De dag van een nieuw begin
Mijn vriendin zei hey en ik hoe kan dat ? ze kende me toch niet volgens de politie vrouw. Die zelfde dag ging ik naar mama (Kate walsh) om te vragen hoe dit kon. Ze vertelde ineens dat ze niet men echte mama is maar een tante van mama en dat men echte ouders seriemoordenaars zijn. Anne is dus wel men vriendin zei ik en ik heb dus ouders die mensen vermoorden en jij bent men tante ik dacht allemaal dat het nep was maar dat was het niet.
Waarom?
Ik wou zou graag naar men vriendin gaan om alles te vragen en naar men echte ouders ik snapte er niks meer van. Waarom mocht ik niet naar men ouders en vriendin gaan. Kate zei dat het volgens de therpeut niet goed is voor me om terug te gaan omdat het anders niet goed voor me zal zijn .
De antwoorden op alles wat niet te begrijpen is.
Ik was koppig en ging wel terug ik moest het gewoon allemaal weten. Ik kwam aan op die speelplaats waar alles begon iedereen bekeek me alsof ik de duivel was. De politie vrouw kwam al meteen na me toe en vroeg waarom ik terug ben en vanalles over men ouders. De politie vrouw vertelde dat men ouders weer mensen hadden vermoord en ik moest de politie helpen om men ouders terug te vinden. De politie vrouw vertelde dat die zombies die ik had gezien in de cinema voor dit allemaal begon men ouders waren die al die mensen hadden vermoord. Ze zitten nu opgesloten in de cel maar ze vertelde dat ze al moorden deden toen ik een klein meisje was. Ik dacht terug daarom dat ze soms vol bloed terugkwamen en zeiden dat ze gewoon kippen hadden geslacht dat verklaarde veel.
Ik heb hun bloed in me dus ik ben hetzelfde ?
De politie vrouw vertelde me dat ik in zware therapie moet om niet te worden zoals hun want daar zit veel kans in dat het ook met me gaat gebeuren. Ze vertelde ook dat ik een jongen in de wc had gestopt en pijn gedaan en toen herinnerde ik het me weer en dacht dit was ik dus die dat heeft gedaan daarom dat die jongen zo agressief was toen. Ik kon het niet geloven dat ik dat had gedaan. Ik zei dat ik zo graag naar men beste vriendin zou willen gaan de vrouw zegt dat die beste vriendin eigenlijk men zus is. Ze zag dit allemaal gebeuren en zit in zware therapie en wilt je liever niet zien het zou ook niet goed voor haar zijn .
Back in America
Ik wist niet meer wat te doen dus ik besloot om terug te gaan naar amerika. Ik zag op de tv in een winkelstraat dat men papa uit de gevangenis is ontsnapt ik oh nee. Ik was op weg naar huis eindelijk thuis . Er was niemand er stond alleen een politie man en zei dat men papa mijn tante en haar man had vermoord. Men wereld stortte in dit kon niet zijn de enigste waar ik echt van hield vermoorden en dan nog eens door men ouders.
Een nieuw begin in een nieuw buurt.
Enkele weken later woonde ik ondertussen bij amy brenneman de vriendin en tegenspeler private practice van men tante dat was de enigste plaats waar ik terecht kon. Ik was een brief aan het schrijven naar men papa om hem te ontmoeten en te vragen en waarom hij zo'n dingen doet. Het was de dag dat ik men papa ging ontmoeten alleen wist hij niet dat het zijn laatste dag ging zijn . Ik was bij hem en schoot hem neer nu was alle ellende voorbij dacht ik.
Mijn nieuw leven zonder moorden en papa.
Paar maanden later ik leefde heel gelukkig niets aan de hand. We ging voor de eerste keer terug naar de cinema in die zoveel jaren. Ik ging popcorn halen en ineens zag ik men mama daar staan met een mes. Ik zei tegen amy kom laten we ergens anders gaan en ze gingen er vandoor ondertussen was ik stiekem terug gegaan. Ik zoekte men mama en mama oh mijn kindje en stak een mes in me ik viel op de grond en lag een geweer van mama op de grond en schoot haar 2 keer in het hoofd. Eindelijk nu is de ellende voorbij . Ondertussen kwam amy terug omdat ze schoten had gehoord ze zag me liggen en bracht me meteen naar het ziekenhuis. Ik was even alleen in men kamer en zag ineens men tante met haar vriend staan en ik dacht hoe kan ik die zien als die dood zijn en toen dacht ik ik kan geesten zien alleen had ik mijn geheugen gewist en nu herinnerde ik het me weer. Ik was zo gelukkig toen want men ouders waren dood en men tante en haar man kon ik altijd zien zo gelukkig was ik nog nooit tot.
Dit was alleen maar een droom
Ineens werd ik wakker en zag ik langs men bed mijn tante en haar man , amy en mijn vriendin.Ze vertelde dat in een lange coma had gelegen en ik vertelde wat er gebeurd was en de dokter zei dat het door de coma komt ik had gewoon een droom.
Het was toch geen droom
Toen iedereen weg was werd ik opeens ontvoerd door een dokter en verpleegster ik keek hun aan en het waren men ouders. Ik oh nee het is geen droom het is een vooruitblik ik kon de toekomst zien ik dacht dit wil ik niet nog eens meemaken en vond zelfmoord de enige oplossing. Want ik ben alleen de rede waarom ze iedereen waar ik van hou willen vermoorden.Ik was in de hemel en dacht het bestaat dus echt en ik leef eigenlijk nog . Ineens zie ik daar een voor een mijn vriendin, amy , mijn tante en haar man verschijnen. Ze vertelde dat men ouders hun hebben vermoord omdat ik anders niemand had om van te houden in de hemel.Ze hebben toch nog liefde voor me ondanks ze moordenaars zijn..