19. Rész - Várakozás

104 4 0
                                    

/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

/Figyelem, a rész egyesek számára felkavaró jelenete(ke)t tartalmazhat!/

Miyu és Cyan idegesen ült egymás mellett.
- Nem tudom hová tenni azt amit Xavier csinált. - fújt Cyan.
- Legalább valami fejlődést mutat. De nem örülök neki, hogy felügyelet nélkül átváltozgat. - rázta a fejét az anyja.
- Annak én sem. - fordította el a fejét a lány.
- Kevesebb mint egy hét múlva megyünk a víz sárkányokhoz. - szólalt meg az anyja.
- Te is jössz? - kérdezte a lány.
- Még nem tudom. - válaszolt Miyu. - Rinnek biztosan itt kell maradnia. - mondta.
- Nem lenne fontos őt is hozni? Hogy lássa, hogyan is folyik egy ilyen tárgyalás? - kérdezte Cyan.
- De, viszont nem hagyhatunk itt mindent felügyelet nélkül. Ha Tora valamilyen módon megtámad minket, akkor lennie kell egy vezetőnek itt. - mondta Miyu.
- Gondolod, hogy Rin képes erre? - szólalt meg a lány.
- Kénytelen, egyszer majd minden az ő dolga lesz. - fújt Miyu.
- Olyan érzés mintha Rin soha nem lenne kész semmire. - nevetett Cyan.
- Apád se volt jobb amikor kicsi volt. Nem mondom, hogy belejött, de javult. - nevetett vissza a királyné.
- El tudom képzelni. - vigyorgott Cyan.
- Vannak akik vezetőnek születnek, de ez ritka. - fújt Miyu. - Csak merem remélni, hogy Xaviernek lesz bármi nemű tehetsége az uralkodáshoz. - sóhajtott fel.
- Kik fognak jönni a víz sárkányokhoz? - kérdezte Cyan.
- Hát... mivel a sárkányok nagy részére itt van szükség, ezért maximum tízen mentek. - kezdte Miyu. - Te, Xavier, apád meg Ryo biztosan. - fújt.
- Értem. - mondta. - Remélem sikerrel járunk. - sóhajtott egyet.
- Én is remélem. Az összes sárkány erejére szükség lesz a győzelemhez. Még szinte sehol sem állunk. - fújt Miyu.
Kint ekkor nagy mozgolódás kezdődött el. Mind Miyu mind Cyan felkapta rá a fejét majd kimentek a fa elé ahol jó pár sárkány csoportosult már össze.
- Gard! - kiáltott fel Cyan miközben odarohant hozzá. A természet sárkány hím igen rossz állapotban volt, teljesen ellepte a vér.
- Mi történt? - lépett oda hozzá Miyu.
- Xavier történt. - morgott Gard.
- Hol van most? - vicsorgott fel Cyan.
- Az elit csapatom ott volt velem, és nekiálltak üldözni őt. - fújt Gard. Miyu és Cyan összenéztek.
- Üldözni? - kérdezte Miyu.
- Ők védenek engem minden áron. - fújt a hím. - Próbálják jó messzire vinni tőlem. - mondta.
- Nem vall Xavierre, hogy elmeneküljön. Főleg nem démon sárkány formában. - nézett le Miyu.
- Mit tervezhet?! - ugrott fel Cyan majd beszaladt az erdőbe, nyomában anyjával és még pár másik sárkánnyal. Bent teljes némaság fogadta őket. Még az állatok is elmenekültek.
A kis természet sárkány csapat csak halkan haladt tovább a bokrokon át. Miyu felemelte az orrát majd megtorpant.
- Vér. - nézett kölykére, majd elindult a szag irányába.
A sárkányok halkan, de mégis gyorsan haladtak tovább, míg meg nem találták a szag forrását.
Megtorpantak. Ott volt mind a hat elit sárkány a földön, de már egyik sem élt.
A természet sárkányok nagy része pár lépést hátrált.
Miyu előre ment, hogy biztosra vegye, nem-e él még valamelyik.
- Mi történt velük? - lépett anyja után Cyan.
- Azt látom, hogy mindegyiknek kifolyt a szeme. Ezen felül, szerintem megfulladtak. - mondta pár perccel később Miyu miután jól szemügyre vette őket.
- Megfulladtak? - nézett anyjára. - Mitől? Nincs semmi nyom a nyakukon. - mondta halkan.
- Fogalmam sincs, de nekem annak tűnik. - morgott a királyné, majd nekiállt egyesével végignézni a sárkányokat.
- Ez nem vall Xavierre. - rázta meg a fejét halkan a hercegnő.
- Csapdába csalta volna őket? - ült le Miyu.
- Csapdába? De mi volt az ami rá nem volt hatással, de rájuk igen? És a szemük...? - rázta idegesen már a fejét a lány.
- Fogalmam sincs. - sóhajtott Miyu. - A szemüket szerintem csak egyszerűen kiverte. De, hogy a fulladást mi okozta... - nézett közelebb rájuk Miyu, majd folytatta az átnézésüket.
Cyan leült miközben erősen gondolkodni kezdett. Xavier egyre furábban viselkedik, egyre több olyan dolgot csinál ami nem vall rá, és még csak nem is tudott ilyen dolgokat csinálni eddig...
Miyu ekkor hirtelen hátra ugrott.
- Te jó ég! - mondta.
- Mi a baj? - ugrott hozzá Cyan.
- Az egyik még életben van. - lépett előre Miyu. Cyan közelebb lépett hozzá, közvetlenül anyja után haladt. Miyu óvatosan kihúzta a még élő sárkányt a halottak közül.
- Vissza kell vinnünk. - mondta halkan Cyan. Miyu némán bólintott.

A démoni sárkány (Átírás Alatt)Where stories live. Discover now