Zvrat

1K 66 2
                                    

Po jednom dni bez jediného trápení se znovu objevil Martin a jeho banda ve škole. Kira si připravovala učebnice ze skříňky.
"To ses brzo uzdravila?"bouchl vedle ní do skříňky.
"Nech mě na pokoji. Je ti to k ničemu." zabouchla za sebou skříňku a s náručí plnou učebnic odcházela. Martin ji chytl za rameno a otočil k sobě.
"K ničemu? Aspoň víš,že si na mě nemůžeš dovolovat... víš jak to přece dopadlo.."a lstivě se ušklíbl. Kira se mu vyškubla z úchytu a odešla do třídy. Po několika hodinách učení byla přestávka na oběd. Studenti vyběhli ze tříd, aby stihli oběd. Kira počítala, že je dnes bez oběda a čekala na chodbě na příchod Petera a Neda z oběda. Všichni studenti byli na obědě a pomalu dojídali sousta. Kira byla opřená o svoji skříňku a četla si z učebnice. Po chvilce začali přicházet najedení studenti a balili se ze školy. Kira odemkla skříňku a rukou se držela strany dvířek z venku.
Najednou se ozvala rána. Skříňka ji tvrdě skřípla prsty. Zavinil to Martin. Stál na místě, kde před chvílí byly otevřená dvířka skříňky.
Kira si zoufale mnula prsty levé ruky a celá bolestí červenala.
"Proč jsi to udělal?" zaúpěla.
Martin se jí vysmál. Banda Kiru obklíčila.
"Teď po mně půjde policie! Kvůli tobě!"zařval Martin na Kiru.
"Ani se ti nedivím!"odsekla,"Takhle mlátit holku! To se nestydíš? Seš nicka! Nic nedokážeš! Jenom urážet mladší...jsi prostě chabej a už mě nech být!"zakřičela na něj.
Začali si ji mezi sebou strkat. Vytvořili kolem ní trojúhelník, ze kterého nemohla ven. Studenti upřeli zrak na následující rvačku. Najednou přestali. Kira myslela,že se už nic dalšího dít nebude. Martin natáhl ruku a silným švihem ji dal facku. Vše se to odehrálo v jedné vteřině a Kira si to nedokázala tak rychle uvědomit. Facka ji otočila o 180°, ale držela se na nohou.
Tohle bylo už moc. Martin se v tom vyžíral.
Bavilo ho to.
Teď se bude bavit ona.
Facku mu oplatila pěstí do nosu. Byl natolik překvapený,že po ráně couval několik metrů, aby udržel rovnováhu. Zack se na ni vrhl, ale Kira ho kopla do obličeje. Jack se pokusil také, ale od ní schytal silný kopanec do břicha. Všichni klečeli a hmatali si na bolavá místa. Nenechali se vzdát a znovu se vzchopili. Martin ji chtěl dát pěstí. Kira zachytila jeho pěst a prudce ji otočila. Tím mu nejspíš nalomila zápěstí. Zack s Jackem se po ní vrhli a naráz ji vzali do náruče. Drželi ji u podlahy. Kira sebou škubala a měla pocit bezmoci.
Eso měla stále v rukávu a tak ho využila. Z rukou ji vyletěly žluté paprsky, které odhodily chlapce od Kiry.
Studenti se zalekli. Martin proti ní běžel, ale Kira natáhla křečovitě proti němu ruku a paprsky ho tlakově odhodily na skříňky.
Studenti se shlukli blíže ke skříňkám, kvůli strachu. Vytáhli telefony a vše si natáčeli.
Chlapci byli vyděšení. Kiry oči zářily žlutou barvou jako její paprsky vycházející z konečků prstů. Chlapci leželi a podpírali se lokty.
Kira se začala pomalinku odlepovat od podlahy. Vznášela se ve vzduchu a rozpuštěné vlasy ji vlály jako ve zpomaleném filmu. Křečovité prsty na dálku uchytily Martina a vynesly ho do výšky. Martin sebou škubal a snažil se dostat na zem,ale neúspěšně. Kira ho povznesla až ke stropu, kde se špičkou nosu dotkl světel. Žárovky poplašeně blikaly, skříňky vrzaly a otevíraly se. Všichni kolem byli k smrti vyděšení.
Vše z povzdálí sledoval Peter s Nedem a MJ.
Kira škubla rukou směrem k zemi a Martin bleskurychle dopadl tvrdě na zem. Zopakovala to takhle dvakrát a celého takhle zmrzačila. To samé udělala i Zackovi a Jackovi.
Nakonec přiletěla nad Martina. Žluté oči mu promlouvaly do duše. Celý se klepal. Byl od modřin a krvácel. Vyděšený až zbělal. Kira proti němu dala obě ruce a pomalu stlačovala prsty k dlani.
Pod Martinem praskaly dlaždičky. Začal se propadat. Díra nakonec nedosáhla ani půl metru.
Kira povolila prsty a snesla se pomalinku na zem. Barva očí se jí vrátila do normálu. Najednou to uviděla.
Všichni studenti byli k sobě přitisknutí.
Otáčela se nervózně kolem sebe.
Na zemi ležela tři těla plná zlomenin a modřin.
Její pohled se střetl s Peterovým. Vypadal vyděšeně.
Všechno jí to bylo najednou líto.
Tohle se nemělo stát. I přesto,že jí ubližovali, měla pocit,že jim to nepatřilo. Teď způsobila trauma nejen jim, ale všem co se na to dívali. Mobilní telefony vše natočily. Div,že jim mobil nevypadl, jak se ruka třásla strachem. Z rohu najednou vyběhla učitelka.
"Co se to tu k sakru děje?!" vykřikla učitelka ve spěchu na pomoc chlapcům.
Kira se neovládla a telekinezí jí odhodila do skleněné vitríny. Sklo se rozbilo a učitelka dosedla k podlaze a v zádech měla zapíchnuté kousky střepů.
Kira se vyděšeně chytla za pusu a pomalu couvala k východu. Naposledy se podívala na Petera a v slzách zakroutila hlavou.
Tohle nechtěla. Tohle se nemělo stát.
Popadla svůj batoh a utíkala k východu. Dveře se na její vůli otevřely a prudce zabouchly.

Studenti zůstali vyděšení a pomalu se dávali po odchodu Kiry k normálu. Začali si mezi sebou pomáhat. Další učitelé přivolali záchrannou službu, která odvezla těžce zraněné chlapce do nemocnice.

Yelloween~Síla MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat