Capitolul 1

34 3 0
                                    

Toata lumea poate vedea cine esti, de unde esti, ce vrei sa faci. Nimic nu mai poate fi ascuns. Ma rog. Asa era acum cativa ani. Acum...e o alta poveste.

Totul a inceput cand Assembley a scos pe piata The Reader (stiu...groaznic numele). Ce face, de fapt, acest program e ceva mai complicat, dar voi incerca sa explic cat de poate de simplu. Practic, in timpul meu una dintre cele mai mari companii a inventat un cip care o data implantat in capul consumatorului va arata profilul acestuia. In acest profil sunt afisate cele mai relevante informatii legate de persoana care utilizeaza programul. Evident ca acestea pot fi editate, actualizate si sterse, dar pentru asta este nevoie de ceva antrenament. Exista si efecte negative ale lui Reader, si anume: in momentul in care exista vreu fel de cadere nervoasa, instabilitate mentale sau chiar consumarea excesiva de alcool si droguri sunt dezvaluite informatii care, in mod normal, nu sunt evidentiate si care il pot pune de utilizator intr-o lumina proasta sau chiar in pericol.

Acum ca te-am adus la curent cu ce este acaparata societatea din timpul meu a venit timpul sa ma prezint. Ma numesc Victoria Zonta Novia, am 19 ani si sunt studenta la Universitatea de Relatii Internationale si Comunicare Externa, URICE pe scurt, in anul I. Am un frate mai mic, Sterian, 16 ani; si 3 pisici: Milk, Chocolate, Cookie - toate de rasa, evident. Parintii mei sunt Martha si Felix Novia; mama este un psiholog renumit, iar tata este cel mai cunoscut prezentator, show-ul lui avand peste 3 bilioane de vizualizari zilnic. Probabil ca te gandesti ca datorita faimei parintiilor mei ar trebui sa fiu si eu cunoscuta si ai dreptate, dar nu sunt recunoscuta doar pentru asta, ci si pentru ca ma opun lui Reader. Evident ca nu sunt singura care face asta, dar eu sunt cea mai importanta figura care este impotriva programului. Dar nu pot spune ca nu am folosit programul...dar asta este o poveste pentru alta data. Ce este, de fapt, important este ca sunt singura care are Reader, iar profilul meu este gol. Nu a fost usor, iar privirile pe care le atrag asupra mea nu sunt nici ele placute.

As povesti mai multe insa intarzi la cursul de exploatare a populatiei si am nevoie de credite ca sa trec semestrul asta. De asemenea, trebuie sa ma vad cu Dahlia si Vince...ahh Vince, nu stiu cum sa il descriu altfel decat ca si baiatul perfect. S-ar putea sa am un mic crush pe el, dar asta nu inseamna ca stau si ma gandesc la el tot timpul, pana la urma am lucruri mai importante de facut.

Inainte sa ies pe usa imi suna telefonul, iar pe ecran imi e proiectata poza celui mai bun prieten a meu, Mat. E la facultate intr-o tara straina, asa ca nu prea apucam sa vorbim atat de mult ca inainte si foarte rar reusim sa ne prindem unul pe altul, avand in vedere fusul orar diferit.

-Alo! Ce faci, printeso! Ii spun eu entuziasmata, in timp ce rasucesc cheia in usa si pornesc spre metrou.

-Fatoooo! Am atat de multe sa iti povestesc....dar intai de toate, sunt fabulos de bine. Tu ce mai faci? Cum sunt lucrurile pe acolo?

-Plictisitor fara tine; si fac bine in mare parte, dar, din cand in cand, mai am cate o durere de cap, din cauza lui Reader.

-Inca esti impotriva lui? Daca nu iti place de ce nu il scoti pur si simplu? Spune Mat, cand se aude o bufnitura. BAGA-MI-AS...

-Esti ok? Intreb, zambind la telefon.

-Da...doar am daramat....ammm...niste caiete ale NOULUI MEU IUBIT. Tipa el entuziasmat in microfonul telefonului.

-Nuu cred! Esti cu Zen?? Felicitari! Sunt super fericita pentu tine! Cum e?

-Stii tu....doar cum e sa ai CEL MAI MISTO SI ARATOS BAIAT DIN TOT ORASUL. Adica genial. E super dragut cu mine, nu mai spun ca e super amuzant si inteligent asa ca stii cine imi face temele; rade el la afirmatia facuta.

-Ma bucur pentru tine...macar de n-as fi si eu atat de nesigura si speriata sa ma combin cu cineva..

-Nici nu stiu de ce esti speriata...nu e ca si cum ai fost cu cineva pana acum si ti-a frant inima. Gen nu ai nicio experienta fato si cred ca ar fi timpul sa faci ceva in privinta asta.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 07, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

vreau ATENTIEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum