1.rész: A kezdetek

1K 31 1
                                    

Távoli nagyvárosban él egy,Nita nevű lány aki, egy középiskolába jár. Nita minden reggel gyalog megy iskolába, így történt most is.

Elérte az iskolát odament a barátaihoz beszélgettek, majd mikor becsöngettek, elindultak a tanterem felé. Nita kicsit izgul, mert reggel furcsán érezte magát, és nem akart rosszul lenni az iskolában. Az órán nem tudott figyelni, mert folyamatosan egy fura érzés keringett a testében. Megmagyarázhatatlan érzés, ami most történik vele.

Az iskola monoton, és lassú volt. Alig várta Nita, hogy hazamehessen.  Kicsöngettek az utolso óráról is, majd elindult hazafelé. Piros lámpát kapott, és megállt a zebránál. Nita ekkor elkezdett szédülni, és egyszercsak elájult.
Arra eszmélt fel, hogy otthon van az ágyában, és az ágya mellett ott álltak a szülei aggódással teli az arcukon.
Nita kérdezte.

- Mi történt?
- Kislányom, elájultál a lámpáknál szerencse, hogy az osztálytársaid a közelbe voltak, és egyből hívtak minket.
- Majd beszélek velük, és megköszönöm.
- Van valami baj, nem szeretnél mondani valamit?
- Nem, nincs semmi nem tudom miért ájultam el.
- Rendben kislányom, de ha megint lesz ilyen akkor orvoshoz megyünk.
- Nem kell ennyire aggódni.

Kimentek a szülei, és magára hagyták.
Felhívta a barátait, és megköszönte hogy szóltak a szüleinek, és elmesélte hogy már jobban vagy.
Kicsit még feküdt az ágyba, majd egyszercsak megijedt mert hallott dolgokat. A legkisebb neszt is meghallotta. Tisztán hallotta, ahogy a szülei lent beszélgettek.
Megijedt Nita de nem szólt a szüleinek, még azt fogják hinni hogy megbolondult.
Később elkezdett fájni a háta. Nita úgy gondolta, hogy lefürdik hátha jobban lesz. Bement a fürdőszobába levetkőzött, és a tükörbe meglátta hogy a hátán két függőleges vágásszerű sebe van, jobb és bal oldalt. Megrémült Nita és felsikoltott.

Szülei ezt meghallva, egyből felsiettek. Az ajtónál álltak és kérdezgették.
- Mi a baj kicsim?
Nita nem akart erről se szólni, így inkább hazudott.
- Nincs semmi, csak egy bogár volt a kádban, és attól ijedtem meg.
- Azthittük valami baj van, de akkor megnyugodtunk.
- Jól vagyok!
Nita lefürdött, felöltözött majd bement a szobájába, és bezárkózott. Az interneten próbált utánna keresni hogy mi lehet a baja, de nem talált semmit. Lefeküdt nagynehezen  forgolódott egész éjjel.
Reggel felkelt, és érezte hogy valami van a hátán megérintette, és mintha valami kidudorodna ott ahol a sebek vannak. Feltűrte a pólót majd megnézte és látta, hogy valami fehér van a hátán. Nem értette hogy mi lehet az. Nita remegett, félt, zavarodott volt. Ma nem volt iskola, így keresgélt a neten egész nap.
Az egyik pillanatban tüsszentett Nita, és hírtelen két nagy szárny bukkant elő. Nita erre felkiáltott, de jelenleg egyedül volt otthon így senki nem hallotta.
Össze-vissza forgolódott, így szinte mindent levelert ami a szárnyak útjába került. Megérintette, és érezte hogy ezek tollak mint, ami a madaraknak van. Megnézte magát a tükörben, és egyből tudta hogy azok angyali szárnyak. Sok angyalos filmet látott és ezáltal tudta.
Nita kezdte magáévá érezni, és tudta mozgatni a szárnyát. Viszont nem tudta eltüntetni, ami nagy baj mert fél órán belül hazaérnek a szülei.

Most mit csináljak?! - Kérdezte magába.
Gyorsan utánna nézett az angyal szárny használatának, de persze csak fanatikus kitalációk voltak.
Még mindig nem hitte el, hogy ez vele történik. Próbálgadta elrejteni, de nem sikerűlt. Ekkor meghallotta hogy a szülei nyitják az ajtót össze-vissza forgolódott a szobájába, ami által ujjabb tárgyakat sodort le. A szülei ezt meghallva gyorsan felsiettek, de zárt ajtóval találták szembe magukat. Kiabáltak Nitának.
- Jól vagy kicsim?
- őő.. Igen!
Hallotta Nita ahogy nyitják az ajtót, erre fejét kapkodva próbálta kieszelni, hogy mit csináljon, és mikor kinyílt az ajtó már csak egy lányt láttak, erre Nita megkönnyebbült.

- Nita mit csináltál?
Minden szanaszét volt dobálva a cuccai a szobában.
- Most akarok rendet rakni!
- Igyekezz aztán vacsorázunk.
- Rendben.
Kimentek a szülei, és Nita egyből a hátát vizslatta, de nem volt semmi ott.
Nita megkönnyebbült és úgy véli, hogy csak álom volt az egész.
Összepakolt gyorsan, és lement vacsorázni a szüleivel.
Végeztek a vacsorával Nita felment a szobájába, és egyből el is aludt nagyon elfáradt.

Az éjszaka közepén úgy érezte mintha valaki figyelné, hogy hogyan alszik és félálomba kinyitotta a szemét, egy árny állt az ablak mellett  Nita erre gyorsan kipattant az ágyból, de már akkor nem volt ott az árny.
Reggel mikor felkelt, úgy érzékelte mintha csak álom lett volna, pedig valójában valaki meglátogatta őt, de nem tudja hogy még mi történik ezek után...

Angyali katona (Befejezett)Where stories live. Discover now