vyšúchala od vody. Do zástrčky som zapla žehličku a prameň po prameni si ich opatrne vyžehlila aby boli čo najrovnejšie. Zopla som si ich do copu a zalakovala lakom na vlasy aby mi to vydržalo čo najdlhšie. Vyšla som z kúpeľne a zo šatníka si vytiahla čierne krajkované spodné prádlo. Bolo nadherné. Podišla som k sedačke a telo si poriadne vysušila. Následne som si obliekla všetky veci a postavila sa pred zrkadlo. Ladilo to. Z tých kraťasov mi trochu vytŕčal zadok, ale to nevadí. Teda dúfam. Asi by som sa mala ísť opýtať Jussa či tam vôbec môžem ísť takto oblečená. Obula som si boty a namierila si to k Justinovej izbe. Bez klopania som vošla dovnútra ale to som asi nemala, keďže bol len v uteráku. "Ou...jaaa...nechcela som....hmm....prepáč prídem neskôr....." Justin sa na mňa otočil a celú si ma začal obzerať. Bože to je trapas. Určite vyzerám jak tela. Nočo, ale snažila som sa. "Nie to je v pohode, zostaň. Čo potrebuješ? A mimochodom si veľmi krásna, ale takto ťa do baru tozhodne nepustím." podišiel ku mňe a pohladkal ma po tvári. Nechápavo som sa na neho pozrela. Tak povedal že som krásna, ale nemôžem ísť takto do baru. Asi je to oblečenie nevhodné. Nie asi ale určite. "Prečo? Je to nevhodné oblečenie však?" pousmiala som sa. "Nie. Oblečenie je skvelé ale ty si až moc pekná a ja sa bojím, že mi ťa tam niekto ukradne." zdvihol pravý kútik úst a zahanbene pozrel dole. "Justin niesom ešte plnoletá mám len 15 rokov, čiže sa vôbec nemusíš obávať toho, že ma stratíš z dohladu. Budem totižto na tebe nalepená jak kliešť." žmurkla som naňho a dala jeho ruku preč z mojej tváre. "Tak to aby sme tam už boli." zasmiala som sa spolu s ním a oznámila mu že ho počkám dole. Zišla som dole schodmi, sadla si na sedačku a zapla si telku.
***************
Mám taký pocit, že tu sedím už viac ako hodinu. Asi ma z neho švihne. Počula som dupot po schodoch podľa čoho som usúdila, že nás milovaný Justinko sa konečne uráčil aj prísť.
"Hotovo. Môžme ísť." postavil ma zo sedačky a za ruku ma ťahal ku dverám. "No že si sa aj uráčil prísť. Čakám tu na teba už vyše hodiny." ospravedlňujúco sa na mňa usmial a dal mi pusu na líčko. Začervenala som sa a rýchlo sklopila hlavu aby si to nevšimol. Chytil mi bradu medzi palec a ukazovák a znovu ma pobozkal ale tento krát na nos. "Neschovávaj sa predomnou keď sa červenáš, si strašne rozkošná." žmurkol na mňa. Nejak sa mi podarilo vypliesť za s jeho zovretia, tak som sa natiahla po tenkú čiernu kožennú bundu, ktorú som mala na vešiaku a obliekla si ju. Ešte som sa na seba rýchlo pozrela do zrkadla, či nevyzerám až moc divne. Neviem prečo ale mám z toho divný pocit, že tam ideme. Bojím sa. No čo všetko je raz po prvý raz.
Niesom narcis, ale fakt som vyzerala celkom slušne. Justin ma objal zozadu a perami sa mi obtrel o môj krk. Potichu som zavzdychala snažiac sa aby to Justin nepočul ale bohužial to počul. Pousmial sa a hlavu si položil na moje rameno. Pozrela som sa na nás do zrkadla a čakal čo sa bude diať. Pamätám si, keď som sem prišla prvý krát tak som stála na tejto chodbe a z údivom obdivovala celý dom ale hlavne toto zrkadlo. Bolo kúzelné a tak krásne.Ale ani vo sne by ma nenapadlo, že budem pred ním stať v objatí s tým najkrajším chlapcom na svete.
"Vieš o tom že by nám to spolu pristalo?" nahodil neutrálny výraz a ja som celá stuhla. To akože myslel že by sme spolu chodili alebo ako? Či to som zas iba ja tak pochopila? Ach bože...."Mali by sme ísť." rýchlo som sa to pokúšala nejak zakecať, čo si Justin všimol tak iba prikývol. Otvoril dvere a ako pravý gentleman mi ich podržal. "Ďakujem pane." uklonila som sa mu. "Aj nabudúce, madam." žmurkol na mňa. Začali sme sa smiať.
Z pohľadu Justin:
Obmotal som si ruky okolo jej pasa a perami a obtrel o jej krk. Potichu zavzdychala a ja som sa nad svojou prácou v hlave pobúchal po pleci. Položil som si hlavu na jej rameno a začal ju celú skúmať. Bože je tak krásna. Jej krásne dlhé nohy,plné pery a žiarivé modré očká plné nehy a lásky. Čo to kurva trepem? Iba pravdu. Ozvalo sa moje svedomie, ale výnimočne má pravdu. Boli sme spolu zlatý. " Vieš o tom, že by nám to spolu pristalo?" celá stuhla a ja som na ňu nechápavo pozrel. " Mali by sme už ísť." odtiahla sa odomňa. Kurva! Prečo to vždy zahovorí alebo utečie od toho. Že by ťa nechcela ty pako? Ozvalo sa znovu moje svedomie. O tom pochybujem. Sám si videl čo s ňou robia moje dotyky a bozky. Nemyslím si že by ma nechcela, len sa bojí. Či?
Otočil som sa smerom k Amy a otvoril jej dvere. "Dakujem pane." uklonila sa mi a ja som jej poklonu vrátil."Aj nabudúce, madam." žmurkol som na ňu a zamkol za nami. Chytil som ju okolo pásu a spoločne kráčali smerom k autu. "My iďme autom?" prekvapene na mňa pozrela a ja som iba slabo prikývol. Nasadol som na miesto vodiča a Amy vedľa mňa. Naštartoval som a rútil sa ulicami 130 km/h. Položil som ruku na jej stehno a začal ju hladkať. Oddýchla si a hlavu položila na sklo. Pousmial som sa nad ňou a ďalej sa venoval ceste. Odbočil som doprava a zaparkoval pred barom. Vystúpil som a hneď za mnou aj Amy. Zamkol som auto a podišiel k Amy. Pobozkal som ju na vrch hlavy. Vošli sme do baru a mňe do nosa udrela známa vôňa alkoholu zmiešaná s vôňou od heroínu a marihuany.(poz. aut. Neviem či má heroín nejakú vôňu, ale dajme tomu že v tejto story áno :D :D) Ako mi to všetko chýbalo. Ale sľúbil som Amy že sa toho už nedotknem. Kurva ale čo mám robiť keď zmysli sú silnejšie ako ja!! Potiahol som Amy k baru a obom whisky. Barman nám doniesol objednávku a Amy to do seba kopla jak čistú vodu. Však hovorila že ešte nikdy nepila. "Chudí?" zasmial som sa. "Nie! Je to nechutné, ale chcem ďalšiu." nahodila divnú grimasu a celá sa striasla. Takto sme pokračovali dosť dlhú dobu na to, aby to Amy už trošku dosť chytilo. "Wohoou. Zlato uvoľni sa a poďme si zatancovať." začala mi celý krk zasypávať bozkami a ťahať ma za ruku smerom k parketu. "Amy už po tretí krát ti hovorím že sa mi nechce." zasmial som sa nad jej výrazom a kopol do seba ďalšieho panáka. "Fajn. Ty si tu aj zostárni, ale ja tancovať idem." odfrkla si. Pamätám si na tie reči zhruba pred dvomi hodinami citujem: "Niesom plnoletá, budme na teba nalepená jak kliešť." Uhmm to vidím. Bohužial sa nejakou záhadou kliešť odtrhol a odišiel. Nad svojou úvahou som sa zasmial. Vedľa mňa si sadla nejaká defka, ktorá si myslela že je sexy. Bola odporná. To ani taký strašní problém nebol. Skôr ten že v ruke držala sáčok s bielym práškom, ktorý nasypala na stôl a šňupla ho do seba. Celé telo sa mi začalo trásť a ja som nevedel čo mám robiť začal som sa obzerať okolo seba či niekde neuvidím Amy, ale chvala bohu mi bola otočená chrbtom. Vytrhol som jej ten sáčok z ruky a trohu koksu si nasypal na stôl. Kurva čo zas robím. Päsťou som buchol do stola. Otočil som sa na Amy aby som sa uistil, že sa nepozerá ae to čo som videl ma zarazilo. Amy sa tam o tie r al a zadkom nejakemu kokotovy, ktorý si ju otočil k s sebe a vrazil jej jazyk do úst. Počkať čo? Ten kokot. V tom momente som zabudol na všetky drogy sveta a rozbehol sa za Amy. Tomu buzerantovy som jednu vrazil a Amy začal ťahať von z baru....
ESTÁS LEYENDO
Fucking life ...
RomanceOna: Žije v detskom domove. Je nenávidená a znásilňovaná staršími. Má však svoje sny, ale neverí že sa jej môžu splniť. On: Milovaný babami. Party, alkohol a drogy sú jeho závislosť. Raz zažil lásku.... nenávidí ju. Čo sa stane ak sa stretnú? Budú...