Yoongi POV.
Reggel a szobából ki lépve, szembe találtam magam egy Jimin-el, akit deréktől lefelé csak is egy törölköző fedett. Amint meg láttam, fel fütyültem, mire Jimin egyből el vörösödött.
-Le állhatnál Yoongi hyung.-mondta nevetve, mire nekem is ki csúszott egy kisebb kuncogás az ajkaim közül.
-Bocsi, muszáj volt.. Egyébként meg nem értem a problémád kedves Jimin, tegnap mindent láttam..-mondtam nevetve, mire Jimin fel fújta pofiját és karjait keresztezte mellkasa előtt és be viharzott a szobába. Lassú léptekkel indultam meg a szoba felé, majd be is nyitottam oda.
Jimin éppen vette fel az egyik pulóvert, amit a szekrényben talált. Azt tudni kell, hogy nem pontos meretű pulóvereket használok - ezt úgy értve, hogy se nem kicsik, sem nem nagyok - ezért Jimin-re az összes rá ment volna. Mivel Jimin test alkata eléggé el térő volt az enyémtől, rá eléggé nagy volt, de iszonyatosan aranyos volt benne.. Mögé mentem, majd kezemmel rá csaptam a fenekére, majd bele túrtam a hajába.-Yoongi hyung, mondtam hogy le állhatnál..-mondta nevetve, mire nekem egy mosoly jelent meg az arcomon.
-Ahj Minie.. Annyira ünnep rontó vagy..-dugtam ki alsó ajkamat, miközben próbáltam nem mosolyogni.
-Nem érdekel..-mondta Jimin, miközben ki nyújtotta a nyelvét és rám nézett. Én gyorsan kapva az alkalmon, meg fogtam a nyelvét és nem engedtem el.
Egy ideig csendben néztem egy mosollyal az arcomon, majd meg szólaltam.-A cica el vitte a nyelvedet szépség?-kérdeztem, miközben fel kuncogtam. Jimin meg forgatta a szemeit, majd meg fogta a kezemet és el tolta az arcától. Gyorsan el is engedtem a nyelvét, nehogy esetleg meg húzzam és fájjon neki. Mosolyogva néztünk egymásra, én pedig teljesen el vesztem az íriszeiben. Egész nap képes lennék nézni ezt a csodát..
-Yoongi Oppa..-törte meg Jimin a csendet, ezzel engem fel keltve az ámulkodásomból. Ajkaira vezettem tekintetem egy pillanatra, de egyből vissza néztem csillogó szemeibe.
-Minie?-mosolyogtam rá fogat villantóan, mire Jimin oldalra döntötte egy kicsit a fejét és hozzám bújt.
Az ölelése melegséggel töltött el. Olyan érzés volt, mint amikor fázol és a hideg kezeidet a meleg víz alá teszed, egyszerűen fenomenális érzés. Az egész testedet át járja a melegség és liba bőrös leszel. Minden mást el felejtesz és csak is arra az érzésre figyelsz.
Én is ezt éreztem, amikor Jimin meg ölelt. Legszívesebben a zsebembe raknám és ott tartanám. Mindenhova magammal vinném és úgy vigyáznék rá, mint egy porcelán babára.
Minden rossztól meg védeném és aki bántani meri, annak nem lesz kegyelem.Karjaimat szorosan dereka köré fontam és magamhoz préseltem teljesen.
Nem állt szándékomban bele esni.. Nem így terveztem.. De még is ez lett a vége..
Nem mondom, hogy bánom, mert Jimin egy tünemény, aki csak is a jót érdemli.
Jimin-t sajnálom inkább..
Nincsen jó hírem az emberek között és sokan eléggé kemény beszolásokat dobálnak a fejemnek. Engem nem érdekelnek, mert én tudom, hogy belül milyen vagyok, meg nem is ismernek a legtöbben tehát innentől kezdve nincsen nekik helyük ítélkezni felettem.
De Jimin.. Ő más.
Lelkileg meg viselné Őt a sok bántó meg jegyzés.. És az se teljesen biztos, hogy Ő ugyan úgy érez irántam, mint én iránta..
