IV. Fejezet

1.2K 84 0
                                    

Reggel éppen jókor keltem. Miután félálomban kikecmeregtem az ágyból fogat mostam, megfésülködtem és még mindig az álom után nyújtózkodva kicaplattam a fürdőből, volt minek felébresztenie. 

Fél nyolcas híradó. 

A legelső mondat, ami eljutott az agyamig az a “ Rejtélyes gyilkosság New Yorkban”, amitől majdnem dobtam egy hátast.

De hát jobban belegondolva, ez a város csak rejtélyes gyilkosságokkal van tele.

Lenyugodva ballagtam tovább, közben anyám motoszkálását is hallottam a konyhából. Azonban a híradó bemondója itt még nem fejezte be a mondatot, ez csak cím volt. 

- A város délnyugati részén, egy elhagyatott sikátorban találtak rá a már félig elégett emberi holttestre, mellyel brutális módon végezhettek. Az elhunyt személynek elmetszették a torkát, majd a gyilkos, ahogy a kamera felvételen is láthatják a közeli benzinkútról lopott benzinnel tüntette el a nyomokat. A rendőrség még vizsgálódik az ügy érdekében, de egy szemtanú elmondása szerint a gyilkos személy elmebajban szenvedhet, ugyanis hangosan nevetett a gyilkosság ideje alatt. 

Majdnem rosszul lettem, a kezemet a homlokomnak támasztva próbáltam nem eldőlni. 

Egy SZEMTANÚ??

Ez meg, hogy lehetséges? És a kamera felvétel? Igaz, nem lehet rajta látni semmit, csak egy kapucnis férfit. De ez megcáfolja a tegnapi elméletemet, miszerint ő kamera mentes, szemtanú mentes helyen szeret gyilkolni. Eddig legalábbis ez volt. De hát eddig olyan sem volt, hogy fél napig irányított volna. 

Kétségbeesve rogytam a mögöttem lévő kanapéra. Zilálva vettem a levegőt. 

Mennyit láthatott vajon az a bámészkodó? Ha azt hallotta ahogyan nevetgélek, miközben levágtam szerencsétlen pasas fejét, akkor garantáltan sokat.

Meg hát, utána még benzinért is elmentem és míg vissza nem értem, volt ideje szimatolni. 

De akkor ott helyben, miért nem hívta a zsarukat? Simán kiértek volna, mikor még ott voltam. Lehet, hogy lesokkolt attól, amit csináltam vagy ami kevésbé valószínű, az a szemtanú is tilosban járt.

Az viszont biztos, hogy tudják, nem férfi az elkövető. Ez éppen elég aggodalomra ad okot. 

Kétség - [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now