Era deja ora 3 dimineata. Am hotarat sa ne punem la culcare. (Inca nu am avut nici macar primul sarut). Ne-am pus asa noi doua la culcare, ea tinandu-ma pe mine in brate si mangainduma usor pe umarul drept. Simte-am cum incep sa ma cufund in lumea nepretuita a viselor.
Visam ca sunt ca acum, in pat cu Lucy, dar numai ca ea se juca in parul meu si din cand in cand ne mai si sarutam... Cand sa ajunga la partea importanta numai ce simt un sarut dulce pe obrazul meu.
M-am trezi si ea fara sa isi dea seama ca noi inca nu ne-am sarutat se apropie si imi atinge buzele cu buzele ei de un rosu trandafiriu, erau asa de moi ca eu instant am intrat in joc si am avut un sarut pasional...
Eu eram inca cu ochii inchisi pentru a mentine inca cateva momente acest sarut pe buzele mele... Am auzit-o zicand...:
-Haide! Am pregatit micul dejun.
- Da, vin...
M-am ridicat din pat asa a lene si parca vroiam sa nu fi trecut asa de repede acele momente de neuitat. Parca mi-a citit gandurile. Cand am intrat in bucatarie unde a asezat doua farfuri pe care erau cate o omleta facuta ca la carte... Deci, cand am intrat fara sa mai ezite de data asta m-a sarutat asa de dulce si parca nu se mai termina.
A terminat sarutul si a spus:
-Sa mancam ca vom avea o zi plina astazi. Va trebui sa ai multa energie...
- De ce?
- Pai trebuie sa imi arati ce este frumos in acest oras...!
Asa ca am mancat amandoua si dupa ce am terminat pentru ca aveam aproape aceeasi marime la haine mi-a dat o pereche de blugi mulati si un tricou la fel de mulat de la ea si am urcat in Lexus-ul ei negru si am pornit sa vizitam orasul pentru ca era prima data cand vine aici.
Prima si prima data am mers sa vizitam centrul istoric unde ne-am luat de la tarabe tot felul de nimicuri, am facut o groaza de poze in care ori eram inbratisate ori ne sarutam. Dupa aceea am hotarat sa mergem la Bellvedere desi era aproape seara... Nu ne-am dat seama cand a trecut atata timp si in drum spre Bellvedere m-a intrebat:
- Ce putem vedea acolo?
- Ai sa vezi cand ajungem si daca nu iti place sa nu imi mai zici pe nume.
Si astfel nu am mai zis nici una dintre noi nici un cuvant timp de vreo 5 minute pana ce am ajuns la Bellvedere si am vazut-o cum a ramas cu gura cascata. Stiam eu ca ii va placea mai ales ca aceste este cel mai romantic loc din toata tara si cred ca si singurul. Am mers la o ora in care nu era chiar atat de aglomerat si ne-am pus pe o banca cu vedere spre oras si ne tineam in brate si nu mai inceta sa zica:
- Nu imi vine sa cred ca exista un asemenea loc superb pe aici... Cred ca incep sa te iubesc tot mai mult.
- Vrei sa spui ca in sfarsit ai spus cuvintele magice?
- Ce cuvinte magice?
-Ca ma iubesti...
- Da te iubesc din toata inima si ai ceva impotriva?
- Nu, numai ca este prima oara cand o zici cu voce tare si...
- Ok!!! Atunci... Te iubesc. Te iubesc. Te iubesc... Te iubesc (de nu stiu cate ori)
- Da? Pa si eu te iubesc...
Cu aceste cuvinte am incetat sa mai vorbim si a inceput sa ma sarute.
Elena's POV.
Doamne nu pot sa cred cat de moi si delicate ii sunt buzele si cat de senzual le simt. Mi-as dori sa nu se mai opreasca niciodata... Inainte sa termin acest gand numai ce i-am simtit mainile cum ajung pe coapsele mele si mai ales cand isi ridica mana dreapta asa de usor si ajunge la nivelul gatului meu si parca ea vrea sa ma tina acolo pe vecie. Mi-am pus si eu mainile in jurul gatului ei si numai ce auzim (sub forma de gluma):
- Luati-va o camera...! A strigat o tipa spre noi.
Ne-am oprit si am inceput amandoua sa radem si ne-am ridicat de pe banca si am pornit spre masina sa ne ducem acasa... Ea din cand in cand ma lua de mana si mi-o saruta si o tinea aproate de ea, asa de strans de parca vroia sa fie sigura ca nu ma fura cineva sau ma voi evapora si disparea din viata ei si nu ma va mai vedea... Dupa un timp am ajuns acasa si dupa scena care a avut loc la Bellvedere nu am mai vrut nimic in afara sa ma tina in brate si sa ne punem in pat una langa cealalta.
Pentru ca inca nu am luat cina eu si Lucy am mers in bucatarie si am hotarat sa facem ceva rapid si sa mancam,asa ca am facut niste cartofi prajiti cu ochiuri cum numai eu stiu sa le fac. Ne-am pus la masa si am mancat in liniste...
Am urcat la etaj unde era dormitorul si ea ma intrebat:
- Nu vrei sa facem o baie intai...? Am avut o zi plina de alergare si plimbare...
- Da bine. Cred ca sunt de acord cu asta...
Am intrat in baie si am inceput amandoua sa ne dezbracam si ea a intrat prima in vana aceea mare, apoi am intrat si eu in spatele ei si am luat-o in brate si o tineam bine sa nu poata face nici macar o miscare... Doar ca a gasit o portita si si-a intors capul usorspre mine si parca instinctiv am avut un sarut scurt.
Am inceput sa ii samponez parul... Doamne ce par fin avea, ma gandeam daca nu cumva am matase in mana; am facut-o cu buretele pe spate si dupa ne-am intors si acum ea era in spatele meu si ma tinea si a inceput sa imi sarute incet si delicat umeri.
- Te rog nu acum... Stii ca este prima data (cand sunt cu o fata), asa ca nu ma lua cu hei rup-ul ca o sa ma panichez si nu iese nimic bun din asta.
Ea parca intelegandu-ma perfect mi-a mai dat un singur sarut pe umarul stang si a inceput sa ma samponeasca si sa imi faca un masaj la scalp in asa fel incat imi doream sa nu isi mai scoata mainile din parul meu. Am terminat si cu baia, ne-am imbracat in pijamale ( bine inteles ca eu nu aveam la mine asa ca mi-a dat de la ea cu o noapte inainte, o pereche). Ea avea o pereche de pantaloni scurti cu Donald Duck su un tricou ca maneca scurta,pe cand eu aveam tot o pereche de pantaloni scurti dar nu aveau nici un fel de model inafara de pe coapsa stanga pe care scria: " I want to know the true LOVE" si un tricou simplu fara nimic pe el.
Eu m-am pus pe partea dreapta a patului si Lucy s-a pus in spatele meu si ma luat in brate. In acea imbratisare calda am adormit si am auzit ca prin vis:
- Te iubesc mai mult decat orice pe lume!!!
Eu m-am ghemuit si mai tare si intr-un final a adormit si ea...
Astept pareri si scuzati greselile de ortografie sau punctuatie.
CITEȘTI
Elena si Piper
Science FictionEste o poveste despre doua fete, care dupa un timp afla ca sunt surori si relatia lor devine si mai stransa. Impreuna vor ajunge la conducerea mafiotilor si vor domina piata neagra.