Nem akarom, hogy akármilyen fájdalmon menjen át..-Minie, tudtad?-szólaltam meg, ami miatt Jimin egyből fel nézett a szemeimbe. Nagy ki kerekedett szemekkel nézett, miközben alsó ajkát ki dugta.
-Mit?-kérdezte, miközben fejét mellkasomnak dörgölte. Lassan álla alá nyúltam, mutató és hüvelykujjammal pedig meg fogtam állat és fel emeltem a fejét, hogy rám nézzen.
-Hogy imádni való vagy, amikor ilyen bújós vagy.-mondtam mosolyogva és egy puszit nyomtam ajkára. Jimin fel kuncogott és szorosan magához ölelt. Fülein láttam, hogy el vörösödött, ami miatt fel nevettem.-Pirulunk-Pirulunk?-nevettem, mire Jimin ököllel, óvatosan mellkason ütött.
-Haha, de vicci vagy..-mondta, mire én még egy puszit nyomtam ajkára.-Uhm.. Yoongi Oppa.. Kérdezhetek valamit?-kérdezte, miközben hajammal kezdett el játszani, és szemeimbe nézett egyenesen. Tudja, hogy odáig vagyok érte és ezt ki is használja..
-Már kérdeztél.-kuncogtam fel, mire fel fújta a pofiját és el nézett egy pillanatra oldalra.
-Akkor kettőt..-mondta halkan, miközben ugyan úgy játszott a hajammal.
-Csak nyugodtan baba. Mi lenne az?-kérdeztem, miközben oldalát simogattam egyik kezemmel, míg a másikkal hátán vezettem a kezemet fel-le - fenekéhez vészesen közel -.
-Uhm.. Az egyik barátom rá jött, hogy valakivel találkozgatok és.. És azt kérdezte, hogy találkozhat-e veled, mert tudni akarja, hogy milyen ember vagy.. De először meg akartam tőled kérdezni, mert nem hiszem, hogy nagyon odáig vagy az ötletért..-mondta, miközben bele túrt a hajamba és teljesen hozzám bújt. Fel kuncogtam és egy fél mosolyra húztam ajkamat, kezemet pedig fenekére vezettem és erősen bele markoltam.
-Nyugodtan mond meg a barátodnak, hogy el jöhet ide, rendben?-mondtam, miközben egyik kezemmel fenekét markoltam, a másikkal pedig hajába túrtam bele. Jimin bele remegettem a mozdulat sorba, mire én nyakára hajoltam és ahol az Ádám csutkája ki dudorodott, meg pusziltam. Jimin hajam helyett a pólómat tépte, nekem pedig egy nagy mosoly jelent meg az arcomon.-Holnap itthon vagyok, nem megyek dolgozni. Akkor át tud jönni, rendben?-
-I-igen..-válaszolt hezitálás nélkül, mire egyből elégedett lettem. Nyakát - ugyan azon a helyen, ahol az előbb meg pusziltam - meg haraptam, mire fel sóhajtott. Egy ideig még így játszadoztam vele, mikor is el engedetem és hagytam, hogy fel egyenesedjen. Mélyen a szemeibe néztem és még egyszer meg öleltem.
-Na de. Mit csináljunk ma?-kérdeztem, mikor el engedetem. Jimin csak rám mosolygott és el kezdte sorolni, hogy miket is csinálhatnánk. Én meg csak mosolyogva néztem. Egyszerűen nem tudom nem nézni, ha olyan dolgokról beszél, amiket szeret, akkor mindig csillog a szeme és ez most is így volt.
STAI LEGGENDO
daddy's property - befejezett -
Fanfiction❝-Miért hajtasz ennyire rám..?- -Mert nálad szebb embert, még életemben nem láttam.-❞ ❝-Jegyezd meg, hogy ki vagy Park Jimin.- -A kis hercegnőd vagyok Apuci.-❞ 2019.10.15: #1 - yoonmin 2020.02.22: #1 - daddy 2020.10.04: #7 - kpop 2020.10.04: #14 - j...