Hediye

105 1 0
                                    

"Uyaaaaan kalk artık gelmezsen kapıdaki paketi kaçırırsın" annem yine ne diyordu kim bilir. Ne kadar kalkmak istemesem de annemin bahsettiği meşhuuur paketi de kaçırmak istemiyordum. Heralde İstanbul'dan arkadaşım doğum günüm olduğu için hediye yolladı.. Üstümdekileri çıkarmadan, hemen kapıya koştum. Gelen kişinin kargocu olduğunu görünce içten içe anneme sövmedim değil.

Birinden hediye beklemediğim için biraz tedirgindim. Kutuyu açtım ve gizli bir hayranımdan geldiğini farkettim :D şaka yapmıyorum cidden :D Habersiz çekilen onlarca fotoğrafımı ilk defa bir arada görüyordum ve yanındaaa... Aman allaaaam onlar jelibon mu ben mi yanlış görüyorum :D

Biri beni gerçekten iyi tanıyordu..

Jelibonları yatağın üstüne bıraktım. Kutunun altında beyaz bir şey dikkatimi çekti. Elime aldığımda mektup olduğunu farkettim. Bak şimdiii, seni görmeden sevdim be çıcık. Neyse okuyayım artık.

"Yine sana yazıyorum, nasıl özledim seni bir bilsen Uyan'ım. seni uzaktan izlemekten çok yoruldum. Tam tamına 3 yıldır seninle yaşıyorum, 3 yıldır seni kendi içimde yaşatıyorum. Ve ben artık yoruldum Uyan. Rengini çözemediğim o gözlerine yakından bakamadığım için, sana sarılamadığım için, o güzel kokunu içime çekemediğim için. Kesin şimdi "Ay bu çocuk nereden biliyor" dersin. Ben bilirim Uyan'ım, ben senin hakkında her şeyi bilirim. "Ne biliceksin ki ya" dersin şimdi de, hissediyorum. Mesela babanı, anneni aldattığı için sevmediğini, her zaman yakışıklı bir abinin olmasını istediğini, mantardan, kerevizden ve özentilerden nefret ettiğini, en sevdiğin rengin Mavi olduğunu, 2 sene önce bu yüzden saçını maviye boyadığını, basketbolu çok sevdiğini, kolay kolay kimseye güvenmediğini, mutsuz olduğun zamanlarda ağladığını ve ağlarken uyuyakaldığını, kelebekten korktuğunu, ve en çok canımı acıtan kendi canına zarar vermekten zevk aldığını. Sence de seni iyi tanımıyor muyum prenses? Şimdi sana son bir şey söylüyorum...



Buraya uzun yazmicam çünkü okumayacaksınız biliyorum. Çok korkarak yazmaya başladım, umarım beğendiniiiz :)

UZAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin