Bts dan bgs tiba di villa yang sungguh mewah . Terdapat air pancut ditengah - tengah sergam indah. Beberapa buah kereta disebelah kanan manakala disebelah kiri pula terdapat taman bunga dan pondok kecil juga tersedia disitu.
"Kajja!" bts dan bgs mengikuti Suga manakala Yoonji dipangkuan Suga. Sebenarnya Yoonji tido dalam kereta jadi Suga pun pangku.
Ting! Tong!
Klek.
Seorang remaja dalam likungan 18 tahun membuka pintu itu.
"YOONGI HYUNG!!!"remaja itu terus menarik Suga masuk kedalam villa itu.
"Aik? Ditinggalkannya kita" ujar Jimin.
"Yeorobun mianhae Yoonjae hyung memang macam tu kalau jumpa Yoongi hyung orang lain dia buat tak wujud. Eh lupa nak jemput silakan masuk"seorang lagi remaja muncul dan mempelawa bts dan bgs masuk.
"Mmm nama korang apa"tanya Jin.
"Nama saya Min YoonJae boleh panggil Jae. Umur baru 18 tahun. Anak kedua dalam lima adik beradik"remaja yang menarik Suga tadi memperkenalkan diri
"Nama saya pula Min YoonHan boleh panggil Han. Umur 15 tahun. Saya anak ketiga" ujar remaja bermata coklat cair.
"Uji sini" Yoonji yang berada di belakang Jungkook teragak agak pergi ke Jin.
"Yoonji... "
"YOONJI!!! RINDUNYA OPPA NGAN UJI"
"YOONGI! JIN HYUNG UJI DAH BALIK"bergema villa itu dengan jeritan Yoonjae.
"Ha! Yoonji dah balik?" seorang lelaki berlari dari tingkat 3 menuju kearah bts dan bgs . Kanak kanak yang di pangkuan lelaki itu melihat Yoonji.
"Huh huh... Annyeonghaseyo, Min YoonJin imnida. Boleh panggil Jin. Anak pertama.Ugi kenalkan diri" lelaki itu memperkenalkan diri.
"Annyeonghaseyo Min Yoon Gi imnida oleh anggil Ugi"budak kecil itu memperkenalkan dirinya.
"Uji... "panggil Yoonjin. Perlahan lahan Yoonjin melangkah ke arah Yoonji.
"Ya tuhan rindunya oppa ngan uji" Yoonjin terus memeluk Yoonji. Yoongi yang berada di antara Yoonjin dan Yoonji mula rasa rimas.
"EII DAH DAH LA ELUK IMAS LA" marah Yoongi.
"Awak ni cape" tanya Yoonji. Yoonji melihat Yoongi seperti sedang menilai Yoongi.
"Eii awak ni pekak ke! Nama ita ugi" marah Yoongi apabila Yoonji tidak ingit namanya.
"Uji ini la kembar uji" ujar Suga.
" Bapak hodoh muka dia. Tak nak aa uji ngaku uji tembar dia" terkejut Yoongi bila Yoonji kata dia hodoh. Selama 4 tahun dia hidup tak pernah orang cakap dia hodoh.
" Alau ita hodoh, awak pun cama hodoh ebab ita tembar ceilas. Bangang" terkejut bts dan bgs bila dengar carutan yang baru Yoongi cakap.
"APA AWAK ATA ITA BANGANG! YA! AWAK ENGAR CINI! ALAU ITA BANGANG! AWAK UU BANGANG KUACA DUA" balas Yoonji.
"ELLO ITA AK BANGANG AU!" tiba tiba ada butiran jernih di mata Yoongi.
" JIN HIYUNG UJI ATA UGI BANGANG HUAAA" meraung Yoongi. Aku pikir dia kuat sangat rupanya hati tisyu. # Jin, Soojin, Yoongi hati tisyu.
"Ceh! Cengeng" kutuk Yoonji. Yoongi yang dengar apa lagi, makin kuat dia nangis.
" Ugi tak mau la nangis nanti tak swag" dengar saja perkataan swag terus Yoongi berhenti menangis.
"ehem... Ugi acah je angis" kata Yoongi sambil mengelap matanya yang basah dek kerana menangis.
Sah! Suga waktu kecik ngan carutan, swag sejibik eh bukan sebijik Suga.
"Ugi tak nak kenal Yoongi hyung ke" tanya Yoonjae.
"Nugu?" Yoonjae menghala tangannya kearah Suga .
" Nape nama hiyung tu Yoongi" tanya Yoongi dengan muka pelik.
" Dah eomma dia nak etak nama uu " balas Yoonji selamba.
" Eee uji ni ita anya Jae hiyung bukan uji" marah Yoongi.
" Dah ugi tanya coalan bodoh " balas Yoonji geram.
" Mana ada!" bentak Yoongi . Dia tau la soalan dia macam bodoh tapi tak payah la cakap soalan dia bodoh.
"Dah dah jangan gaduh" RapMon cuba meleraikan pergaduhan.
Yoongi menjeling Yoonji begitu juga Yoonji." So... Kita nak buat apa" soal Nara. Semua memikir cadangan untuk buat apa.
" Kita gi shopping nak. Kata belcuti" cadang Taeyeon.
" Boleh jugak. Aku pun rasa nak beli barang" ujar Jin sambil membetulkan rambutnya. Semua pun setuju dengan cadangan Taeyeon.
Lalu mereka pergi ke bilik masing masing. Nak letak apa yang patut.
YOU ARE READING
Babysitter [ Bts. 방 탄 소년 단 ]
FanficBts menghabiskan masa cuti mereka dengan menjaga budak yang mereka sendiri tak kenal. Mampu ke mereka menjaga budak. Kalau nak tau tekan read.