1;Kokulu Mektuplar

99 10 4
                                    

Chaeyoung önündeki kağıtlara baktı. Chae için o kağıtlar çok önemli olsa bile bir anlamı yoktu. Boşa yazıyordu o mektupları. Boşuna sarf ediyordu o güzel cümleleri.

Sevdiği kıza o kokulu mektupları verememişti bugüne kadar fakat verse bile geri yanıt alamayacağını biliyordu.

Her gece çalışma masasına geçip yazdığı o satırlar aşık olunası türdendi. Ama canından çok sevdiği kızın hoşlandığı birisi varken, üstelik eşcinsel bile değilken bu satırlardan etkilenmeyeceğini, ondan nefret edeceğini düşünüyordu Chae.

Belki nefret etmeyecekti ama onu reddedeceği bir gerçekti.

Chae mektubunun sonuna geldiğini belli eden noktayı koyduktan sonra güzel bir imza ve tarih atıp kalemi elinden bıraktı. Sürekli aklında o vardı. Onun naif, ince sesi sürekli kulaklarındaydı.

Sevgilisi olmak varken en yakın arkadaşısın. Ona açılamayacak kadar korkaksın Chaeyoung.

İçsesi ona hergün bunları tekrarlayıp canını yakmaktan başka bir şey yapmıyordu.

Chae o kadar yalnız hissediyordu ki, bu mektupları yazmaya başlamıştı. İçindeki sıkıntıları ve çektiği acıyı anlatabileceği bir arkadaşı yoktu.

Mina onun tek arkadaşıydı.

Avuçlarının arasına geçirdi güzel saçlarını. Düşünceleri onu boğuyordu. Dışarıya derin bir nefes bırakıp oturduğu sandalyeden kalktı ve kendini yatağına attı.

Yanda duran telefonunu eline alıp hergün yaptığı gibi 'güzelinin' resimlerine bakmaya başladı.

Suratında beliren gülümseme onun ne kadar aşık olduğunu gözler önüne seriyordu. Chae, Mina'yı gördüğü ve hissettiği her an ateşler içinde yanma hissini kendinden alamıyordu.

Elindeki 'IPhone' markalı telefonun orta tuşuna basıp galeriden çıktı.
Kakaotalk'a girip 'Cheeri' adlı kişiye tıkladı.

[Cheeri]

bebeğim:

İyi geceler unnie.
Seni seviyorum.
Lütfen gözlerini kapa ve güzel  şeyler düşünerek uykuya dal. Uykuya dalmadan önce seni düşündüğümü bilmeni isterim. Çünkü düşünebileceğim en güzel şey sensin!
Umarım bir gün beraber uyuyabiliriz|
Umarım bir gün bera|
Umarım|

Mina telefonuna gelen bildirim sesiyle elindeki kitabı bıraktı ve gönderen kişiyi tahmin edebildiği için suratına yerleşen gülümsemeye engel olamadı. Bildirim panelini açtığında 'Bebeğim kişisinden 4 yeni mesaj!' yazısını görmek onu pek şaşırtmamıştı. Bildirime tıkladı ve gelen mesajları büyük bir hayranlıkla okudu. Küçük kız kardeşi olarak gördüğü o kız, gerçekten çok tatlıydı! Mina sürekli bunu kendine hatırlatıp ona sahip olduğu için şanslı hissediyordu.

Chae kadar güzel yazamadığının farkındaydı ve bu yüzden ona karşı 'soft' cümlelerde bulunurken hep utanıyordu.

[Bebeğim]

cheeri
Oh, güzelim.
Gerçekten çok tatlısın ve teşekkür ederim!
Senin kadar kendimi güzel ifade edemediğim için lütfen bana sitem etme, seni çoook seviyorum.
Bir kucak dolusu sevgiler ve yanaklarına öpücükler. Tatlı rüyalar!


Chae gelen mesajlara anında bakarak gülümsedi. Telefonunu masasının üstüne koydu ve yatağının içine girdi. O görüp görebileceği en güzel şeyi, Mina'yı, düşünürken; Mina da yatmak için hazırlanıyordu.

Mina telefonunu ve kitabı yanındaki küçük komidinin üstüne koydu. İlk başta Chae'yi sevdiğini ve onu kaybetmek istemediğini kendine hatırlattı. Daha sonra 'bebeğinin' söylediği gibi güzel şeyler düşünmeye başladı.

Aklına gelen tek şey, 4 gün önce okulda karşılaştığı o yakışıklı çocuktu.

İkisi de farklı hayaller içinde kendilerini uykuya teslim etti.

🌈💌
–liv

Hi gays?!?!
Ve şimdi gudbay
Ha durun
Oy atmayan ishal oluyormuş

Sweetie | MichaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin