5. I Like Him,he's cute...

56 17 10
                                    

Selena

§Το βλέμμα ήταν ανέκαθεν και θα πάντα είναι ο σημαντικότερος κι αμεσότερος τρόπος να δηλώσεις την παρουσία σου σε ένα χώρο και να προσελκύσεις το ενδιαφέρον. Όσα μπορούν να πουν τα μάτια δε θα καταφέρουν οι λέξεις να τα κάνουν να ειπωθούν. Τα μάτια δεν μπορούν να κρύψουν την αλήθεια, ειδικά όταν το βλέμμα γίνεται διαπεραστικό, επίμονο και διεκδικητικό.Ειδικά τα βράδια, που το φως είναι λιγοστό, σε δρόμους, μπαρ και πλατείες, ένα βλέμμα που καρφώνεται πάνω σου είναι ικανό να σε ταράξει, να σε βγάλει απ' τη ζώνη άνεσής σου, να σε τρομάξει, να σε κομπλάρει, ακόμη, ίσως, και να σε σαγηνεύσει. Τη νύχτα είσαι κάπως πιο ευάλωτος, πιο τρωτός κι αυτό το ξέρει ο δυναμικός αντίπαλος που σε καρφώνει με αυτό το διεισδυτικό βλέμμα.Πολλά είναι αυτά που τα βλέμματα σου αποκαλύπτουν. Μπορείς να δεις τον ενθουσιασμό του στη λάμψη των ματιών του που συνοδεύει το χαμόγελό του όταν του ανακοινώνεις ένα κατόρθωμά σου. Ακόμη πιο εύκολα, μέσα σ' ένα του βλέμμα μπορείς να δεις τη λύπη και τον πόνο που συνοδεύει τα αντίστοιχα άσχημα νέα σου.

"Γειά σου όμορφη" άκουσα την βαριά αντρική φωνή που τόσο πολύ μου είχε λείψει.

§Οι κόρες των ματιών του έχουν συσταλεί, με κοιτάει κατευθείαν μέσα στα μάτια, σαν να με υπνωτίζει. Είμαι δική του τώρα, το δείχνει με το αυστηρό βλέμμα, το βλέμμα του «κατακτητή». Θυμαμαι πώς χαζεύει τη φιγούρα μου , πώς με ακολουθεί συνεχώς το βλέμμα του όσο κινείσαι στο χώρο, πώς με γδύνει με τα μάτια του...

"Γειά σουυυ" απάντησα εύθυμα και από μέσα μου έκανα ένα μικρό παρτάκι.

"Σε πόση ώρα σχολας;" με ρώτησε ακουμπωντας τους αγκώνες του στον πάγκο δίπλα μου.

"Σε μισή ώρα, γιατί;" τον ρώτησα με την περιέργεια να κατακλιζει το μέσα μου.

"Σκεφτόμουν να πάμε μια βόλτα... " η γλώσσα του έγλυψε τα μέχρι τώρα ξερά του χείλη.

"Πολύ θα το ήθελα, αλλά έχω κανονισει" απάντησα παίρνοντας τον δισκο στα χέρια μου.

"Με ποιον; "με ρώτησε καθώς ακολουθούσε τα βήματα μου.

"Με κάποιους φίλους" απάντησα και καλά 'αδιάφορα', θέλοντας να τον νευριασω.

"Μάλιστα, καλά να περάσεις" είπε και κατάλαβα από την φωνή του ότι τον είχε ενοχλήσει όλο αυτό που συμβαίνει.

Μου αρέσει να τον νευριαζω κατά βάθος. Γίνεται σεξυ, παρά γλυκούλης...

" Τα λέμε σύντομα Harrold" χαμογέλασα πονηρά αλλά το χαμόγελο μου μετατράπηκε αμέσως μετά σε έντονο και σπαστικό γέλιο, καθώς τα μεγάλα δάχτυλα του Harry., γαργαλουσαν την περιοχή της κοιλιάς μου.

UnstoppableDonde viven las historias. Descúbrelo ahora