Pada pagi Sabtu itu, Beomgyu terjaga dari tidurnya. “ Uhm dah pagi ” kata Beomgyu selepas melihat jam locengnya.
Dia bangun dan pergi ke tandas untuk bersiap. Dia hanya mengambil 25 minit untuk selesai bersiap. Sedang dia menyikat rambutnya tiba-tiba telefonnya berdering.
“ Hello ?” kata Beomgyu.
“ Gyu, kau kat mana? ” soal Yeonjun.
“ Kat rumahlah, nak apa? ” soal Beomgyu.
“ Aku dengan Soobin nampak PLUTO dekat café ni, panggil lagi dua budak tu datang sekali ” kata Yeonjun sebelum mematikan panggilan.
“ Okay! ” kata Beomgyu dengan teruja lalu bergegas keluar sambil menaip nombor telefon Taehyun.
“ Yeonjun kau pasti ke itu PLUTO?” soal Soobin pada Yeonjun.
Mereka berdua kini berada diseberang jalan daripada café La Prince. “ Ye aku yakin, kau tengok ada budak pendek tu ” kata Yeonjun sambil menunjuk kearah café itu.
Dengan segera Soobin menepuk tangan Yeonjun supaya tidak menunjuk kearah café itu. Kalau ahli PLUTO perasan kehadiran mereka mungkin plan ni tak akan berjaya.
“ Hyung~ ” jerit Hueningkai dengan teruja sambil berlari kearah Soobin dan Yeonjun.
Serentak Soobin dan Yeonjun meletak jari telunjuk di bibir masing-masing. “ Sorry sorry ” kata Heuningkai lalu berdiri di sebelah Yeonjun.
“ Mana Beomgyu dan Taehyun?” soal Soobin.
“ Kat sini~ ” Kata Taehyun apabila dia dan Beomgyu sedang berlari anak kearah rakan yang lain.
“ Ha kat mana? ” soal Beomgyu.
“ Kau tengok dalam Café La Prince tu ” kata Soobin lalu mereka berlima menoleh dan melihat PLUTO yang sedang berbual sakan dengan berpakaian casual.
“ Pergh mereka pakai pakaian casual pun comel. Betul tak?” soal Yeonjun dan ahli yang lain mengangguk setuju.
“ Apa kita nak buat ni? ” soal Hueningkai.
“ Macam ni.. ” Soobin menarik ahli lain lebih dekat dengannya sebelum membisikkan plan yang sudah dirancang. Selepas itu mereka masuk ke dalam kereta milik Yeonjun.
TXT OUTFIT:
YOU ARE READING
❝ acadeмy мoa ❞
Random❝ acadeмy мoa ❞ [ coмpleтed вυт υnder conѕтrυcтιon ] " ĸιтa вerвeza, ѕeвaв тυ laн ĸιтa lagι ѕpecιal darι yang laιn " © all rιgнт reѕerved ιdea вy @𝓪𝓹𝓻𝓲𝓵𝓫𝓵𝓸𝓼𝓼𝓸𝓶𝓮 [ #PLUTOPROJECT ] ѕтarт: ocтoвer 09 , 2019 end: janυary 15, 2020